Σφοδρή «επίθεση» Αθηναϊκής εφημερίδας στον Μητροπολίτη Δράμας και στους παρόντες στη δεξίωση του τούρκου πρόξενου Κομοτηνής
Ο στενός συνεργάτης του Μακαριστού Χριστόδουλου εξαίρει τον πατριωτισμό του Μητροπολίτη και την επιπολαιότητα κάποιων… «άσχετων» που δεν γνωρίζουν τα «βαθύτερα αίτια» τέτοιων παρουσιών…
Ένα σκληρό και άκρως «καταγγελτικό» ρεπορτάζ φιλοξένησε στο πρωτοσέλιδό της την περασμένη Παρασκευή η εφημερίδα ΕΣΤΙΑ των Αθηνών, αναφορικά με την παρουσία του Μητροπολίτη Δράμας στην δεξίωση που παρέθεσε σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής ο τούρκος πρόξενος με την ευκαιρία της γιορτής της Τουρκικής Δημοκρατίας.
Με επιτιμητικούς τίτλους και αναφορές, όπως «Μητροπολίτης προσκυνά το τουρκικό προξενείο» και «Εόρτασε μαζί με τον ψευδομουφτή την δημοκρατία Ερντογάν», η εφημερίδα επιχειρεί μία ευθεία επίθεση κατά του Μητροπολίτη, αλλά και άλλων αξιωματούχων της Ελληνικής πολιτείας που παραβρέθηκαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση μεταξύ των οποίων και ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ.
Ακαριαία ήταν η αντίδραση του γνωστού επικοινωνιολόγου και εκ των στενών συνεργατών του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Σωτήρη Τζούμα, ο οποίος σε επιστολή- άρθρο του αναφέρεται στους πραγματικούς λόγους για τους οποίους τόσο ο Μητροπολίτης Δράμας, όσο και οι εκπρόσωποι της πολιτείας παραβρίσκονται σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Λόγοι, που καμία σχέση με τα αναγραφόμενα στο ρεπορτάζ δεν έχουν και που –σύμφωνα με τον συντάκτη- επιβάλουν την παρουσία των θεσμικών εκπροσώπων.
Παράλληλα, ο κος Τζούμας εξαπολύει ευθεία επίθεση στους επικριτές του Μητροπολίτη κάνοντας μία ευρύτατη αναφορά για το «ποιόν» και τον πατριωτισμό του ανθρώπου και συγχρόνως για την επιπολαιότητα και την «ασχετοσύνη» όλων όσων έσπευσαν να δούνε στην προκειμένη περίπτωση το «δένδρο» χάνοντας κυριολεκτικά το «δάσος» στη μανία τους να πλήξουν θεσμούς και ανθρώπους.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ «ΕΣΤΙΑΣ»
ΕΣΤΙΑ: Μητροπολίτης “προσκυνά” το τουρκικό προξενείο
«Ἑόρτασε» μαζί μέ τόν Ψευδομουφτῆ τήν Δημοκρατία Ἐρντογάν…
ΠΟΙΟΣ κυβερνᾶ αὐτόν τόν τόπο; Ποιός κυβερνᾶ τήν Θράκη; Τά ἐρωτήματα αὐτά ἦρθαν ἀμέσως στόν νοῦ μας, μόλις ἀντικρύσαμε τίς φωτογραφίες ἀπό τήν δεξίωση πού παρέθεσε σέ ξενοδοχεῖο τῆς Κομοτηνῆς, ἐπ’ εὐκαιρία τῆς ἑορτῆς τῆς …Δημοκρατίας στήν Τουρκία, τό ἐκεῖ Τουρκικό Προξενεῖο. Ἦταν γροθιά στό στομάχι αὐτές οἱ φωτογραφίες. Ὁ Μητροπολίτης Δράμας Παῦλος, ὁ μόνος ἱεράρχης ἀπό ὅλη τήν Ἀνατολική Μακεδονία καί Θράκη νά χαριεντίζεται καί νά χασκογελᾶ μέ τόν Τοῦρκο Πρόξενο Ὀμέρογλου, τόν Ψευδομουφτῆ Ἰμπράμ Σερίφ καί τόν Περιφερειάρχη Χρῆστο Μέτιο.
