Ο Δήμος Ξάνθης στον Σ. Μελισσόπουλο: Δάσκαλε που δίδασκες

Υπομονή…

Δελτίο Τύπου Δημοτικής Παράταξης «Ξάνθη για ‘Ολους» Υπ’ αριθμ. 132+

Με 3671 πλήθος χαρακτήρων, που αντιστοιχούν σε 572 λέξεις και με 26 ολόκληρες

Παραγράφους στο τελευταίο δελτίο τύπου και αφού εξάντλησε όλα τα περιθώρια επικοινωνιακών «τρικ», ο κ. Σάββας Μελισσόπουλος ήθελε τελικά να πει ότι δεν θέλει έργα στον Δήμο Ξάνθης.

Ή, μπορεί και να θέλει, αλλά οι μελέτες τους είναι ακριβές…..

Μαθήματα διοίκησης (προφανώς, δεν τον ικανοποιούν πλέον, αυτά, στο σχολείο) αν διδάσκει ακόμα ή (προφανώς, έχει μετανιώσει που άφησε τις σχολικές αίθουσες…) συνεχίζει να παραδίδει ο κ. Μελισσόπουλος, στο πλαίσιο της ευθύνης -όπως αυτός την αντιλαμβάνεται- που ακολουθεί τη θέση, του επικεφαλής δημοτικής παράταξης…

Είναι γνωστή η διάθεσή του, για κρίσεις και κυρίως επικρίσεις, τις οποίες αλόγιστα εκτοξεύει θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο δικαιολογεί τη θέση που κατέχει στο δημοτικό συμβούλιο. 

Προφανώς είναι πολύ εύκολο -και πολύ βολικό- να βάζει στο στόχαστρο τη Διοίκηση και να την κατηγορεί… κατά το δοκούν. Διότι το ρεπερτόριό του εδράζεται σε δύο πυλώνες: 

«Κατηγορώ επειδή δεν κάνετε» και «Κατηγορώ επειδή… κάνετε»…

Κατανοητή η χρήση της… κασέτας, αν και ως τακτική είναι, τουλάχιστον, παρωχημένη -κυριολεκτικά και μεταφορικά. 

Ωστόσο, θα πρέπει να κατανοήσει κι αυτός με τη σειρά του ότι θα πρέπει να κάνει υπομονή και… μεγαλύτερη προσπάθεια, εάν, φυσικά, θέλει πραγματικά να διοικήσει αυτόν τον δήμο και δεν επιθυμεί, απλώς, να αναλώνεται στον ανερμάτιστο αντιπολιτευτικό λόγο, στον οποίο επιδίδεται, όλο αυτό το διάστημα.

Προς το παρόν, τον συμβουλεύουμε να αφήσει τη Νυν Διοίκηση να πράξει το καθήκον της, σχεδιάζοντας έργα και δράσεις, θέτοντας προτεραιότητες και προωθώντας όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που θα βγάλουν τον Δήμο Ξάνθης από τις παθογένειες που η πανδημία έχει προκαλέσει και θα οδηγήσουν τους συμπολίτες μας σε μια καθημερινότητα, αντάξια των προσδοκιών και των δυνατοτήτων τους.

Ας αφήσει, λοιπόν, «τα επικοινωνιακά τρικ» -ναι, του το επιστρέφουμε- αλλά και τις… βίδες στη θέση τους κι ας αναλογιστεί πώς θα είναι ουσιαστικά χρήσιμος στη θέση που τον τοποθέτησε ο Ξανθιώτικος λαός.

Γιατί, η στάση που έχει επιδείξει μέχρι τώρα, στα αυτοδιοικητικά δρώμενα δεν επέχει μακριά από το γνωστό και, πολύ φοβούμαστε, εύγλωττο, στην παρούσα φάση: ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ…