Μπήκαν τα «καπάκια» στον κρουνό της Δημοτικής Αγοράς

Ο ΚΡΟΥΝΟΣ ΣΤΙΣ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Μετά την δημοσιοποίηση του θέματος από την «Θ»…

Δεν είχε…στοιχεία επικοινωνίας μαζί της, απαντά ο δήμος στην καταγγέλλουσα

 

Χρειάστηκε η παρέμβαση της «Θ» με την δημοσιοποίηση της καταγγελίας, γνωστής ξανθιώτισσας γιατρού, προκειμένου να…τοποθετηθούν «καπάκια» στον πυροσβεστικό κρουνό που βρίσκεται στην Δημοτική Αγορά της Ξάνθης, ο οποίος την έκανε…μούσκεμα στις 11 Ιανουαρίου του 2018 και ενώ η ίδια έκανε αναφορά στον Δήμο Ξάνθης, όπως είχε αναφέρει, ο δήμος την…«έγραψε» κανονικά. Ωστόσο ύστερα από έναν και πλέον μήνα και αφού δημοσιοποιήθηκε το όλο ζήτημα, έλαβε έγγραφη απάντηση από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Θωμά Ηλιάδη.

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΘΟΥΣΗΣ ΙΑΤΡΟΥ ΣΤΙΣ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Υπενθυμίζεται ότι στην καταγγελία της, στις 7 Φεβρουαρίου 2018, η γνωστή γιατρός ανέφερε επακριβώς ότι «…«στις 11 Ιανουαρίου, περίπου στις 11 παρά 5 περνάμε με την αδερφή μου απο το σημείο πίσω από την δημοτική αγορά, εκεί όπου σταματούν τα λεωφορεία. Ξαφνικά περνώντας μπροστά από τους κρουνούς, ανοίγουν οι κρουνοί και μας περιλούζουν με βρωμόνερα. Αυτοί οι κρουνοί δεν είχαν τάπες, που θα έπρεπε να έχουν. Από τις 11 Ιανουαρίου, κατά διαστήματα τους φωτογραφίζω. Οι τάπες συνεχείζουν να λείπουν. Κάποιος άνοιξε τα νερά. Ήταν χρώματος καφέ, γιατί όταν σταμάτησε η έντονη ροή το παρατήρησα. Στην αρχή βέβαια πάθαμε σοκ. Έστειλα απευθείας την αδερφή μου, λόγω του ότι είναι άρρωστη και για να μην κρυώσει στο σπίτι και απευθύνθηκα στην ΔΕΥΑΞ, που είναι μπροστά από το κτίριο της δημοτικής αγοράς. Κανείς δεν ήξερε τίποτα. Απαξιωτικά. Πηγαίνω στον δήμο, στο πρώτο γραφείο δεξιά που έγραφε «παράπονα πολιτών» και ζήτησα να κάνω μια αίτηση για ένα παράπονο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορώ. Μου είπαν να ρωτήσουμε τον αντιδήμαρχο. Μπήκα λοιπόν στον αντιδήμαρχο (και μάλιστα ήταν και ο κ. Φιλίππου εκείνη την ώρα μέσα που είδε ότι ήμουν μούσκεμα) και ο αντιδήμαρχος με ρώτησε που είναι ακριβώς ο κρουνός κλπ. Βέβαια το λάθος μου ήταν ότι εκείνη την ώρα δεν πήγα στον Εισαγγελέα και κάθισα να ακούσω τον αντιδήμαρχο. Πήγα να τους δείξω που είναι ο κρουνός, γιατί δεν ήξεραν. Δεν ήξεραν ούτε σε ποιον ανήκει ο κρουνός. Μετά πήγα με κάποιον από τον δήμο στο σημείο να τους δείξω και τελικά ο κρουνός ανήκει στον δήμο, ενώ τον χρησιμοποιεί κατά περίπτωση και η πυροσβεστική. Όμως στην ουσία είναι του δήμου. Κάποιος λοιπόν άνοιξε εκείνη την ώρα τον κρουνό και έφυγαν τα βρωμόνερα. Στις 11.15 λοιπόν έκανα την αναφορά μου στον δήμο…»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ: «ΗΤΑΝ ΑΣΤΟΧΙΑ – ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ…»

