Ήταν «φούσκα» ή μήπως… «σαμποτάζ»;

Ήταν «φούσκα» ή μήπως… «σαμποτάζ»;

Ακόμη μία «φούσκα», όπως τόσες και τόσες ακόμη που απασχόλησαν και απασχολούν την κοινή γνώμη χωρίς όμως κανένα περιεχόμενο! Ανέθεσα σήμερα σε συνεργάτη μου να διερευνήσει δημοσιογραφικά το που βρίσκεται εκείνη η υπόθεση με την πρόθεση που είχε εκδηλωθεί από πλευράς του Δήμου Ξάνθης (με την παλιά διοίκηση) να καλύψει επιπλέον μισθολογικό κόστος εκείνων των γιατρών που θα δέχονταν να έρθουν στην Ξάνθη και να πληρώσουν κενές θέσεις στο νοσοκομείο μας μετά από τις σχετικές προκηρύξεις. που συνήθως βγαίνουν άγονες… Όπως θα διαβάσατε και στο σχετικό ρεπορτάζ (σελίδα 3), η πρόταση έγινε, η πρόταση συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, η απόφαση ελήφθη και μάλιστα ομόφωνα, πλην όμως ένα χρόνο (και πλέον) μετά η πρόταση βρίσκεται στα αζήτητα, άσχετα αν κινήθηκε ένας ολόκληρος κόσμος, συνεδρίασαν αυτοδιοικητικά όργανα, έγιναν συνεντεύξεις τύπου, χτυπήθηκαν πρωτοσέλιδα και έγινε θέμα στις ειδήσεις! Με λίγα λόγια πολύς ντόρος για το τίποτα, όπως άλλωστε γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις… Δεν θα έπρεπε λοιπόν πριν έρθει προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο να ενδιαφερθούν κάποιοι αν προβλέπεται τέτοιο ή όχι; Εκτός κι αν όντως προβλέπεται και άρα κάποιοι το σαμποτάρισαν… Που θα πάει… θα τη βρούμε την «άκρη»…

Με προβλήματα μεν, αλλά… καλύτερα από «τότε»

Χθες μέσα από την στήλη αναφέρθηκα στην αναποτελεσματικότητα της κατά τα άλλα έγκαιρης έναρξης καταπολέμησης των κουνουπιών. Το ίδιο μεσημέρι έφθανε στην «Θ» το δελτίο τύπου που δημοσιεύουμε στην σελίδα 9, αναφορικά με την επίσημη πλέον έναρξη και την από αέρος καταπολέμησης των κουνουπιών, αρχής γενομένης από την γειτονική Ροδόπη. Σίγουρα τα ψεκαστικά ελικόπτερα κάνουν σημαντική δουλειά στο κομμάτι αυτό, αλλά θεωρώ ότι το πρώτο στάδιο είναι το πιο σημαντικό. Ο εντοπισμός δηλαδή των εστιών επώασης (στάσιμα νερά, γκιόλες, αποστραγγιστικά, αρδευτικά κανάλια κλπ) και η από γης επιτόπου εφαρμογή του προγράμματος στα επίμαχα σημεία πιο στοχευμένα και ακολουθούν οι ειδικές και οι από αέρος εφαρμογές. Πάντως τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα από την περίοδο διοίκησης του Άρη Γιαννακίδη (ΠΑΣΟΚ), όταν τα ελικόπτερα εμφανίζονταν μόνο… επί εδάφους για να βγουν φωτογραφίες οι αυτοδιοικητικοί με τους πιλότους και στη συνέχεια εξαφανίζονταν! Τι θυμήθηκα τώρα πάλι ο άνθρωπος…

Αστυνομικοί: Είδος προς… εξαφάνιση!

