Μία σπουδαία διάκριση γνώρισε η εταιρεία παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, CITIBILL A.E., στα φετινά Mobile Excellence Awards που διοργανώθηκαν για έβδομη χρονιά από την Boussias Communications.
Η εταιρεία τεχνολογίας με έδρα την Ξάνθη κατόρθωσε να ξεχωρίσει ανάμεσα από κορυφαίες εταιρείες της χώρας μας, με την εφαρμογή για κινητά CITIBILL Mobile App να αποσπά βραβείο στην κατηγορία Δημόσιας Διακυβέρνησης (Mobile Government).
Συγκεκριμένα, η υποψηφιότητα “Mobile application υπηρεσιών δημόσιων οργανισμών προς τους πολίτες” βραβεύθηκε με το Silver βραβείο.
Πρόκειται για ένα σπουδαίο επίτευγμα καθώς το CITIBILL Mobile App πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά τον Ιούλιο του 2020 και μέσα σε ενάμιση χρόνο κατόρθωσε να γνωρίσει μεγάλη ανταπόκριση.
Μέσα από την εφαρμογή CITIBILL Mobile App, οι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν και να πληρώνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς ύδρευσης με τις συμβεβλημένες ΔΕΥΑ, να δηλώνουν βλάβες ύδρευσης/αποχέτευσης συνοδευόμενες από σχετικά σχόλια και φωτογραφικό υλικό και να αιτούνται ραντεβού ηλεκτρονικά με πάνω από 20 συμβεβλημένους δημόσιους φορείς από όλη την Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η καλύτερη εξυπηρέτηση ενός πολίτη από έναν δημόσιο οργανισμό σε μία εποχή που ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός για τον δημόσιο τομέα είναι πιο αναγκαίος από ποτέ.
Διάκριση κορυφαίων εταιρειών του ελληνικού επιχειρείν
Το εν λόγω βραβείο αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα, αν συνυπολογίσει κανείς όσους συμμετείχαν στην κορυφαία διοργάνωση επιβράβευσης καλών πρακτικών στον χώρο του mobile.
– Mobile Brand of the Year αναδείχθηκαν ο ΟΠΑΠ και η Eurobank.
– Mobile Agency of the Year αναδείχθηκε η ATCOM.
– Mobile Network of the Year αναδείχθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ-COSMOTE
– To βραβείο κορυφαίας βαθμολογίας απέσπασε το ίδρυμα Vodafone σε συνεργασία με την Dream Lab App.
Εκτός από τις παραπάνω κορυφαίες εταιρείες, βραβεία απέσπασαν ακόμη η Alpha Bank για το άνοιγμα πρώτου λογαριασμού μέσω του myAlpha Mobile, η Εθνική Τράπεζα και η Τράπεζα Πειραιώς.
Το πολυπόθητο βραβείο κατόρθωσαν να κερδίσουν επίσης εταιρείες τεχνολογίας όπως η SoftOne και η Epsilon SingularLogic.
Με τη συμμετοχή κορυφαίων εταιρειών στα Mobile Excellence Awards, γίνεται ευκόλως αντιληπτό το μέγεθος της διάκρισης που κατόρθωσε να πετύχει η CITIBILL και μάλιστα σε ένα κομβικό σημείο όπου οι υπηρεσίες προς τους πολίτες μόλις έχουν ξεκινήσει και ετοιμάζεται η παροχή ακόμη περισσότερων στο άμεσο μέλλον.
310 στελέχη της αγοράς παραβρέθηκαν στην τελετή απονομής
Η τελετή απονομής των Mobile Excellence Awards διεξήχθη με μία φαντασμαγορική διοργάνωση στην αίθουσα Callisto του Sofitel Athens Airport την Πέμπτη 09 Δεκεμβρίου 2021 με την τιμητική υποστήριξη του ΣΕΚΕΕ, της ΕΕΚΤ και του ΣΕΠΕ.
