Απαράδεκτη καθυστέρηση…

Απαράδεκτη καθυστέρηση…

Θα παραμείνω στην Αντιπεριφέρεια Ξάνθης και την Περιφέρεια ΑΜ-Θ σε σχέση με την ευλογιά των αιγοπροβάτων και το πως αντιμετωπίστηκε τοπικά σε πρώτη φάση από την περιφερειακή αυτοδιοίκηση… Έχουν δίκιο οι κτηνοτρόφοι που φιλοξενούνται σήμερα στη «Θ», οι οποίοι λένε ούτε λίγο-ούτε πολύ ότι η καθυστέρηση παρέμβασης της Περιφέρειας και της Αντιπεριφέρειας Ξάνθης είναι απαράδεκτη στο θέμα αυτό, καθόσον μόλις προχθές άρχισαν να λειτουργούν κάποιες απολυμαντικές τάφροι μετά από δύο και πλέον μήνες από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος στη Θράκη… Σαν να μην έφτανε αυτή η καθυστέρηση, βγήκε λέει ο Προμοίρας με την Μπρίκα να «διαφημίσουν» κιόλας την καθυστερημένη παρέμβασή τους! Και φυσικά από την άλλη πλευρά περίμενε πως και τι ο Ζεϊμπέκ για να αρθρώσει τον αντιπολιτευτικό του λόγο, που στην προκειμένη περίπτωση είχε όλο το δίκιο με το μέρος του! Ήταν τόσο δύσκολο να μπουν εξαρχής τα σχετικά απολυμαντικά υγρά στις ήδη υπάρχουσες τάφρους και συγχρόνως να κατασκευαστούν και νέες αμέσως μετά την εκδήλωση του πρώτου κρούσματος; Και άντε η κεντρική διοίκηση μεριμνά για την όσο το δυνατόν καλύτερη αποζημίωση των παθώντων κτηνοτρόφων… Τι έκανε η περιφερειακή διοίκηση εκτός από συσκέψεις και μπλα μπλα στα μικρόφωνα;

Αντιπλημμυρικά έργα από εποχής «Παυλίδη»…

Με επισκέφθηκαν φίλοι κάτοικοι από τα ορεινά του Δήμου Μύκης και μου είπαν ότι τρέμουν στην ιδέα πως θα ξαναζήσουν εποχές προ 25ετίας, τότε που «πνίγηκε» από τις πλημμύρες η περιοχή. Αιτιολογώντας την άποψή τους, μου είπαν ότι δεν έγινε κανένα αντιπλημμυρικό έργο έκτοτε (από την εποχή Παυλίδη) και πως η ορεινή περιοχή είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε ενδεχόμενο πλημμύρας! Επικοινωνώντας με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο πολιτικής προστασίας του Δήμου Μύκης, μας είπε ότι το θέμα ελέγχεται, ενώ συγχρόνως μας υπενθύμισε ότι οι 62 οικισμοί του Δήμου δεν είναι εύκολο να ελεγχθούν ανά πάσα στιγμή σε ότι αφορά ένα τέτοιο ενδεχόμενο… Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάθε οικισμός, κάθε χωριό ξεχωριστά θα πρέπει να βλέπει τα τρωτά του σημεία και να τα επικοινωνεί με τους αρμόδιους αυτοδιοικητικούς. Όχι βέβαια ότι μπορούν να κάνουν και ιδιαίτερα πολλά πράγματα σε ότι αφορά τα αντιπλημμυρικά έργα, καθόσον είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα και χρονοβόρα για να γίνουν. Μπορούν ωστόσο να καθαρίσουν φρεάτια και ρέματα, να απομακρύνουν φερτές ύλες και κλαδέματα από επικίνδυνα σημεία, ώστε αυτά να μην αποτελέσουν αργότερα αφορμή για να πνιγούν περιοχές και ενδεχομένως και άνθρωποι!

Μια ΔΑΚΕ για… «κλάματα»!