Καί πότε αὐτό; Τήν ἑπομένη τῶν σκληρῶν δηλώσεων πού ἔκαναν κατά τῆς Τουρκίας γιά τό προσφυγικό ὁ Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης καί ὁ πρώην Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλῆς. Τήν ἑπομένη τῶν δηλώσεων πού ἔκανε ὁ Τοῦρκος ὑπουργός Ἀμύνης Χουλουσί Ἀκάρ, ὁ ὁποῖος μέ χάρτη πού ἀνήρτησε στό διαδίκτυο ἐμφανίζει ὅλη τήν Μακεδονία καί τήν Θράκη «τουρκική». Τήν ἑπομένη τῶν δηλώσεων τοῦ Διευθυντοῦ Ἀποδήμων τοῦ τουρκικοῦ Ὑπουργείου Ἐρέν (υἱός τοῦ Χαλίτ Ἐρέν), ὁ ὁποῖος ἀπό τήν Σμύρνη δήλωσε ὅτι «ἐμεῖς εἴμαστε οἱ πραγματικοί ἰδιοκτῆτες τῆς Θράκης». Καί τό ἐρώτημα πού τίθεται εἶναι τό ἑξῆς: Ὡς τί πῆγαν στήν ἐκδήλωση ὁ Μητροπολίτης καί ὁ Περιφερειάρχης; Ὡς ἐπί κεφαλῆς ἑλληνικῶν θεσμῶν ἤ ὡς ὑπήκοοι τῆς ὀθωμανικῆς δημοκρατίας τοῦ Σουλτάνου; Μέ ποιό δικαίωμα τολμᾶ κανείς νά νομιμοποιεῖ τόν ψευδομουφτῆ, ἐνῶ ὁ Ἕλλην Πρωθυπουργός καί ὁ Ἕλλην Ἀρχιεπίσκοπος ἔχουν πάντα κλειστές τίς πόρτες τους στούς ἐκπροσώπους τῆς Ἀγκύρας; Τά ἔχετε χαμένα, κύριοι; Παραδίδετε τήν κυριαρχία τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας; Ξέρετε σέ ποιές καρέκλες κάθεστε;
Ἡ «Ἑστία» θεωρεῖ κατ’ ἀρχήν ὅτι δέν εἶναι ἔγκλημα νά ἀνταποκρίνεται κανείς στήν πρόσκληση μιᾶς ξένης διπλωματικῆς ἀρχῆς, ἀκόμη καί τῆς τουρκικῆς, ὑπό τήν προϋπόθεση
ὅμως ὅτι ἡ ἀτμόσφαιρα στίς σχέσεις τῶν δύο χωρῶν εἶναι καλή. Μά ὅταν ὁ ὑπουργός Ἀμύνης τῆς γείτονος παρουσιάζει χάρτες μέ τήν Θράκη στά κόκκινα καί ἡμισέληνο καί ὁ Ἕλλην Πρωθυπουργός λέει στόν Τοῦρκο ὑπουργό Ἐξωτερικῶν «νά προσέχει τά λόγια του», ὑπάρχει ἀτμόσφαιρα γιά γελάκια καί χαιρετοῦρες μέ τόν Τοῦρκο Πρόξενο;
Ἡ «Ἑστία» θεωρεῖ ἐπίσης –τώρα πιά εἴμεθα βέβαιοι– ὅτι οἱ ἁρμόδιες ἑλληνικές ἀρχές κοιμοῦνται τόν ὕπνο τοῦ δικαίου. Δέν ἐλέγχουν τήν κατάσταση. Ἀγνοοῦσαν τό περιστατικό πού ἀποκαλύψαμε μέ τήν κατάληψη τοῦ Δήμου Ἀρριανῶν ἀπό τουρκικές ὑπηρεσίες, ἀγνοοῦσαν τό ὀξύ ἐπεισόδιο μεταξύ μουσουλμάνων χριστιανῶν στήν μουσουλμανική κηδεία τῆς Κομοτηνῆς πού ἐπίσης ἀποκαλύψαμε, ἀγνοοῦσαν βεβαίως καί τίς κινήσεις τοῦ Μητροπολίτου Δράμας. Ὕπνος βαθύς. Ἀργά ἤ γρήγορα θά ἀπαιτηθεῖ νά πάρετε κεφάλια, κύριε Πρωθυπουργέ. Τό αὐτό ἰσχύει καί γιά ἐσᾶς, Μακαριώτατε. Ἡ «Ἑστία» θεωρεῖ, τέλος, ὅτι σιγά-σιγά πρέπει νά ἀνοίξει ὁ φάκελος «διάβρωσις τῆς χριστιανικῆς ἐλίτ». Λυπούμεθα, ἀλλά πρέπει, καί ἄς εἶναι θέμα ταμπού. Περιφερειάρχες. Δήμαρχοι (Ξάνθης π.