Παν. Κεραμάρης: Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες- Έτοιμοι για το «πρώτο κουδούνι» στις 11 Σεπτεμβρίου
Βάσεις δύο ταχυτήτων και στροφή στις παραγωγικές σχολές καταδεικνύει η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Στην ατζέντα των φετινών Πανελλαδικών περιλαμβάνεται επίσης η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής που φαίνεται οτι κερδίζει το στοίχημα ενώ σύμφωνα με τους ειδικούς η ίδρυση νέου Πανεπιστημίου ευθύνεται για την μεγάλη πτώση των σχολών στην περιφέρεια.
Επίσης υπάρχει μεγάλη στροφή στις παραγωγικές σχολές και αποστροφή σε Φιλοσοφικές και Μαθηματικές Σχολές με τρανταχτό παράδειγμα το Μαθηματικό τμήμα Σάμου η βάση του οποίου «έπεσε» κατά περίπου 2000 μόρια. Επίσης σημειώνεται μεγάλη άνοδος στα Παιδαγωγικά τμήματα περίπου 1000 μόρια και ανοδική τάση στις στρατιωτικές σχολές, ενώ στον αντίποδα σημειώνεται μεγάλη πτώση στην Αρχιτεκτονική σχολή ειδικά στην επαρχία.
Οι καθηγητές εστιάζουν στην πτώση των βάσεων και στη μεγάλη ζήτηση που συνδυάζεται με ανοδική τάση σε σχολές που εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση, όπως η σχολή Πυροσβεστών και οι Παιδαγωγικές σχολές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που αποτυπώνει το ενδιαφέρον για τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε συνδυασμό με την αγορά εργασίας είναι η πτώση των Φιλοσοφικών σχολών και η άνοδος τμημάτων Λογιστικής.
ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
1ο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών: Μικρή άνοδος των βάσεων κυρίως στις υψηλόβαθμες σχολές και πτώση στις μεσαίες και τις χαμηλόβαθμες.
2ο πεδίο των θετικών σχολών: Στροφή στα Παιδαγωγικά τμήματα στα οποία σημειώνεται μεγάλη άνοδος ,μικρή πτώση στις υψηλόβαθμες σχολές και στροφή στις παραγωγικές σχολές του Πολυτεχνείου .
3ο πεδίο των Επιστημών Υγείας: Σημαντική πτώση παντού μικρότερη στις υψηλότερες σχολές και μεγαλύτερη στις χαμηλόβαθμες
4ο πεδίο Οικονομικών και Πληροφορικών σχολών: Μικρή αύξηση στις σχολές μεγάλης ζήτησης παρά την αύξηση των εισακτέων. Μικρή άνοδος στις σχολές Πληροφορικής και στις Οικονομικές σχολές.
Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου υπέγραψε την υπουργική απόφαση που προβλέπει ειδικό ποσοστό θέσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων από τις περιοχές Μάνδρας, Νέας Περάμου και Κω που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές.
ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Αναλυτικά οι βάσεις για τα τμήματα του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Γενική Σειρά Ημερήσιων Λυκείου, Μουσουλμανοπαίδες και Γενική Σειρά Εσπερινών Λυκείων) έχουν ως εξής:
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 11.846
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 7.220
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 6.668
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 13.126
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 5.937
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 5.879
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 12.374
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 7.272
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 6.630
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 10.493
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 4.679
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 6.399
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 13.532
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 12.169
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 6.599
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 15.096
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 8.593
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 11.571
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 10.289
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 4.615
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 5.882
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 15.551
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 6.218
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 7.302
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 18.713
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 15.079
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 15.243
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 12.855
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 6.401
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 7.821
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) – ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 13.769
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) – ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 7.190
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) – ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 7.340
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 13.476
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 8.933
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 8.181
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 13.307
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 4.698
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση 2.040
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 11.884
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 3.518
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 6.281
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 17.855
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 12.757
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. 11.523
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση: 17.515
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση:15.677
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 13.136
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση:11.245
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση:6.707
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 2.746
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση:11.613
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση: 6.042
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 8.563
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΗΜ. Βάση:13.497
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ Βάση:4.760
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ) ΓΕΛ ΓΕΝIKH ΣΕΙΡΑ ΕΣΠ. Βάση: 2.198
ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Οι διευθυντές των λυκείων ανήρτησαν προχθες στις σχολικές μονάδες τις εκτυπωμένες καταστάσεις που θα περιλαμβάνουν μόνο τους κωδικούς και τους βαθμούς υποψηφίων, και όχι τα ονόματά τους. Σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του, πρέπει να ζητήσει από τον διευθυντή να του ανακοινώσει τους βαθμούς με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.
Π. ΚΕΡΑΜΑΡΗΣ: «ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ – ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ»
«Οι βάσεις ανακοινώθηκαν προχθές. Ολοκληρώθηκε άλλος ένας κύκλος για τους μαθητές της περσινής Γ΄Λυκείου. Συγχαρητήρια σε όσους πέτυχαν και καλές σπουδές. Σε όσους τώρα δεν τα κατάφεραν φέτος και έχουν σκοπό να ξαναπροσπαθήσουν την επόμενη χρονιά, εύχομαι καλή δύναμη και καλή δουλειά» αναφέρει στην «Θ» ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Παναγιώτης Κεραμάρης, σημειώνοντας παράλληλα ότι «όσον αφορά την νέα σχολική χρονιά, για εμάς αυτή ξεκινά από τον Νοέμβριο της τρέχουσας. Έμειναν μόνον λίγες ημέρες πριν την νέα χρονιά και είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τους μαθητές στα σχολεία στις 11 Σεπτεμβρίου. Έχουν γίνει όλες εκείνες οι απαραίτητες ενέργειες για να γνωρίζουμε τα κενά και να γίνουν έγκαιρα οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οπότε ευελπιστούμε ότι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, θα γίνει ένα άνοιγμα σχολείων με τους απαραίτητους αναπληρωτές στην θέση τους από την πρώτη κιόλας ημέρα».