Στην τελετή, την οποία παρακολούθησαν 310 στελέχη της αγοράς, βραβεύθηκαν τα κορυφαία έργα μιας χρονιάς, στην οποία η επικοινωνία, οι συναλλαγές, η εργασία και η ψυχαγωγία έγιναν πιο mobile από ποτέ, ενώ αναδείχθηκαν και τα πρώτα έργα που συνδέονται με τη νέα τεχνολογία του 5G, η οποία θα αλλάξει ριζικά το τοπίο του mobile τα επόμενα χρόνια.
Τον εναρκτήριο χαιρετισμό της βραδιάς πραγματοποίησε ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Δημόσιας Διοίκησης Καθηγητής Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι στο πλαίσιο της μεγάλης πρόκλησης της πανδημίας, οι υποδομές άντεξαν και ανταποκρίθηκαν στις πρωτόγνωρες ανάγκες, και αυτό οφείλεται στη μεγάλη προσπάθεια και στο έργο που έγινε τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
Ανέφερε επίσης, πως ο εντυπωσιακός ψηφιακός μετασχηματισμός και η διαλειτουργικότητα που έχει επιτευχθεί στον δημόσιο τομέα τα τελευταία χρόνια, έχει οδηγήσει σε 150 εκ. συναλλαγές το 2020, οι οποίες αναμένεται να ξεπεράσουν τα 300 εκ. το 2021. Αναγνωρίζοντας, πως, σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, το mobile κυριαρχεί πλέον ως πρώτη επιλογή σύνδεσης, ανέφερε κομβικά έργα του Υπουργείου όπως το myhealth app., αλλά και την εφαρμογή Covid free wallet, οι οποίες έχουν αλλάξει την καθημερινότητα των πολιτών.
Το «παρών» από την εταιρεία CITIBILL έδωσαν η Υπεύθυνη του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, Λαφτσοπούλου Μαρία, και ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης Εφαρμογών Android & iOS, Γιαννακόπουλος Γιώργος.
Κατά τη διάρκειας της απονομής, η Λαφτσοπούλου Μαρία δήλωσε, «Αρχικά θα ήθελα να συγχαρώ την Boussias Communications που για ακόμη μία χρονιά διοργάνωσε άρτια τα Mobile Excellence Awards. Είμαι πολύ χαρούμενη που στην παρθενική της συμμετοχή, η εταιρείας μας CITIBILL απέσπασε ένα βραβείο που αποτελεί επιβράβευση όλων των προσπαθειών που γίνονται για την καλύτερη και ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών στις συνδιαλλαγές τους με το δημόσιο.», ενώ με τη σειρά του ο Γιαννακόπουλος Γιώργος ανέφερε τα εξής, «Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να συγχαρώ την Boussias Communications για την εξαίρετη διοργάνωση. Είναι πολύ σημαντικό που μέσω των Mobile Excellence Awards επιβραβεύονται οι προσπάθειες και οι καλές πρακτικές του mobile κλάδου ο οποίος αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η βράβευση της εταιρείας μας, CITIBILL, αποδεικνύει ότι οι καινοτόμες λύσεις που προσφέρουμε στην ψηφιακή επικοινωνία μεταξύ δημοσίου και πολιτών βρίσκονται στον σωστό δρόμο και θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο.».
Αξίζει να αναφέρουμε πως στην κατηγορία Mobile Government που διακρίθηκε η εταιρεία CITIBILL, διακρίθηκαν και δύο Δήμοι της Ελλάδας σε συνδυασμένες δράσεις με εταιρείες τεχνολογίας.
Πρόκειται για τον Δήμο Μοσχάτου – Ταύρου που κατέκτησε το Χρυσό βραβείο σε συνεργασία με την Crowdpolicy για την εφαρμογή πληροφόρησης και διασύνδεσης των πολιτών με τον Δήμο, City On και για τον Δήμο Τρικκαίων που απέσπασε το Bronze βραβείο για την εφαρμογή κράτησης αθλητικών εγκαταστάσεων Mindrop.