χ.) τώρα καί Μητροπολῖτες διαγκωνίζονται ποιός θά ὑποβάλει πρῶτος τά σέβη του στόν Τοῦρκο Πρόξενο, στόν ψευδομουφτῆ ἤ στούς παρανόμους «τουρκικούς» συλλόγους. Χριστιανοί δικηγόροι ἀναλαμβάνουν τήν ὑπεράσπιση μουσουλμάνων ἐπιχειρηματιῶν μέ ἕδρα τήν Τουρκία, οἱ ὁποῖοι λόγω οἰκογενειακῆς παραδόσεως διεκδικοῦν πολιτικό ρόλο στήν περιοχή. Χριστιανοί ἐπιχειρηματίες «ντιλάρουν» μέ Τούρκους ἐπιχειρηματίες στόν χῶρο τῆς ἀγροτικῆς παραγωγῆς καί συμπτωματικά πολιτεύονται ἤ ἀποπειρῶνται νά πολιτευθοῦν μέ κόμματα πού πλήττουν τήν ἐκλογή χριστιανῶν ὑποψηφίων. (Τό 2015-2019 ἡ Ροδόπη δέν εἶχε χριστιανό βουλευτή.) Τοπικά ἔντυπα, μέ ἀρκετές φωτεινές ἐξαιρέσεις, παρουσιάζουν οὐδέτερα ἐντελῶς τήν εἰσβολή τῆς Τουρκίας στήν Συρία. Οὔτε μισή λέξη κατά Ἐρντογάν. Ἤ προβάλλουν τά μηνύματα τοῦ Τούρκου Προξένου γιά τήν εἰσβολή. Ἤ προβάλλουν τά μηνύματα τῆς «Συμβουλευτικῆς Ἐπιτροπῆς Μειονότητας», ἡ ὁποία χαιρέτισε τήν εἰσβολή τοῦ Ἐρντογάν στήν Συρία.
Διερωτώμεθα γιατί, καί ξεκαθαρίζουμε τό ἑξῆς: Δέν κατηγοροῦμε κανέναν πώς κάνει κάτι σκοπίμως, θέλουμε νά πιστεύουμε ὅτι ὅλα γίνονται ἀπό ἀσύγγνωστη ἀφέλεια. Δέν κατηγοροῦμε κανέναν, ἁπλῶς μετά ἀπό μακρά παρατήρηση καταγράφουμε συμπεριφορές. Ὁ ἔλεγχος τείνει νά χαθεῖ, ἀλλά πρέπει νά ἀνακτηθεῖ. Ἄν ἰσχύουν οἱ πληροφορίες μας ὅτι ὁ κ. Μητσοτάκης ἐνέκρινε τήν πρόσληψη 2.000 ἱερέων, ἡ συντριπτική πλειοψηφία θά τοποθετηθεῖ σέ ἄδεια χωριά στά σύνορα τῆς Μακεδονίας καί τῆς Θράκης μέ ΠΓΔΜ – Βουλγαρία (ὅπου τίς θέσεις τῶν παπάδων καλύπτουν προσωρινά Σκοπιανοί καί Βούλγαροι ἱερεῖς), τότε αὐτό εἶναι ἕνα καλό πρῶτο βῆμα. Ὅπως καί ἡ φοίτησις 1.000 συνοριοφυλάκων στήν περιοχή. Χρειάζονται ὅμως καί ἄλλα, κ. Πρόεδρε. Κυρίως ἕνα ἰσχυρό σόκ. Γιά νά καταλάβουν καί νά ἐμπεδώσουν ὅλοι στήν περιοχή ποιός κυβερνᾶ αὐτόν τόν τόπο, τήν Θράκη, τήν Μεγάλη Γῆ: Ἡ Ἑλλάδα, ἐννοεῖται.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ: ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ, ΠΑΡΑ… ΑΠΟΝΤΕΣ
Ο κος Τζούμας αναφέρει χαρακτηριστικά:
Το παίζουν σούπερ πατριώτες, νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα,αλλά είναι άσχετοι και γιαυτό επικίνδυνοι.