Όσο κι αν κάποιοι πολιτικοί ή υπηρεσιακοί παράγοντες θέλουν να κρύψουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί, δυστυχώς αυτό γίνεται ακόμη πιο κραυγαλέο. Ο λόγος για την αυξανόμενη ακραία εγκληματικότητα σε όλη την χώρα και φυσικά στην περιοχή μας… Με αφορμή όμως το τελευταίο περιστατικό όπου ένας ψυχάκιας έσφαξε κυριολεκτικά την σύντροφό του και μάλιστα έξω από αστυνομικό τμήμα, το ερώτημα που δημιουργείται πλέον για την Ελληνική Αστυνομία είναι το εξής: Οι αστυνομικοί λείπουν από την τροχαία, λείπουν από την γειτονιά, λείπουν από τις πεζές περιπολίες, λείπουν από πληρώματα περιπολικών, λείπουν από τα τμήματα σε απογευματινές και βραδινές βάρδιες… Τελικά που είναι οι δεκάδες χιλιάδες αστυνομικοί υπάλληλοι που διαθέτει και πληρώνει η χώρα μας; Μήπως «περίσσεψαν»  οι επιτελικοί και οι γραφιάδες, οι αποσπασμένοι σε βουλευτικά και πολιτικά γραφεία και οι «σωματοφύλακες» μεγαλοπαραγόντων; Θεωρώ ότι το έλλειμμα στο έμψυχο δυναμικό της ΕΛ.ΑΣ είναι μικρότερο από αυτό που υπολογίζουν οι συνδικαλιστές αστυνομικοί… Το πρόβλημα είναι στην κακή και αλόγιστη διαχείριση του προσωπικού σε βαθμό να έχουμε μπερδέψει τους ρόλους και αντί ο αστυνομικός να περιφρουρεί τον πολίτη, να καλούνται πλέον οι πολίτες να περιφρουρούν τους αστυνομικούς!

Ούτε τροχαία υπάρχει…

Δυστυχώς όμως εκτός από την εγκληματικότητα αυξάνονται ραγδαία και τα τροχαία ατυχήματα. Στην καλύτερη περίπτωση υπάρχουν τραυματισμοί και υλικές ζημιές των οχημάτων. Τέτοιου είδους περιστατικά, έχουμε τον τελευταίο καιρό τακτικότατα και στην περιοχή μας, με αποκορύφωμα το τελευταίο πενθήμερο όπου συνέβησαν τέσσερα τροχαία ατυχήματα ευτυχώς μόνο με υλικές ζημιές. Το τελευταίο από αυτά μόλις χθες το πρωί μπροστά από το Νοσοκομείο, όπου ένα Ι.Χ μικρού κυβισμού συγκρούσθηκε με μια μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να πάθει ζημιές το δίκυκλο και να… ντελαπάρει το αυτοκίνητο! Σαφώς και φταίει ο ανθρώπινος παράγοντας, οι ταχύτητες μέσα στην πόλη κλπ, σε ότι αφορά τους εμπλεκόμενους στο ατύχημα. Σίγουρα όμως παίζει ρόλο και η έλλειψη τροχονομικού ελέγχου μέσα στην πόλη και στην περιφέρεια, γεγονός που κάνει πιο «επικίνδυνους» τους οδηγούς. Και δεν αναφέρομαι σε τροχονομικούς ελέγχους με το στήσιμο ενός ραντάρ κάτω από μια παχιά σκιά ενός δένδρου για να «πιάσει» τους πρώτους 15-20 που θα παραβιάσουν το όριο της ταχύτητας των 50 χλμ (π.χ στην ευθεία του Ζυγού), αλλά στην εμφανή παρουσία περιπολικών της τροχαίας σε επίκαιρα και επικίνδυνα σημεία των δρόμων. Φθάνουμε λοιπόν στον κοινό παρονομαστή ότι υπάρχει εμφανής έλλειψη της αστυνομίας εκεί που θα πρέπει να είναι παρούσα και σ’ αυτό φυσικά δεν ευθύνονται οι ίδιοι οι αστυνομικοί, αλλά η πολιτική ηγεσία και η ανώτατη ιεραρχία που δεν κατανέμει σωστά το δυναμικό της ΕΛ.ΑΣ. Τελεία και παύλα…

Του Τένη Καμαρίδη