Αναζητούνται ευρωπαϊκά κονδύλια για τον σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος όμως δεν έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα επαναφοράς των δρομολογίων

Ο βουλευτής Δράμας Δημήτρης Κυριαζίδης σε τοποθέτησή του, προεδρεύοντας στην Επιτροπή Παραγωγής & Εμπορίου της Βουλής, κατά την οποία ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ενημέρωσε τα μέλη για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, αναφέρθηκε στην ανάγκη επίσπευσης των εργασιών για τη συντήρηση και ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλονίκης-Δράμας, ένα έργο ζωτικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή.

«Κατά τη προηγούμενη εδώ ενημέρωση από πλευράς του υπουργού, αναφέρθηκε η αναγκαιότητα, αλλά και η εξασφάλιση συγκεκριμένων χρηματικών ποσών για τη συντήρηση ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλονίκης-Δράμας. Θέλω να πιστεύω, κύριε υπουργέ, ότι το έργο αυτό θα συνεχιστεί», σημείωσε χαρακτηριστικά ο βουλευτής, ο οποίος θύμισε τα ιδιαίτερα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Δράμας, που είναι ένας παραμεθόριος Νομός, ο οποίος μάλιστα δεν συνδέεται με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο αναγκαία τη σιδηροδρομική σύνδεση κι ακόμη πιο προβληματική την απουσία αυτής.

Αναζητούνται ευρωπαϊκά χρήματα
Στην τοποθέτησή του ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας γνωστοποίησε πως γίνονται παρεμβάσεις στο κομμάτι του σιδροδρόμου που αφορά το Θεσσαλονίκη – Δράμα. Αναφορικά με τα τοπικά χαρακτηριστικά της Δράμας, σημείωσε ότι γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της περιοχής και αναγνωρίζει την αγωνία της τοπικής κοινωνίας, ενώ θύμισε πως στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού διαλόγου είναι ο δρόμος Δράμα – Αμφίπολη.

Η απάντηση του υπουργού απλώθηκε και συνολικά στο σιδηροδρομικό δίκτυο από Θεσσαλονίκη έως Αλεξανδρούπολη, όπου ως γνωστό η Θράκη και η Ανατολική Μακεδονία πλέον, είναι αποκλεισμένες σιδηροδρομικά, εξαιτίας των προβλημάτων στον σιδηρόδρομο. «Θα επιδιώξουμε να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση ευρωπαϊκή για τον υφιστάμενο σιδηροδρομικό άξονα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Θα επιδιώξουμε να δούμε αν υπάρχουν δυνατότητες στους ευρωπαϊκούς σχεδιασμούς για τη χρηματοδότηση αυτού του έργου, στον υφιστάμενο σιδηροδρομικό άξονα και για επιβάτες. Όχι μόνο για εμπορεύματα μετά από κάποιο σημείο αλλά και για επιβάτες» ενημέρωσε ο Χρ. Σταϊκούρας, αναφορικά με τις προθέσεις και τα σχέδια του Υπουργείου. Πάντως, ο υπουργός δεν ανέφερε κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αναφορικά με την επαναφορά των επιβατικών δρομολογίων στη Θράκη.