Στην παραπάνω καταγγελία απάντησε εγγράφως στην ίδια ο Δήμος Ξάνθης στις 27-2-2018 για την «αστοχία» όπως την χαρακτηρίζει αυτή, με ένα έγγραφο που αναφέρει επακριβώς ότι «…σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού, σας ενημερώνουμε ότι το γεγονός ότι εκτοξεύτηκαν νερά από το πυροσβεστικό δίστομο που βρίσκεται στο πίσω μέρος της δημοτικής αγοράς, οφείλεται-σε ατύχημα (αστοχία αντεπίστροφης βαλβίδας πυροσβεστικού δικτύου σωληνώσεων) που συνέβη κατά τον έλεγχο λειτουργίας του πυροσβεστικού συγκροτήματος του υπόγειου δημοτικού πάργκιγκ, στο πλαίσιο των εργασιών συντήρησης των μέσων πυρόσβεσης του εν λόγω χώρου.

Το συγκεκριμένο γεγονός δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί καθώς από το πυροσβεστικό στόμιο γίνεται μόνο εισαγωγή νερού στο δίκτυο πυρόσβεσης. Σας εκφράζουμε τη βαθύτατη λύπη μας για το ατυχές γεγονός που σας έπληξε και μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν οφείλεται σε κανενός είδους αμέλεια της υπηρεσίας μας, η οποία αντίθετα, με το συγκεκριμένο έλεγχο αποσκοπούσε στην εξασφάλιση της ορθής λειτουργίας των εγκαταστάσεων του χώρου.

Η καθυστέρηση της απάντησής μας οφείλεται στο γεγονός ότι στο ως άνω σχετικό έγγραφό σας δεν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία μας διέθεσε προ ολίγων ημερών η Συμπαραστάτης του Δημότη, κ. Έλενα Αχτάρη.

Παραμένουμε υπόχρεοι για την κατανόησή σας αναλαμβανόμενοι πλήρως τη δυσχερή θέση στην οποία περιήλθατε».

DSC01021-web

«ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΦΜ ΚΑΙ ΑΔΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ…»

Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι για τα…στοιχεία που δεν μπόρεσε να βρει ο Δήμος Ξάνθης προκειμένου να επικοινωνήσει με την ίδια, η γνωστή γιατρός της Ξάνθης, κατά την καταγγελία της δεν παρέλειψε να σχολιάσει και να δώσει έμφαση στο ότι «Στην αναφορά ζητούν ΑΦΜ και Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας. Δεν ζητούν ούτε τηλέφωνο, ούτε ακριβή διεύθυνση. Έγραψα τέλος πάντων το παράπονό μου και από εκεί και μετά με… έγραψε κανονικά και ο δήμος. Κανείς δεν μου απάντησε τίποτα. Πέρασα και χθες το πρωί πάντως από το σημείο και είδα ότι οι κρουνοί ακόμη δεν έχουν τάπες».

Μετά από την απάντηση που έλαβε από τον Δήμο Ξάνθης και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, η ίδια σχολίασε επίσης: «ακόμη και αν δεν ζητούσε η φόρμα παραπόνων, τα στοιχεία επικοινωνίας, είναι δυνατόν ένας ολόκληρος Δήμος Ξάνθης να μην μπορεί να βρει τα στοιχεία ενός δημότη της Ξάνθης;».

 

ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ…ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ

Εν τω μεταξύ αναφορικά με τις τάπες υπάρχουν και άλλες καταγγελίες που αναφέρουν ότι αυτές εκλείπουν από αρκετούς πυροσβεστικούς κρουνούς στην πόλη της Ξάνθης…

Οπότε… να προσέχετε καλού-κακού, όταν περνάτε από δίπλα τους…