Κ. Κουρτίδης: «Επαναλειτουργεί το Δημόσιο ΚΤΕΟ Ξάνθης – Προχωρά ο ξενώνας γυναικών- θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας-Σε εξέλιξη και ο αναδασμός Ερασμίου
Επισκευές στο κτίριο του «Χατζιδάκειου», επαναλειτουργία του δημόσιου ΚΤΕΟ, παρεμβάσεις στα κτίρια του παλιού Οργανισμού Καπνού και αυτού επί της οδού Χατζησταύρου όπου θα δημιουργηθεί ξενώνας για γυναίκες – θύματα ενδοοικογενειακής βίας, αναδασμός Ερασμίου και επιδότηση άγονων γραμμών, με σκοπό την ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας.
Αυτά είναι – μεταξύ άλλων – τα βασικότερα έργα της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης που… «τρέχουν» αυτό το διάστημα, σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης κ. Κωνσταντίνο Κουρτίδη, ο οποίος μιλά στην «Θ».
Επισκευές υψηλού επιπέδου στο Χατζιδακειο – αναμένουμε την ολοκλήρωση της μελέτης για την επισκευή του ‘’ΓΚΕΡΥ’’
Αναλυτικότερα, ο κ. Κουρτίδης, εξήγησε στην «Θ» ότι «ετοιμάζουμε στο «Χατζιδάκειο» κάποιες επισκευές υψηλού επιπέδου. Κάνουμε μια επισκευή 180.000 ευρώ, διότι το Χατζιδάκειο είναι ένα πολυέξοδο κτίριο και έχουν φθαρεί οι πόρτες, τα ξύλα κλπ. Πρόκειται βέβαια για ένα «κόσμημα», αλλά πρέπει να το συντηρούμε συνεχώς. Επιπλέον, αναμένουμε την ολοκλήρωση μιας μελέτης για επισκευή του χώρου του «Γκέρυ» ύψους 500.000 ευρώ, για την άρση επικινδυνότητας (στέγη)».
«Επαναλειτουργούμε το δημόσιο ΚΤΕΟ»
Επιπλέον, ο ίδιος αναφέρθηκε και σε ένα θέμα, για το οποίο πολλοί Ξανθιώτες αναρωτιούνταν, αναφορικά με το επί χρόνια κλειστό δημόσιο ΚΤΕΟ Ξάνθης: «έχουμε επίσης, το δημόσιο ΚΤΕΟ, το οποίο θα επαναλειτουργήσουμε και για το οποίο πρόσφατα υπογράψαμε τα σχετικά έγγραφα με τις τεχνικές υπηρεσίες, ώστε να κάνουμε μια πλήρη επισκευή και να παραγγείλουμε καινούρια μηχανήματα. Προχωρά επί της ουσίας η επαναλειτουργία του, τουλάχιστον για φορτηγά. Θα ξεκινήσουμε με αυτά και θα δούμε πως θα πάει. Διότι, τα φορτηγά πηγαίνουν για ΚΤΕΟ στο Κοκκινόχωμα Καβάλας και εμείς θέλουμε να διευκολύνουμε τους κατοίκους και κυρίως αυτοκινητιστές μεγάλων οχημάτων της Ξάνθης».
«Φρεσκάρουμε το κτίριο του παλιού οργανισμού καπνού – προχωρεί το κτίριο για τον ξενώνα γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας»
Ακολούθως, ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης, μας ενημέρωσε και για άλλες παρεμβάσεις, λέγοντας «επιπλέον, φρεσκάρουμε το κτίριο του παλιού Οργανισμού Καπνού όπου έχουμε κάποιους συλλόγους και επίσης προχωρούμε και το κτίριο της οδού Χατζησταύρου (δίπλα από το Εργατικό Κέντρο) προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως ξενώνας για γυναίκες – θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Σε επίπεδο δημοσίων έργων, κάνουμε διάφορες επισκευές – συντηρήσεις σε κανάλια, δρόμους κλπ και φυσικά προχωρούν πάρα πολύ οι κυκλικοί κόμβοι στον δρόμο Κεσσάνη – Άβατο».
«Προχωρεί και ο αναδασμός του Ερασμίου – κάνουμε ότι μπορούμε»
«Γενικότερα, υπάρχουν έργα για τα οποία είμαστε στο πρώτο βήμα, έχουν βγει τα χρήματα και θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμούς. Σε όλα όσα προανέφερα, έχει γίνει το πρώτο βήμα. Για το κτίριο για γυναίκες – θύματα ενδοοικογενειακής βίας, το κτίριο του παλιού Οργανισμού Καπνού και το ΚΤΕΟ, έχουμε υπογράψει και σε λίγο θα δοθούν στους αναδόχους. Για τα υπόλοιπα, έχει προχωρήσει η διαδικασία, έχουν γίνει τα τεχνικά δελτία και προχωρούμε σε συμβάσεις ή διαγωνισμούς» συνέχισε ο ίδιος, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «προσπαθούμε πάρα πολύ. Παράλληλα να τονίσω ότι προχωρά και ο Αναδασμός του Ερασμίου και γενικά είμαστε σε καλό στάδιο. Κάνουμε ο,τι μπορούμε».
«Προχωρεί δυνατά το θέμα της επιδότησης άγονων γραμμών –ενισχύουμε την δημόσια συγκοινωνία»
Τέλος, δοθείσης της ευκαιρίας, αναφορικά με την επιδότηση των αγόνων γραμμών από την ΠΕ Ξάνθης, με αφορμή το ζήτημα που δημιουργείται κάθε Καλοκαίρι με την συγκοινωνιακή κάλυψη της Σταυρούπολης, ο κ. Κουρτίδης σημείωσε ότι «το θέμα προχωρά πολύ δυνατά και επειδή θα δώσουμε και 20% στα εισιτήρια για να βοηθήσουμε τον κόσμο και παράλληλα θέλουμε να ενισχύσουμε την δημόσια συγκοινωνία, τώρα που τα καύσιμα κοστίζουν πολύ, με σκοπό να κάνουμε οικονομία και ως κράτος και ως πολιτεία (πέρα από τον κόσμο). Και επειδή θα αυξηθεί η δημόσια συγκοινωνία, θα αυξηθούν και οι μεταφορές του ΚΤΕΛ. Είναι κάτι που αποτελεί δική μας πρωτοβουλία. Αν και στην αρχή είχε πει να το κάνει ο δήμος, επειδή πολλά δρομολόγια είναι διαδημοτικά, είναι καλύτερα που αναλάβαμε εμείς το κόστος».