Αποφασίσθηκε στη συνεδρίαση του Περιφ/κού Συμβουλίου Τουρισμού…
Δέσμευση των αρμοδίων για τους συνοριακούς σταθμούς – Έρχεται ο Κικίλιας
Θ. Τσώνης: Τουριστική εκπαίδευση με ενδεχόμενη ίδρυση σχολής στην περιοχή
Την δέσμευση για το άνοιγμα των συνοριακών σταθμών, συμπεριλαμβανομένου και του «Αγίου Κωνσταντίνου», έλαβαν κατά την προχθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Τουρισμού κ. Θανάσης Τσώνης, ο οποίος μιλά στην «Θ» για τα συμπεράσματα της εν λόγω συνεδρίασης.
Ο ίδιος, χαρακτήρισε «σημαντικό» το θέμα του συνοριακού σταθμού της Ξάνθης, ενώ παράλληλα μίλησε και για την έγκριση του πρώτου υποέργου που αφορά στην τουριστική προβολή της Περιφέρειας σε Ελλάδα και εξωτερικό, που εγκρίθηκε από το ελεγκτικό συνέδριο, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στους «κοινούς στόχους» κεντρικής διοίκησης και τοπικής αυτοδιοίκησης αναφορικά με τον τουρισμό, σημειώνοντας παράλληλα μεταξύ άλλων ότι έχει ξεκινήσει και η καμπάνια του ΕΟΤ που περιλαμβάνει την ΠΑΜΘ και – για πρώτη φορά – και τον χειμερινό τουρισμό.
ΚΟΙΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΕΟΤ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΜΘ – ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ
Αναλυτικότερα ο κ. Τσώνης, εξήγησε στην «Θ» ότι:
Προχθές πραγματοποιήθηκε το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, υπό την προεδρεία του Υπουργού Βασίλη Κικίλια, με την συμμετοχή Περιφερειακών και Αντιπεριφερειαρχών Τουρισμού όλης της χώρας. Γενικά, αναφερθήκαμε στην στρατηγική επικοινωνίας και στρατηγική σχεδιασμού που θα ακολουθήσουμε το επόμενο διάστημα. Στόχος του υπουργείου είναι γενικότερα – από εδώ και πέρα – η κεντρική διοίκηση και η τοπική αυτοδιοίκηση να έχουν έναν κοινό άξονα πορείας έτσι ώστε – γενικά – να ενδυναμωθεί το τουριστικό προϊόν (να μην κάνει ο καθένας δηλαδή τον δικό του σχεδιασμό, χωρίς πλάνο).
Ξεκίνησε επίσης η καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία περιλαμβάνει και Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και η οποία για πρώτη φορά έχει ξεκινήσει και για τον χειμερινό τουρισμό. Δηλαδή εκτός από το «ήλιος – θάλασσα» που έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια, αυτήν την φορά είναι δωδεκάμηνη η προβολή της χώρας, όπου περιλαμβάνεται και η περιφέρειά μας.
Το επόμενο δεκαπενθήμερο, θα έχουμε και επίσκεψη του Υπουργού στην περιοχή. Ο κ. Κικίλιας, τόνισε ότι είμαστε συμπαίκτες σε μια εθνική προσπάθεια που γίνεται και θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με συναίσθηση ευθύνης έτσι ώστε να επιστρέψουμε γρήγορα στην κανονικότητα και στην ευημερία.
Υπάρχει κοινή στρατηγική πολιτική πια με την κεντρική διοίκηση, όσον αφορά στο κομμάτι του τουρισμού έτσι ώστε να αναπτύξει τα ιδιαίτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ – ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Ο «ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ»
Σε ο,τι αφορά στον Νομό Ξάνθης, ο κ. Τσώνης, επισήμανε ότι:
Ένα σημαντικό θέμα που θέσαμε με τον Περιφερειάρχη, ήταν το άνοιγμα όλων των συνοριακών σταθμών της Περιφέρειας, όπου συμπεριλαμβάνεται – και το τονίσαμε ιδιαίτερα – και ο «Άγιος Κωνσταντίνος» στην περιοχή της Ξάνθης. Πήραμε δέσμευση ότι γενικά θα ανοίξουν οι συνοριακοί σταθμοί. Τον «Άγιο Κωνσταντίνο» τον έχουμε θέσει στον σχεδιασμό μας και ήταν μια από τις προτεραιότητες, που «απαίτησε» ο Περιφερειάρχης.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αναφορικά με το σκέλος του τουρισμού σε όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο ίδιος επισήμανε ότι:
Θέσαμε επίσης το κομμάτι της τουριστικής εκπαίδευσης και της στελέχωσης γενικά των κλάδων του τουρισμού, με απαραίτητο και εξειδικευμένο προσωπικό. Είναι ένα κομμάτι το οποίο δουλεύουμε με την υφυπουργό κ. Ζαχαράκη, το οποίο ίσως περιλαμβάνει και την ίδρυση κάποια σχολής στην περιοχή.
ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΠΟΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΚΑΜΠΑΝΙΑ» ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΜΘ, ΥΨΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 2.5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
Επίσης ο κ. Τσώνης σημείωσε ότι:
Πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το πρώτο υποέργο του ΕΣΠΑ το οποίο είχαμε ανακοινώσει στην αρχή της ανάληψης των καθηκόντων μας. Ανέρχεται σε περίπου 2.5 εκατομμύρια και η καμπάνια αφορά στην προβολή – τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό – σε έντυπα μέσα, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και φυσικά διαδίκτυο και όλα τα σύγχρονα social media. Είναι οριζόντιος ο σχεδιασμός και αφορά σε όλους τους νομούς της περιφέρειάς μας.
Τέλος, ας ευχηθούμε ότι το υγειονομικό φορτίο θα παραμείνει σταθερό και ότι γενικά θα έχουμε μια καλή υγειονομική εξέλιξη, διότι πολλές εκθέσεις που ήταν να πραγματοποιηθούν μέσα στον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, έχουν μετατεθεί για τον μήνα Μάρτιο. Ελπίζουμε να μην αναβληθούν γιατί γενικότερα είναι καλό να υπάρχει παρουσία και κατ΄ επέκταση να γίνουν και οι απαραίτητες επαφές που χρειάζεται.