Χρηστικό και αναγκαίο- πλέον- για τους Ξανθιώτες το «15333»

Συνεχίζουν οι κλήσεις για αναφορά προβλημάτων που άπτονται της καθημερινότητας των πολιτών
Μ. Φανουράκης: Ένα επιπλέον «συν» κατά την περίοδο της πανδημίας και του καύσωνα, η «Γραμμή του Δημότη»

Δύο χρόνια κλείνει προσεχώς, η λειτουργία της γραμμής του δημότη, 15333.
Ένας αριθμός, ο οποίος «αγκαλιάστηκε» ιδιαίτερα από τους Ξανθιώτες που εντοπίζουν και αναφέρουν προβλήματα της καθημερινότητας για την βελτίωση ποιότητας ζωής τους, κατά τους μήνες του lockdown και της πανδημίας ιδιαίτερα αλλά και κατά το φετινό θερμότατο Καλοκαίρι, που εγκυμονούσε ανά πάσα στιγμή κινδύνους πυρκαγιάς.

 

ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ, ΤΟ 15333

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνει στην «Θ» ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Ξάνθης κ. Μανώλης Φανουράκης, ο οποίος αναφέρει ότι:
Θεωρώ ότι πλέον έχει γίνει συνήθεια ο αριθμός 15333 για όσους θέλουν να επικοινωνήσουν και με τον δήμο αλλά προπάντων να αναφέρουν κάποιο πρόβλημα που υπάρχει στην γειτονιά τους, στον δρόμο τους ή έχουν διαπιστώσει κάτι που πάντα έχει να κάνει σε σχέση με τον δήμο. Επιπλέον έχει χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ και την περίοδο της πανδημίας αλλά ταυτόχρονα και φέτος το Καλοκαίρι. Την περίοδο του καύσωνα είχε πάρα πολλές οχλήσεις και τηλεφωνήματα, ώστε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο, να δούμε κάποιες περιοχές κλπ. Είναι πραγματικά ένας αριθμός που έχει γίνει «συνείδηση» στους δημότες της Ξάνθης και χαιρόμαστε ιδιαίτερα, γιατί έχουμε την αμεσότητα και παράλληλα την δυνατότητα ουσιαστικής καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα, οι δημότες της Ξάνθης.

ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ «ΣΥΝ» ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ, Η «ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ»

Επιπλέον ο ίδιος ανέφερε ότι:
Κατά την περίοδο της πανδημίας, χρησιμοποιήθηκε πολύ – καθώς ήταν ένα εύκολο νούμερο – και για περεταίρω πληροφορίες αλλά και όταν είχαμε μπει στην διαδικασία της φροντίδας ευπαθών ομάδων, μαζί με τις άλλες τηλεφωνικές γραμμές που είχαμε δώσει στην δημοσιότητα (με τα τότε Δελτία Τύπου). Και μέσω αυτού του αριθμού δίναμε τις κατάλληλες κατευθύνσεις στους πολίτες για το που πρέπει να απευθυνθούν και θεωρώ ότι είναι ένα «εργαλείο» για τον Δήμο Ξάνθης αυτήν την στιγμή και θα συνεχίσει να είναι. τα κυριότερα ζητήματα των πολιτών, αφορούν σε προβλήματα της καθημερινότητας. Τα προβλήματα με τον φωτισμό, έχουν μειωθεί σιγά σιγά (σ.σ. λόγω και της τοποθέτησης των led). Αναφέρουν προβλήματα που έγκεινται σε απορρίμματα, στο τμήμα περιβάλλοντος, στο πράσινο και φέτος ειδικά, με όλες αυτές τις φωτιές, υπήρχε και μια πιο έντονη ανησυχία για ιδιόκτητα οικόπεδα, οι ιδιοκτήτες των οποίων έχουν αμελήσει να συντηρήσουν και να καθαρίσουν. Συνεπώς ήταν περισσότερες και οι οχλήσεις των γειτόνων των όμορων οικοπέδων. Υπάρχει μια έντονη δραστηριότητα σε αυτήν την τηλεφωνική γραμμή, γίνεται άμεσα η καταγραφή του τηλεφώνου, ενώ όταν λυθεί το πρόβλημα, η υπηρεσία επικοινωνεί άμεσα και με τον πολίτη.
Γενικότερα η γραμμή του δημότη όμως ήταν και ένα επιπλέον «συν» την περίοδο της πανδημίας αλλά και την περίοδο του καύσωνα.