Απαράδεκτες καθυστερήσεις από τον ΟΓΑ για έξοδα κηδείας και συνταξιοδοτήσεις

Δεν απαντούν ούτε στα…τηλέφωνα οι υπάλληλοι

Κ. Δαλάτσης: «Φταίει η νοοτροπία και η λειτουργία του δημοσίου –Μεγάλα προβλήματα και από την συγχώνευση στον ΟΠΕΚΑ»

Τεράστιες είναι οι χρονοκαθυστερήσεις του ΟΓΑ τόσο σε σχέση με τις δυνταξιοδοτήσεις όσο και σε σχέση με την επιστροφή των εξόδων κηδείας.

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: «ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΗΔΕΙΑΣ – ΚΑΛΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ»

Ειδικότερα για το δεύτερο ζήτημα, η «Θ» δέχθηκε καταγγελία από αναγνώστη ο οποίος αναφέρει ότι «εδώ και δύο ολόκληρα έτη περιμένω την επιστροφή εξόδων κηδείας και επί ένα χρόνο προσπαθώ να συνομιλήσω με τους αρμόδιους στα κεντρικά του ΟΓΑ (σ.σ. εννοεί στην Κομοτηνή). Καλώ σε οκτώ διαφορετικά τηλέφωνα και κανείς δεν το σηκώνει».

Για να συμπληρώσει ο ίδιος λέγοντας πως: «Όταν έχασα τον αδελφό μου με βρήκανε σε χρόνο- ρεκόρ, για να πληρώσω μια εκκρεμότητα που υπήρχε έναντι των εξόδων της κηδείας. Στη συνέχεια, άπαντες… εξαφανίστηκαν»!

Φυσικά η παραπάνω καταγγελία που έφτασε στην «Θ» δεν είναι η μόνη, καθώς ουκ ολίγες φορές έχει ανακύψει θέμα χρονοκαθυστέρησης και σε ό,τι αφορά τις συνταξιοδοτήσεις, με αγρότες που περιμένουν στην…«ουρά».

«ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ – ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ»

Όλα τα παραπάνω, επιβεβαιώνει στην «Θ» και ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Τοπείρου κ. Κώστας Δαλάτσης ο οποίος αναφέρει επακριβώς ότι «προφανώς ο τρόπος λειτουργίας του δημοσίου είναι αυτός. Ακόμη χειρότερα, αν το δούμε σε στενότερα πλαίσια, η αντιμετώπιση όσον αφορά τους εργαζόμενους προς την ομάδα των αγροτών είναι ακόμη χειρότερη. Δεν νοείται να παίρνουμε τηλέφωνα και να μην απαντούμε καθόλου, ούτε να δίνονται με τόσο μεγάλη καθυστέρηση τα έξοδα της κηδείας. Από εκεί και πέρα έχουμε να κάνουμε και με το κομμάτι των συνταξιοδοτήσεων όπου και εκεί υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις, αλλά και γενικότερες καθυστερήσεις. Πρέπει να αλλάξει η λειτουργία του δημοσίου».

«ΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ»

«Τα ακούμε καθημερινά, μας τα μεταφέρουν και κάποιες φορές τα βιώνουμε και εμείς, αφού και εμείς έχουμε επαφές με τον ΟΓΑ. Έτσι είναι τα πράγματα. Δυστυχώς υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις. Μέχρι να αλλάξει η λειτουργία ή η νοοτροπία αν θέλετε στο δημόσιο, θα υπάρχουν αυτές οι καθυστερήσεις. Υπήρχαν, υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν» συνέχισε ο ίδιος, επισημαίνοντας ότι «δυστυχώς καθυστερούν να δώσουν τα έξοδα κηδείας για το μέλος που έχει αποβιώσει και προφανώς όταν θα τα δώσουν θα έχει πεθάνει και άλλο μέλος, αφού αργούν τόσο πολύ και θα τα πάρουν μαζεμένα. Μπορεί βέβαια αυτό να το λέμε σαν «αστείο» αλλά σε κάποιες περιπτώσεις όλο και θα έχει συμβεί».

 

 

«ΦΤΑΙΕΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ – ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΟΠΕΚΑ»

Κλείνοντας ο ίδιος σημείωσε ότι «εδώ και χρόνια λέμε για το δημόσιο και δεν φταίνε οι εργαζόμενοι στο δημόσιο τόσο πολύ. Φταίνε βέβαια ορισμένες φορές και αυτοί, αλλά πρώτα από όλα φταίει η νοοτροπία μας, η παιδεία μας και η λειτουργία του γενικά. Βέβαια μπαίνουν νέοι άνθρωποι, με επίπεδο, αλλά προφανώς πρέπει να αλλάξει όλη η διαδικασία που δημιουργεί καθυστερήσεις. Από την άλλη έχει μειωθεί και ο αριθμός των εργαζόμενων στο δημόσιο και αυτό αποτελεί μια «πληγή» και το δημόσιο υπολειτουργεί. Επιπλέον υπάρχει και η μετάβαση του ΟΓΑ στον ΟΠΕΚΑ. Από την στιγμή που ήμασταν ένα ταμείο αυτόνομο και τώρα όλα τα ταμεία συσσωρεύονται σε ένα, εκτιμώ ότι αυτό θα φέρει σίγουρα μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Είναι άλλο να έχεις ένα ταμείο εξειδικευμένο. Οι υπάλληλοι του ΟΓΑ ξέρουν για τα θέματα του ΟΓΑ. Οι υπάλληλοι του ΤΕΒΕ και του ΙΚΑ, αντίστοιχα γνωρίζουν τα θέματα. Τώρα έγινε αυτή η συγχώνευση που σίγουρα θα φέρει μεγάλα προβλήματα και καθυστερήσεις. Είναι ευκαιρία να αλλάξει το σύστημα. Έχουν μπει νέα παιδιά, μορφωμένα, που μπορούν εύκολα να χειριστούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές κλπ που μπορούν να αλλάξουν την εικόνα του δημοσίου».