Αδυνατεί η τροχαία να ελέγξει την Ξάνθη

«Με ένα περιπολικό και με λιγοστό προσωπικό δεν είναι δυνατόν», λέει ο Πρόεδρος της Συνδικαλιστικής Κίνησης

Πολλές είναι οι περιπτώσεις περιοχών και δρόμων στην πόλη της Ξάνθης όπου επικρατεί «αναρχία» από παρκαρισμένα οχήματα σε πεζοδρόμια, δεξιά και αριστερά και που προκαλούν το…απόλυτο «χάος» σε καθημερινή βάση και αναγκάζουν τους πεζούς να κυκλοφορούν στην…μέση του δρόμου στην κυριολεξία.

Σκρά, Αγίου Ελευθερίου, Σμηναγού Μητράκη, Ηρώων, 28ης Οκτωβρίου, είναι μόνο μερικές από τις οδούς που επικρατεί η παραπάνω κατάσταση, όπως μαρτυρούν άλλωστε και τα φωτορεπορτάζ του Thraki.com.gr την περασμένη εβδομάδα. Πρόκειται για μια κατάσταση ανεξέλεγκτη και η οποία θα παραμένει ανεξέλεγκτη, καθώς στο κέντρο της Ξάνθης κυκλοφορεί μόλις ένα περιπολικό της Τροχαίας ανά βάρδια και από την άλλη οι ξανθιώτες οδηγοί δεν λένε να αφήσουν το αυτοκίνητο στο σπίτι και να περπατήσουν, με δεδομένο ότι η Ξάνθη είναι μικρή και…προσβάσιμη πόλη στο κέντρο σε λίγα μόλις λεπτά.

 

«ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ…»

γουναριδησΑυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα που ανακύπτουν από το ρεπορτάζ του thraki.com.gr, στο οποίο μιλά ο Πρόεδρος της Συνδικαλιστικής Κίνησης Αστυνομικών Ξάνθης κ. Νίκος Γουναρίδης. Ο ίδιος αναφέρει επακριβώς ότι «τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πολύ το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Ξάνθη και αυτό οφείλεται σε όλες τις μειώσεις προσωπικού της τροχαίας. Το λίγο προσωπικό που υπάρχει, επικεντρώνεται περισσότερο στην ασφάλεια του πολίτη. Ασχολούμαστε δηλαδή κατά κόρον με ελέγχους για μέθη, για ταχύτητα, χρήση κινητού τηλεφώνου κλπ, που είναι από τους πιο σοβαρούς λόγους πρόκλησης ατυχημάτων. Το θέμα της στάθμευσης για να λυθεί στην Ξάνθη, από πλευράς τροχαίας, δύσκολα θα λυθεί αν δεν αλλάξει λίγο και η νοοτροπία του ξανθιώτη. Παρατηρώ καθημερινά έξω, πως όταν οι οδηγοί κατεβαίνουν στο κέντρο της Ξάνθης, χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Η μια κατηγορία είναι οι νόμιμοι και οι άλλη που σταθμεύουν παράνομα και γενικά είναι παραβάτες. Το ζήτημα όμως είναι πως πάρα πολλές φορές, αυτοί οι οδηγοί μετακινούνται από την μια κατηγορία στην άλλη. Δηλαδή εκεί που μας κάνει κάποιος μια καταγγελία για σταθμεύσεις,  μπορεί την επόμενη ημέρα να είναι αυτός που θα σταθμεύσει παράνομα. Αυτό είναι ένα πρόβλημα μεγάλο και πρέπει να λυθεί μαζικά και από την τροχαία και από όλες τις άλλες υπηρεσίες που ελέγχουν το κυκλοφοριακό της Ξάνθης».

 

«ΜΕ ΕΝΑ…ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΑΝΑ ΒΑΡΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ;»

«Έχω παρατηρήσει και από τον εαυτό μου, πως όταν είμαι στην Αθήνα, αφήνω το όχημά μου 2-3 χιλιόμετρα μακρύτερα από τον προορισμό μου. Εδώ στην Ξάνθη, δυστυχώς δεν το κάνουμε αυτό. Πρέπει να αλλάξουμε αυτήν την νοοτροπία. Μπορούμε να σταθμεύουμε το αυτοκίνητό μας κάπου περιφερειακά και να πηγαίνουμε στο κέντρο της πόλης με τα πόδια και για το καλό το δικό μας αλλά και για το καλό των συμπολιτών μας» συνεχίζει ο ίδιος, σημειώνοντας ότι «όλη η Διεύθυνση Αστυνομίας Ξάνθης, είναι υποστελεχωμένη. Προσπαθούμε να ενισχύσουμε και ζητούμε από τα κέντρα αποφάσεων αυτήν την ενίσχυση. Ενώ η εγκληματικότητα και η παραβατικότητα (σε εμάς στην τροχαία) έχει αυξηθεί πάρα πολύ, αντιστρόφως ανάλογα μειώνεται το προσωπικό. Είναι αδύνατον, ένα περιπολικό της τροχαίας που είναι για την Ξάνθη, το Εθνικό Οδικό Δίκτυο, την Εγνατία Οδό και το Επαρχιακό Δίκτυο, να προλάβει. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε σε μεγάλο βαθμό, το θέμα της στάθμευσης και του κυκλοφοριακού εντός της πόλης, γιατί επισήμανα ότι κάνουμε επιτήρηση του δικτύου και προσπαθούμε να κάνουμε τους απαραίτητους ελέγχους, ώστε να μειωθούν τα ατυχήματα και να μην σκοτώνονται άδικα στον δρόμο. Από εκεί και έπειτα θα ασχοληθούμε με το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, που καλό είναι βέβαια να μην επιλυθεί με…πρόστιμα στους δύσκολους αυτούς καιρούς που ζούμε με μειωμένους μισθούς κλπ. Θα πρέπει δηλαδή να βρεθούν άλλες λύσεις για να μην έχουμε αυτά τα προβλήματα, που βέβαια δεν τα θέλουμε ούτε και εμείς».