Είναι αυτοί που κάνουν πάντα ζημιά στα εθνικά μας θέματα, στην προσπάθειά τους να δείξουν ότι είναι αυθεντίες και θεματοφύλακες των πάντων, αλλά δεν ξέρουν την τύφλα τους.
Αν ήξεραν τα γεγονότα στην αληθινή τους διάσταση δεν θα ήταν τόσο τραγικοί και κάθετοι στην κριτική τους αλλά θα φρόντιζαν να πληροφορηθούν και να μάθουν τί ακριβώς συμβαίνει και τί κρύβει η κάθε πράξη και η κάθε ενέργεια. Αυτό σημαίνει υπευθυνότητα! Αλλά στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας είναι είδος προς εξαφάνιση!
Αφορμή για τις σκέψεις αυτές γέννησε η άδικη και απαράδεκτη πρωτοσέλιδη επίθεση της εφημερίδας «ΕΣΤΙΑΣ», στον Σεβ. Δράμας κ.Παύλο,ελληνόψυχο Μητροπολίτη, Πόντιο ψυχή τε και σώματι και ακραιφνή υποστηρικτή του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου και των καλώς νοουμένων συμφερόντων του.
Ο Σεβ. Δράμας Παύλος, δεν το έκρυψε ποτέ αυτό, παίζοντας τον ρόλο του επαμφοτερίζοντος όπως κάνουν οι περισσότεροι των Μητροπολιτών μας για να είναι αρεστοί και στην Αθήνα και στο Φανάρι.
Διαποιμαίνει μία από τις σημαντικότερες Μητροπόλεις των Νέων Χωρών που υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και φροντίζει να είναι συνεπής στην αποστολή του.
Και ποιό ήταν παρακαλώ το έγκλημα ή έστω το λάθος του Παύλου για να αιτιολογείται αυτή η άδικη επίθεση που του έγινε;
Δεν ήταν ούτε έγκλημα, αλλ´ούτε και λάθος για να θυμηθούμε τον Ταλλευράνδο.
Ο Σεβ. Δράμας ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση που έλαβε από τον Τούρκο πρόξενο στην Κομοτηνή για να παραστεί στη δεξίωση για την εθνική επέτειο της Τουρκίας. Σε μία δεξίωση που ο κατάκοπος από τις υποχρεώσεις Οικουμενικός Πατριάρχης θέλησε και πήγε ο ίδιος στην Άγκυρα αυθημερόν και δεν επιφόρτισε τον Σεβ. Αγκύρας Ιερεμία να τον εκπροσωπήσει.
Και γιατί παρακαλώ του επιτίθενται και στοχοποιούν τον Παύλο έτσι απροκάλυπτα για ένα τέτοιο γεγονός;
Γιατί στην δεξίωση αυτή ήταν εκεί όλη η σφηκοφωλιά των Τούρκων κατασκόπων που δραστηριοποιούνται στη Θράκη εις γνώση του ελληνικού κράτους!
Κι ακόμη γιατί ήταν εκεί ο Τούρκος Πρόξενος Όμέρογλου και ο…. Ψευδομουφτής Ίμπράμ Σερίφ – όπως τον λέμε αφού δεν τον αναγνωρίζουμε .
