«Καλημέρα σας! Σας εξυπηρετεί το ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης»…

myKEPlive:
Εκεί που το αίτημα του πολίτη, διεκπεραιώνεται με ένα μόνο ψηφιακό «ραντεβού» από… οπουδήποτε στον κόσμο!

Χρ. Ούτση: Εμπιστευτείτε τις νέες τεχνολογίες – Χρησιμοποιείστε την πλατφόρμα

 

«Καλημέρα σας! Σας εξυπηρετεί το ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης». Με αυτήν την φράση και με ένα πλατύ χαμόγελο, καλωσόρισε χθες το πρωί έναν πολίτη από τον… Πειραιά, κατά το προγραμματισμένο ραντεβού μέσω της πλατφόρμας myKEPlive, η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Τμήματος του ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης και Υπηρεσιακά Υπεύθυνη του Προγράμματος, κ. Χρύσα Ούτση, η οποία μαζί με την συνάδελφό της κ.  Οζέν Καρά Οσμάν (υπάλληλο του ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης), εξυπηρετούν  – παράλληλα με όλα τα υπόλοιπα αιτήματα πολιτών που διεκπεραιώνουν – Έλληνες, Ευρωπαϊους αλλά και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν στην Ελλάδα αλλά και σε όποιο σημείο του πλανήτη.

Για όλα τα παραπάνω μίλησε στην «Θ» η κ. Ούτση, εξηγώντας παράλληλα ότι τα ΚΕΠ έχουν πολλές αρμοδιότητες προτρέποντας όλους τους Ξανθιώτες να χρησιμοποιήσουν το «εργαλείο» του myKEPlive, προκειμένου αφενός να αποφύγουν την ταλαιπωρία της μετάβασης στον χώρο, αλλά και τον συγχρωτισμό της «ουράς», ιδιαίτερα στην «κορωναϊκή» εποχή, την οποία και διανύουμε.

ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ myKEPlive – ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ GOV.GR

Ειδικότερα η κ. Ούτση επισήμανε ότι:

Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα που εξυπηρετεί εξ΄αποστάσεως τον πολίτη. Ο πολίτης αιτείται το ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα και ανάλογα με το ΚΕΠ που είναι διαθέσιμο για την διεκπεραίωση του συγκεκριμένου αιτήματος, γίνεται η τηλεδιάσκεψη – μέσω βιντεοκλήσης – που παρακολουθήσατε και εσείς. Ο στόχος, όπως είναι αντιληπτό είναι η εξ΄αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς  την φυσική μετάβασή τους στα ΚΕΠ. Ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας, εξυπηρετεί πολύ.

Μέσω του myKEPlive διεκπεραιώνονται τα περισσότερα αιτήματα. Όσα δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν από εκεί, διεκπεραιώνονται από την πλατφόρμα gov.gr,  μέσα από της θυρίδες. Ουσιαστικά αυτήν την στιγμή στα ΚΕΠ υπάρχουν τουλάχιστον άλλες δύο υπηρεσίες. Δηλαδή το myKEPlive  και οι θυρίδες του gov.gr. Μέσω του myKEPlive, κάνουμε την ταυτοποίηση του πολίτη. Εξυπηρετούμε Έλληνες, Ευρωπαίους και πολίτες τρίτων χωρών. Επίσης εξυπηρετούμε και Άτομα με Αναπηρία. Κάτι πολύ σημαντικό, αφού αν κάποιος πολίτης αιτηθεί διερμηνέα, συνεργαζόμαστε με την Πανελλήνια Ένωση Κωφαλάλων (στην νοηματική). Η εξυπηρέτηση των πολιτών τρίτων χωρών γίνεται στα Αγγλικά, συνεπώς εξυπηρετούμε τα περισσότερα αιτήματα.

