15333: Χτύπησε χθες, για πρώτη φορά, η «Γραμμή του Δημότη»

Η προηγούμενη «πλατφόρμα» λειτουργούσε με καθυστέρηση έως και… 1-2 χρόνια!

Μ. Φανουράκης: «Άμεση η μεταβίβαση των προβλημάτων – Άμεσες και οι απαντήσεις στους δημότες»

 

Ξεκίνησε και επίσημα χθες η λειτουργία της «Γραμμής του Δημότη», δηλαδή του πενταψήφιου αριθμού 15333, στον οποίο μπορεί ο κάθε δημότης να καλεί και να ενημερώνει για προβλήματα που αφορούν σε καθαριότητα, πράσινο και ηλεκτροφωτισμό.
H υπηρεσία θα λειτουργεί εργάσιμες ημέρες, από τις 08:30 έως τις 16:30, ενώ ο καλών από το σταθερό δίκτυο του ΟΤΕ θα χρεώνεται με αστική χρονοχρέωση. Για τις κλήσεις από τα λοιπά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας εφαρμόζονται οι εκάστοτε ισχύουσες χρεώσεις του κάθε παρόχου.

Πρόκειται για μια γραμμή, η οποία έχει ως στόχο να καλύψει το…«κενό», αλλά και να δώσει την δυνατότητα σε όλους τους δημότες που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε Η/Υ και διαδίκτυο να κάνουν τις επισημάνσεις τους σχετικά με προβλήματα που άπτονται της καθημερινότητας.

Όσο για το «Βελτιώνω τον Δήμο μου», η συγκεκριμένη σελίδα, συνεχίζει να λειτουργεί, ενώ την διαχείρισή της αναλαμβάνει υπηρεσιακός παράγοντας, προκειμένου να γίνονται άμεσα αντιληπτές οι διαδικτυακές επισημάνσεις των δημοτών και να απαντώνται σε εύλογο χρόνο και όχι σε χρόνο…ενός ή και δύο ετών, όπως τουλάχιστον συνήθιζαν να «βλέπουν» τα μάτια των πολιτών κατά το προηγούμενο διάστημα της λειτουργίας της και όπως πολλάκις έχει επισημάνει με ανάλογα ρεπορτάζ της η εφημερίδα «ΘΡΑΚΗ».

«ΑΜΕΣΗ Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ – ΑΜΕΣΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ – ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ‘’ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ’’»

Για όλα τα παραπάνω μίλησε στην «Θ» ο Αντιδήμαρχος Ξάνθης κ. Μανώλης Φανουράκης, ο οποίος ανέφερε ότι «από χθες, Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία της νέας γραμμής του Δήμου Ξάνθης, το 15333, που απευθύνεται προς όλους τους δημότες του Δήμου Ξάνθης. Στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησής τους, μπορούν να επικοινωνούν στο 15333 για την επίλυση των προβλημάτων της γειτονιάς τους που αφορούν σε θέματα καθαριότητας, πρασίνου, ηλεκτροφωτισμού αλλά και για οτιδήποτε άλλο υποπίπτει στην αντίληψή τους και θεωρούν ότι χρειάζεται η επέμβαση του δήμου. Η υπηρεσία μεταβιβάζει το αίτημα του δημότη στην αρμόδια διεύθυνση, ενημερώνεται ο αντιδήμαρχος και μέσα σε 3-4 μέρες το πολύ, ο πολίτης ενημερώνεται επώνυμα για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η διαδικασία του αιτήματός του, αν έχει επιλυθεί το ζήτημα ή πότε θα επιλυθεί. Είναι μια νέα υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης, που έρχεται να συνεχίσει την υπηρεσία «Βελτιώνω τον Δήμο μου», στην οποία όμως είχαν πρόσβαση μόνον όσοι γνωρίζουν την χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και του διαδικτύου και ουσιαστικά οι ηλικιωμένοι που τους απασχολούσαν πράγματα της καθημερινότητας, δεν μπορούσαν να μπουν σε αυτήν την διαδικασία. Για αυτό και ο Δήμος Ξάνθης επέλεξε να βγάλει αυτό τον πενταψήφιο αριθμό, ώστε όλοι οι πολίτες του Δήμου Ξάνθης, να μπορούν να καλούν και να ενημερώνουν για τα προβλήματα της γειτονιάς τους. Η πρόθεση του Δήμου Ξάνθης είναι να έχουν άμεσες απαντήσεις οι δημότες. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη. Θα ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και μέσα σε 3-4 μέρες ο πολίτης θα έχει απάντηση σχετικά με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το αίτημά του. Από εκεί και έπειτα το «Βελτιώνω τον Δήμο μου» που υπάρχει στο site του Δήμου Ξάνθης συνεχίζεται κανονικά και την ίδια διαδικασία θα ακολουθήσουμε και εκεί. Θα ενημερώνουμε επώνυμα και συγκεκριμένα για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το αίτημα του κάθε δημότη.

 

«ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ»

Τέλος, σε ερώτηση της «Θ» σχετικά με τον χρόνο ανταπόκρισης σε αιτήματα στην σελίδα «Βελτιώνω τον Δήμο μου», μιας και υπήρχαν αναρτήσεις που παρέμεναν αναπάντητες μέχρι και για…δύο χρόνια κατά την προηγούμενη θητεία (σ.σ όπως πολλές φορές έχει αναφέρει σε ρεπορτάζ της η «Θ» παλαιότερα) ο κ. Φανουράκης σημείωσε ότι «δεν θέλω να σχολιάσω τι γίνονταν παλαιότερα. Απλά θέλω να επισημάνω ότι τόσο το «Βελτιώνω τον Δήμο μου» όσο και το «15333», στην σημερινή διοίκηση θα το χειρίζεται υπηρεσιακός παράγοντας. Από ότι γνωρίζω, το «Βελτιώνω τον Δήμο μου» δεν το χειρίζονταν υπηρεσιακός παράγοντας, αλλά ειδικός συνεργάτης του πρώην δημάρχου, οπότε ίσως εκεί έγκειται κάποια καθυστέρηση που υπήρχε. Υποχρέωση του δήμου είναι να διαχειρίζονται υπηρεσιακοί παράγοντες – υπάλληλοι του δήμου Ξάνθης, την «Γραμμή του Δημότη» και το «Βελτιώνω τον Δήμο μου», για να μπορεί αφενός να είναι μόνιμα καταγεγραμμένο το αίτημα του δημότη αλλά και αφετέρου για να υπάρχει μια συνέχεια, αφού οι διοικήσεις αλλάζουν».