Η παρουσία του Σεβ. Δράμας Παύλου και των άλλων ελληνικών αρχών στην δεξίωση ενόχλησε κάποιους.
Μεταξύ αυτών που ενοχλήθηκαν όπως πληροφορούμεθα συμπεριλαμβάνεται και ένας καθ´ύλην αρμόδιος δημόσιος κρατικός λειτουργός του Παιδείας που θεωρεί ότι τα ελληνοτουρκικά είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του γιαυτό και φρόντισε να νομιμοποιήσει άτυπα μεν αλλά ουσιαστικά εκατοντάδες παράνομα τζαμιά που λειτουργούν στην Αθήνα.
Κατά τους επικριτές και καταγγέλοντες ο Σεβ. Δράμας με την παρουσία του νομιμοποίησε τον Ψευδομουφτή.
Μωρέ τί μας λέτε; Έσταξε η ουρά του γαϊδάρου!
Τα παράνομα τζαμιά που έχετε να λειτουργούν παράνομα δεν τα βλέπετε.Αυτά νομιμοποιούν την παρουσία δεκάδων Ψευδομουφτήδων.
Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα εξ αρχής και ας κάνουμε μία μικρή αλλά χρήσιμη αναδρομή.
Γνωρίζω τον Σεβ. Δράμας από τα έτη που ήταν Αρχιμανδρίτης και Ηγούμενος της Μονής της Παναγίας Σουμελά στην Βέροια.
Μου τον είχε γνωρίσει ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος από τα έτη που ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος.
Τον θαύμαζε και τον εκτιμούσε για τις εθνικές θέσεις του και την προσήλωσή του στις Ποντιακές παραδόσεις.
Σας αποκαλύπτω εδώ για πρώτη φορά μάλιστα ότι από το 1998 που εξελέγη Αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος ήθελε να προωθήσει τον Παύλο σε Μητροπολίτη και τον ήθελε από νωρίς για Μητροπολίτη Εδέσσης ή Σερρών ή όπου υπάρχει ποντιακό στοιχείο, αλλά οι συγκυρίες πήγαιναν προς πίσω την εκλογή του ώσπου ήλθε η ώρα και εξελέγη Δράμας.
Και είναι τυχερός ο λαός της Δράμας που διαθέτει έναν τόσο ικανό, δυναμικό, ελληνόψυχο και ατρόμητο Πόντιο Ποιμενάρχη, τον οποίο σέβονται και εκτιμούν οι απανταχού Πόντιοι.
Και στα έτη που ποιμάνει ο Παύλος τη Δράμα έχει φανεί η διαφορά.
Ποιοί από μας δεν θυμούνται αλήθεια τον Παύλο να τραγουδά μέσα σε ένα στάδιο γεμάτο Ποντίους το τραγούδι
« Την πατρίδα μου έχασα- έκλαψα και πόνεσα..» και να σείεται ο κόσμος από ενθουσιασμό γιαυτό τον λεβέντη Δεσπότη;
Και το τραγούδι αυτό αλλά και άλλα ποντιακά ήθελε συχνά να ακούει από τον καλλίφωνο Παύλο και ο Χριστόδουλος, στο τέλος ενός γεύματος ως κατακλείδα.
Αυτός λοιπόν ο Παύλος, με αυτά τα ακούσματα και τις απόψεις δεν μπορεί να είναι τουρκόφιλος ή τουρκολάγνος αλλά κάτι άλλο κρύβοταν και μάλιστα επιμελώς, κάτω από την απόφασή του να ανταποκριθεί θετικά σε αυτή την δεξίωση. Η κίνηση αυτή ξύπνησε μέσα μας παλαιές μνήμες, από τις μεγάλες ιστορικές στιγμές που έζησε ο σκλαβωμένος ελληνισμός και ξέρουμε όσοι εντρυφούμε στα ιστορικά δοκίμια στα χρόνια της σκλαβιάς, τότε που οι Πατριάρχες φρόντιζαν να δίνουν το παρών στα μεγάλα γεγονότα της Πύλης για ξεκάρφωμα και για να ευαρεστούν τους Τούρκους για να αποφεύγονται τα χειρότερα.