 

…ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Αναφορικά με το πόσο μακριά έχει φτάσει, προκειμένου να εξυπηρετήσει ένα πολίτη, το ΚΕΠ του Δήμου Ξάνθης, η κ. Ούτση τονίζει ότι:

Από την στιγμή που ο Έλληνας πολίτης διαθέτει κωδικούς taxisnet, μπορεί να αιτηθεί εξυπηρέτηση από τον Δήμο του (αν «τσεκάρει» το κατάλληλο σημείο στην πλατφόρμα) που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο Δήμος Ξάνθης, από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Είναι πάρα πολύ σημαντικό, διότι έχουμε επαφή ακόμη και με τους συνδημότες μας που διαμένουν σε άλλη περιοχή της Ελλάδας ή ακόμη και στο εξωτερικό και μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε. Είναι επίσης όμως πολύ σημαντικό, ότι μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και πολίτες από διάφορα μέρη του κόσμου. Όταν τους λες ότι «σας εξυπηρετεί το ΚΕΠ του Δήμου Ξάνθης», εκπλήσσονται και το βρίσκουν ιδιαίτερα θετικό, αφού «ακουγόμαστε» και ως περιοχή.

5-6 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2020

Επιπλέον η ίδια επισήμανε ότι:

Τα ΚΕΠ έχουν πάρα πολλές αρμοδιότητες. Ειδικά το myKEPlive από τον Νοέμβριο 2020 που ενταχθήκαμε (διότι ο δήμος είχε υποβάλλει νωρίτερα αίτημα, αλλά το υπουργείο τα θέτει σε μία σειρά) εξυπηρετούμε κατά μέσο όρο 5-6 ραντεβού από τις 8.00 το πρωί και τις 14.00. Τα ραντεβού – επειδή αφορούν και σε διαδικτυακή σύνδεση – είναι εικοσάλεπτα και για αυτό πραγματοποιούνται εκείνες τις ώρες.

Το πρόγραμμα το δουλεύουμε μαζί με την συνάδελφο Οζέν Καρά Οσμάν.

ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ – ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟ myKEPlive 

Κλείνοντας η Υπηρεσιακά Υπεύθυνη της Υπηρεσίας myKEPlive κ. Χρύσα Ούτση, στο μήνυμά της παρακίνησε τους Ξανθιώτες:

Να εμπιστεύονται τις νέες τεχνολογίες. Δεν χρειάζεται πλέον να μεταβαίνουν στις υπηρεσίες, αφού μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσα από τις πλατφόρμες που έχουν διαμορφωθεί και πιο γρήγορα (χωρίς να χάνουν χρόνο) και ειδικά τώρα με την πανδημία να μην εκθέτουν τον εαυτό τους σε κόσμο. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα και προσφέρεται σε όλους τους πολίτες να εξυπηρετηθούν με αυτόν τον τρόπο, από οπουδήποτε (από το κινητό τους, από το σπίτι τους, από τον υπολογιστή τους κ.ο.κ.). Μπορούν επίσης να διαλέξουν το ΚΕΠ από το οποίο θέλουν να εξυπηρετηθούν. Δύνανται να ζητήσουν «εξυπηρέτηση από τον δήμο μου». Αν δεν «τσεκάρουν» αυτήν την δυνατότητα, τότε το υπουργείο τους διανέμει σε διάφορα ΚΕΠ. Όταν όμως ζητήσουν να «εξυπηρετηθούν από τον δήμο τους», θα τους εξυπηρετήσουμε εμείς . Τους προτείνω να το χρησιμοποιήσουν. Το myKEPlive  είναι ένα «εργαλείο», απλά πρέπει να έχεις μια εξοικείωση με την τεχνολογία. Έτσι ειδικά οι νεότεροι άνθρωποι που ζουν ως επί τω πλείστον σε έναν ψηφιακό κόσμο, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και να μην χάνουν τον χρόνο τους, μεταβαίνοντας σε υπηρεσίες και ιδιαίτερα σε μια τέτοια περίοδο (σ.σ. του κορωνοϊού).