“Έπεσε” το πρωί το σύστημα της Cisco (Webex), μέσω του οποίου μαθητές και εκπαιδευτικοί στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας θα πραγματοποιούν τα τηλεμαθήματά τους από σήμερα και για τρεις εβδομάδες, λόγω lockdown.
Ακόμη και στην περίπτωση που οι χρήστες μπορούν να μπουν στο σύστημα, η πλατφόρμα δεν δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συμμετάσχουν στο ηλεκτρονικό μάθημα.
Σ. Ζαχαράκη: Σε τεχνικό ζήτημα της Cisco οφείλεται η αδυναμία σύνδεσης στα τηλε-μαθήματα
“Λόγω τεχνικού ζητήματος της εταιρείας (σ.σ. Cisco) δεν μπόρεσαν οι μαθητές να κάνουν σήμερα το μάθημά τους”, ενημέρωσε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ. Η κ. Ζαχαράκη επεσήμανε ότι δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες σήμερα για τους μαθητές, καθώς προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στην ηλεκτρονική τους τάξη.
Όπως σημείωσε η υφυπουργός, η εταιρεία κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να επιλύσει το τεχνικό ζήτημα που προέκυψε, και το οποίο, όπως είπε, αφορά γενικότερα την Ευρώπη.
Τέλος, τόνισε ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και γενικότερα οι πλατφόρμες του υπουργείου Παιδείας λειτουργούν κανονικά.
Σημειώνεται ότι η σύγχρονη τηλεκπαίδευση με την οποία κανονικά θα λειτουργούσαν από σήμερα και για τρεις εβδομάδες τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της επικράτειας, σε αντίθεση με την τηλεκπαίδευση του lockdown της περασμένης Άνοιξης, είναι υποχρεωτική, που σημαίνει ότι θα λαμβάνονται κανονικά οι απουσίες. Φυσικά, εφόσον η πλατφόρμα λειτουργεί κανονικά.
Οι οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς
Οι εκπαιδευτικοί έχουν την οδηγία να συνεχίσουν κανονικά την κάλυψη της ύλης, σε αντίθεση με το lockdown του Μαρτίου, που η τηλεκπαίδευση αφορούσε μόνο επαναλήψεις.
Οι διευθυντές των σχολείων έχουν επιφορτιστεί με την εκπόνηση των προγραμμάτων του σχολείου ήδη από την περασμένη Παρασκευή. Μάλιστα, συνιστάται το διαδικτυακό μάθημα να διαρκεί σαράντα λεπτά.
Όπως και το Μάρτιο, έτσι και σε αυτό το lockdown υπάρχει συνεργασία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) και CISCO Webex δίχως χρέωση προς το Δημόσιο για την υλοποίηση της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.