Και επαναλαμβάνω: ναί,πήγε ο Σεβ. Δράμας Παύλος στη δεξίωση των Τούρκων, μόνος Μητροπολίτης από όλη τη Βόρεια Ελλάδα και ασφαλώς δεν ήταν υποχρεωμένος να πάει!
Αλλά ο Παύλος δεν πήγε στη δεξίωση για να … «τιμήσει» τους Τούρκους ή για να κάνει δημόσιες σχέσεις μαζι τους, γιατί δεν το χρειάζεται αυτό.
Είναι γνωστός άλλωστε για την ανδρώα και ανδρική στάση που κρατά σε όλη του την διαδρομή και εντός της Ιεραρχίας για όλα τα θέματα.
Και είναι ένας από τους λίγους Ιεράρχες που όλοι παραδέχονται ότι έχει λόγο και μπέσα.
Η Μητρόπολη Δράμας μπορεί να μην έχει προς το παρόν Μουσουλμανικό πληθυσμό και ευχόμαστε να μην αποκτήσει ποτέ . Αλλά αυτό δεν τον αφήνει έξω από την αγωνία που πρέπει να έχει ως Ορθόδοξος Ιεράρχης ο οποίος διαποιμαίνει μία επαρχία του Οικουμενικού Θρόνου.
Ο Σεβ. Δράμας ( που δεν είναι ούτε ο Σεβ. Ξάνθης, ούτε ο Σεβ. Κομοτηνής που έχουν στις επαρχίες των με Μουσουλμάνους και πρέπει να βλέπουν με καλή διάθεση τους …Τούρκους που κυκλοφορούν ανάμεσά τους ) πήγε για να κρατήσει τα προσχήματα με τους Τούρκους έναντι του Πατριαρχείου μας. Πήγε στη δεξίωση- έστω μόνος από όλους τους Ιεράρχες που προσεεκλήθησαν αλλά δεν πήγαν-για να βγάλει ασπροπρόσωπο τον Πατριάρχη μας και το Φανάρι.
Πήγε να … «κόψει κίνηση» που λέμε και να τους πει: είμαστε εδώ, σας τιμάμε αλλά δεν σας φοβόμαστε!
Και μπορεί αυτή η επίσκεψη να έγινε την επομένη τών δηλώσεων πού έκανε ο θρασύς Τούρκος υπουργός Αμύνης Χουλουσί Άκάρ ο όποιος μέ χάρτη πού άνήρτησε στό διαδίκτυο εμφανίζει ολη τήν Μακεδονία καί τήν Θράκη τουρκική, αλλά και μόνο γιαυτό έπρεπε να πάει στη δεξίωση του Τούρκου Προξένου ο Παύλος.
Καλά θα έκαναν αυτοί που του επιτίθενται να ρωτούσαν να μάθουν τί είπε στην κατ´ιδίαν συνομιλία που είχε με τον Τούρκο Πρόξενο … Να μάθουν από πρώτο χέρι για όσα του είπε για την ερήμωση και τον αφελληνισμό των νησιών μας Ίμβρου και Τενέδου, για την συρρίκνωση του ελληνισμού στην Πόλη και άλλα ηχηρά παρόμοια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που διεγείρει αντιδράσεις εκ μέρους των σούπερ πατριωτών ο Παύλος για δήθεν φιλοτουρκική απόκλιση.
Όλοι θυμόμαστε την αθλιότητα που είχε συμβεί προ έτους περίπου -την οποία είχαμε σχολιάσει δεόντως και τότε με τον δικό μας τρόπο- όταν ο Παύλος ευρισκόμενος με τον Πατριάρχη στον Πόντο είχε μεταβεί μετά του Σεβ. Νεαπόλεως Βαρνάβα,με δική τσυς πρωτοβουλία στο τουρκικό νεκροταφείο για να προσευχηθεί και να αποτίσει φόρο τιμής προς έναν επιφανή Τούρκο που είχε πεθάνει.
