Ενεργός ο «Αγ. Κων/νος» με 4.500 αυτοκίνητα σε μια εβδομάδα – – Ιρφ. Χατζηγκενέ:” Σε καλή κατάσταση ο δρόμος – Έγιναν παρεμβάσεις καθαρισμού – Τακτοποιούνται και οι κατολισθήσεις”

4.500 οχήματα πέρασαν μόλις την τελευταία εβδομάδα από τον μεθοριακό σταθμό του “Αγίου Κωνσταντίνου” ο οποίος συνεχίζει να λειτουργεί διευκολύνοντας τους βούλγαρους γείτονες να επισκεφθούν την περιοχή μας και να απολαύσουν – ειδικότερα κατά του θερινούς μήνες- τον ήλιο και την θάλασσα που περιβάλλει το Νομό Ξάνθης, αλλά και τους Ξανθιώτες που θέλουν να επισκεφθούν τις περιοχές Σμόλιαν-Ζλάτογκραντ.  

Ένας δρόμος στον οποίον έχουν γίνει παρεμβάσεις καθαρισμού, ενώ τακτοποιείται και το θέμα της μικρής κατολίσθησης από τις βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών στην ορεινή περιοχή, όπως εξηγεί μιλώντας στην “Θ” ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης μεταφορών στην ΠΑΜΘ κ. Ιρφάν Χατζηγκενέ.

Ο ίδιος αναφέρεται μεταξύ άλλων και στην κατασκευή του κάθετου άξονα Ρούντοζεμ – Ξάνθη, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι οι  ενστάσεις μεταξύ των εργολάβων πήγαν πολλά χρόνια πίσω το έργο. 

“ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΔΙΟΔΟΣ ΤΟΥ “ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ”
– ΠΕΡΑΣΑΝ 4500 ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ”

Αναλυτικότερα ο κ. Χατζηγκενέ αναφέρθηκε στο σημερινό «status» του μεθοριακού σταθμού ως εξής: 

“Μετά από ενόχληση δική σας (της «Θ») επικοινώνησα με τα αρμόδια όργανα και τα στοιχεία που συνέλεξα για τον μεθοριακό σταθμό “Αγίου Κωνσταντίνου” αναφέρουν ότι ο δρόμος είναι σε  καλή κατάσταση. Προ ημερών καθαρίσαμε τα πρανή και τα χόρτα δεξιά και αριστερά για να έχουν ορατότητα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα οχήματα. Το μόνο θέμα που έχουμε αυτές τις ημέρες λόγω των υπερβολικών βροχοπτώσεων στην ορεινή περιοχή, είναι λίγες κατολισθήσεις. Βεβαίως έχουμε επιληφθεί το θέματος και θα αναλάβουν οι ιδιώτες που καθαρίζουν την συγκεκριμένη οδό. Σε λίγες ημέρες θα το έχουμε καθαρίσει και αυτό και ο δρόμος θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι σήμερα για να περνούν οι επισκέπτες με ασφάλεια στην Ελλάδα και να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα. Αναφορικά με τα οχήματα που έχουν εισέλθει στην Ελλάδα, θα αναφέρω ότι την τελευταία εβδομάδα ανέρχονται περίπου σε 4,500 οχήματα. Αυτό σημαίνει ότι το καλοκαίρι είχαμε πολλές χιλιάδες οχήματα διότι από την δίοδο της Νυμφαίας είναι πολύ πιο μεγάλος ο αριθμός των οχημάτων που εισέρχονται και δημιουργείται μεγάλη ουρά. Έτσι αρκετοί κάτοικοι που κατεβαίνουν και από την Ρουμανία αλλά και από την Φιλιππούπολη, για να αποφύγουν τον συνωστισμό που υπάρχει στη συγκεκριμένη δίοδο, επιλέγουν τον μεθοριακό σταθμό “Αγίου Κωνσταντίνου” για να έρθουν στην Ελλάδα».

“ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ
– ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ”

Επίσης ο ίδιος τόνισε πως “επειδή ως θεματικός αντιπεριφερειάρχης επισκέπτομαι όλες τις περιοχές βλέπω ότι φέτος ο τουρισμός έχει αυξηθεί σε σχέση με προηγούμενες χρονιές και είμαστε πολύ πιο ικανοποιημένοι. Αναφορικά με τον “Άγιο Κωνσταντίνο” έχω τις ίδιες πληροφορίες με εσάς ότι οι Βούλγαροι δεν θέλουν να κλείσει ο σταθμός αυτός. Βέβαια αυτό είναι μία διακρατική συμφωνία και έγκειται στην κεντρική κυβέρνηση. Εάν έχει τον τρόπο ο κύριος Περιφερειάρχης  να συνομιλήσει μαζί τους και να κρατήσει την δίοδο αυτή εμάς δεν θα μας δημιουργήσει πρόβλημα. Απλώς θα βοηθήσει πιο πολύ τους επισκέπτες της συγκεκριμένης περιοχής για να έρχονται πιο γρήγορα στην Ελλάδα. Αυτό εξυπηρετεί και εμάς και το νομό μας αλλά και την οικονομία μας”. 

“ΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ
– ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΗΓΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΑΞΟΝΑ”

Αναφορικά με το σκέλος της αστυνόμευσης του μεθοριακού σταθμού “Αγίου Κωνσταντίνου”, ο κ. Χατζηγκενέ επισήμανε ότι: “η κατάσταση είναι αυτή που γνωρίζετε. Είναι μία κατάσταση που έχει γίνει εκτάκτως για να ανοίξουν οι δίοδοι. Δεν έχει αλλάξει τίποτα από όσο γνωρίζω. Φυσικά και υπάρχουν αστυνομικοί, καθώς εάν δεν υπάρχουν δεν μπορεί να μπει κανένα όχημα”, ενώ αναφορικά με το θέμα της κατασκευής του κάθε του άξονα στο Δημάριο, σημείωσε ότι “εμείς θα ήμασταν πολύ πιο ευχαριστημένοι αν είχε ολοκληρωθεί ο προγραμματισμός όπως είχε σχεδιαστεί η δίοδος Ρούντοζεμ – Ξάνθη (από την Εγνατία οδό). Δυστυχώς οι ενστάσεις που δημιουργήθηκαν από τους εργολάβους πήγαν το έργο πολλά χρόνια πίσω. Εάν δεν είχαν δημιουργηθεί αυτά τα προβλήματα, θα είχε ολοκληρωθεί πιο σύντομα ο κάθετος οδικός άξονας. Αλλά δεν ξέρω και για ποιους λόγους το υπουργείο το καθυστέρησε λίγο. Κάθε μία πύλη είναι ένα “δυνατό χαρτί”. Και μπορεί οπτικά να φαίνεται μικρός ο δρόμος αλλά τα οχήματα που περνούν είναι πάρα πολλά”.