Με μία ισχυρή κυβέρνηση ΝΔ και με ένα πρωθυπουργό που παίζει μονότερμα στην κορυφή της πολιτικής πυραμίδας, η ΔΑΚΕ ιδιωτικού τομέα δεν κατάφερε να συγκροτήσει καν συνδυασμό για να συμμετάσχει στις εκλογές του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης, αφήνονται τις άλλες παρατάξεις να παίζουν μονότερμα μέσα στη διοίκηση! Την ίδια στιγμή ο εκπρόσωπος τύπου και πρώην πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ν.Δ. Νίκος Κιατίπης, δηλώνει στη «Θ» ότι για όλα φταίει η… διοίκηση του Εργατικού Κέντρου, η οποία δεν λειτουργεί θεσμικά και τα έχει βρει με τους εργοδότες! Ακόμη και έτσι να έχει το πράγμα, θεωρώ αστεία, αν μη τι άλλο, μια τέτοια δικαιολογία, καθόσον θα ήταν ακόμη πιο απαραίτητη η παρουσία της ΔΑΚΕ στη διοίκηση του συνδικαλιστικού οργάνου, ώστε να αλλάξει αυτό το status, το οποίο καταγγέλλεται. Δηλαδή με την απουσία μιας ολόκληρης παράταξης υποδηλώνεται και η διαφωνία διαχείρισης του συνδικαλιστικού οργάνου από τη διοίκησή του; Κοντολογίς, όποιος διαφωνεί μένει απέξω; Στο ρεζουμέ, η ΔΑΚΕ στην Ξάνθη δεν είχε τη δυνατότητα και τη δυναμική συγκρότησης συνδυασμού και έφτασε την τελευταία στιγμή ασθμαίνοντας για να βρει κλειστή την πόρτα λόγω δική της αδυναμίας…  Με το μόνο που θα συμφωνήσω με τον φίλο Νίκο Κιατίπη, είναι ότι το σημερινό Εργατικό Κέντρο πλέον δεν έχει καμία σχέση με το Εργατικό Κέντρο των προηγούμενων δεκαετιών, γιατί απλά δεν υπάρχουν πλέον ενεργά μέλη!

Γιατί;

Μας θυμίζουν παλιές… κακές εποχές τα περιστατικά των τροχαίων που λαμβάνουν χώρα τον τελευταίο καιρό στην περιοχή μας και σε όλη την χώρα. Τότε, όταν κάθε Σαββατοκύριακο βάφονταν με αίμα στην άσφαλτο με απολογισμό κάποιες… δεκάδες νεκρών και βαριά τραυματισμένων συμπατριωτών μας! Τότε λέγαμε ότι «έφταιγαν» οι δρόμοι και ότι η κατασκευή νέων, κλειστού τύπου δρόμων ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε σημερινή Εγνατία, Ιόνια, Ολύμπια οδός κλπ) θα έλυναν το πρόβλημα… Δυστυχώς όμως το πρόβλημα αποδεικνύεται ότι το έχουμε εμείς οι οδηγοί  που έχουμε σημαντικά ελλείμματα στην οδηγική παιδεία και ιδιαίτερα οι οδηγοί δικύκλων μεγάλου κυβισμού που όταν βγαίνουν στην Εγνατία θεωρούν ότι δεν θα βρουν μπροστά τους κανένα εμπόδιο και δοκιμάζουν τις αντοχές, αλλά και τις τελικές ταχύτητες των μηχανών τους! Χωρίς να θέλω να αποδώσω ευθύνες στα πρόσφατα τροχαία με δίκυκλες μοτοσικλέτες, ωστόσο αποδεικνύονται «σκοτώστρες» όταν δεν τις οδηγεί ο οδηγός της, αλλά οι ίδιες οι μηχανές «οδηγούν» τους –νεαρούς συνήθως- αναβάτες  και ολοένα και περισσότερες μάνες μαυροντύνονται και θρηνούν για όλη τους τη ζωή… Γιατί;

Του Τένη Καμαρίδη