Ο άνθρωπος αυτός όταν ο Παύλος πήγαινε στις αλησμόνητες πατρίδες, από τότε που ήταν ένας απλός Αρχιμανδρίτης,εύρισκε πάντα τον τρόπο να εισέρχεται σε απαγορευμένους ναούς και να λειτουργεί και να μοσχοβολούν και πάλι από τον ουράνιο μοσχολίβανο. Έτσι εξαγίασε και πάλι μετά από τόσα χρόνια τόσους ναούς που ο διωγμός και η εγκατάλειψη είχαν αφήσει με μονή συντροφιά την υγρασία και τις αράχνες.
Αυτόν τον άνθρωπο πήγε να τιμήσει τότε με μία επίσκεψη στον τάφο του γιατί του άνοιξε τις πόρτες κλεισμένων ναών και απαγορευμένων χώρων και βάλθηκαν τότε όλοι οι άσχετοι να του βγάλουν τα μάτια!
Τα ίδια και τώρα!
Γιατί δεν ξέρουν ότι πίσω από τέτοιες κινήσεις κυοφορείται και αναπτύσσεται μια μυστική φαναριώτικη διπλωματία για το καλό του Ορθόδοξου Ελληνισμού που ζει κάτω από τον τουρκικό ζυγό.
Ο Σεβ. Παύλος αλλά και ο Περιφερειάρχης κ. Μέτιος ( πολύ περισσότερο που εκπροσωπεί και τους μουσουλμάνους πολίτες ψηφοφόρους ) πήγαν στη δεξίωση για συμβολικούς λόγους! Ούτε χασκογελούσαν ούτε χαριεντίζονταν όπως εγράφη .
Αντιθέτως από πληροφορίες που έχουμε πήγαν και είπαν αλήθειες μεταξύ σοβαρού και αστείου, που έκαναν τους Τούρκους αξιωματούχους να αισθανθούν άβολα.
Όσο για την καραμέλα με τον Ψευδομουφτή , νισάφι πια!
Γιατί πρέπει να ευθύνεται ο Παύλος που ήταν και αυτός στη δεξίωση;
Γιατί το ελληνικό κράτος που τον θεωρεί και τον καταγγέλει απλά ως ψευδομουφτή – αν σέβεται τον εαυτό του- δεν τον συλλαμβάνει τον κύριο αυτό για …αντιποίηση αρχής, αλλά κάνει τα κλειστά μάτια και τον αφήνει να δραστηριοποιείται και να εργάζεται εις βάρος των εθνικών μας συμφερόντων;
Ο Μητροπολίτης Δράμας ευθύνεται για τα χάλια μας ή μήπως θα έπρεπε να αναλάβει να λύσει ένα θέμα που θα έπρεπε να έχει λύσει από καιρό η κυβέρνηση !!!
Ο ψευδομουφτής δεν νομιμοποιείται από την επίσκεψη ενός Μητροπολίτη σε μία δεξίωση . Αντιθέτως τον νομιμοποιεί η ανοχή των αρμοδίων του Υπ. Παιδείας που τον αφήνουν να αναπτύσσει δραστηριότητα και επειδή είναι ανίκανοι να τον βάλουν στη θέση του τους ενοχλεί ο Παύλος που πήγε στη δεξίωση.
Κάποτε θα καθίσω να γράψω κάποιες αλήθειες που ξέρω γύρω από το παρασκήνιο που υπάρχει σε αυτά τα θέματα και θα κάνω πολλούς να χάσουν τον ύπνο τους αλλά κι εγώ μετά θα πρέπει να αλλάξω ουρανό.
Συνοψίζοντας ακόμη και αν ενόχλησε η παρουσία του Σεβ. Δράμας στη δεξίωση του Τούρκου Προξένου για την εθνική επέτειο της γείτονος χώρας, σίγουρα δεν ήταν έγκλημα. Τα εγκλήματα γίνονται καθημερινά στον τόπο μας με το μεταναστευτικό που σε λίγο, αν δεν γίνει κάτι άμεσο και δραστικό,θα πάρει διαστάσεις εθνικού δράματος. Και τότε κάτι Παπαφλέσσες ωσάν τον Άγιο Δράμας θα μας σώσουν και πάλι!