Όπως αποδεικνύεται, δεν είναι καθόλου τυχαίο που δύο δήμοι – πρότυπο ψηφιακού εκσυγχρονισμού πραγματοποιούν συνέργειες με εταιρείες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, επιδιώκοντας τη βέλτιστη ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Είναι επίσης άξιο αναφοράς το γεγονός, πως σε αυτά τα βήματα κινείται ήδη και η CITIBILL A.E. καθώς ο Δήμος Χαϊδαρίου προσφέρει από τον Νοέμβριο στους δημότες του τη δυνατότητα κράτησης γηπέδων τένις μέσω του CITIBILL Mobile App.
Λίγα λόγια για την CITIBILL
Η CITIBILL μέσω της παροχής SaaS, μηχανογραφεί φορείς κοινής ωφέλειας έκδοσης λογαριασμών, ιδιαίτερα νερού (ΔΕΥΑ). Ως cloud υπηρεσία, η εφαρμογή μπορεί να εμπλουτιστεί ώστε να δέχεται μετρήσεις μέσω internet από έξυπνα ρολόγια, είτε από 3G-4G-5G & Wifi συσκευές μετρήσεων.
Οι χρήστες, λαμβάνουν εξατομικευμένη ηλεκτρονική πληροφόρηση σχετικά με τους λογαριασμούς ΔΕΥΑ. Παράλληλα, πληρώνουν λογαριασμούς, δηλώνουν βλάβες, αιτούνται ραντεβού ηλεκτρονικά κ.α.
Επιπροσθέτως, το application προσωπικού προσφέρει στην κινητή συσκευή του τεχνικού ΔΕΥΑ, ένα εργαλείο διαχείρισης μετρήσεων/βλαβών/διαρροών καθώς και βλαβών δηλωμένων από τον πολίτη.
Συγκεκριμένα, προσφέρονται τα εξής:
- Πανελλαδική κάλυψη εποπτείας υδρομέτρων και μετρήσεων,
- Εποπτεία προόδου καταγραφής μετρήσεων με τη βοήθεια διαγραμμάτων σε ημερήσια, μηνιαία και τριμηνιαία βάση.
- Πανελλαδική κάλυψη βλαβών και αναφορών με δυνατότητα έγκρισης και αρχειοθέτησης αιτημάτων από τον τεχνικό πεδίου.
- GPS συντεταγμένες υδρομέτρων και βλαβών με απευθείας real time αποστολή στο κέντρο διαχείρισης.
- Δυνατότητα λήψης/αποστολής φωτογραφιών στο κέντρο διαχείρισης για εμπλουτισμό περιγραφής βλάβης αλλά και συνοδευτικών φωτογραφιών μέτρησης.
Η CITIBILL είναι η μοναδική ολοκληρωμένη cloud πλατφόρμα που περιέχει τόσο μεγάλο πλήθος εφαρμογών προς τους δημόσιους οργανισμούς.
- e-ραντεβού: Εξυπηρέτηση ηλεκτρονικών ραντεβού, καταχώρηση σημειώσεων, ημερολόγιο συναντήσεων, e-mail alerts.
- e-λογαριασμοί: Οργάνωση ακινήτων καταναλωτών, υδρομέτρων, διαχείριση χρεών και διακανονισμών, ολοκληρωμένη διαχείριση εισπράξεων, έκδοση και έλεγχος λογαριασμών, στατιστικά και ενημερώσεις.
- e-έγγραφα: Διαχείριση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου, διαχείριση εγγράφων, διαχείριση ηλεκτρονικών υποθέσεων, ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, σχέδιο εγγράφου, στατιστικά, αναφορές, ενημερώσεις και ειδοποιήσεις.
- e-συνεργεία: Διαχείριση συνεργείων, εντολές εργασιών, κοστολόγηση εργασιών, αναφορές, στατιστικά, ενημερώσεις.
- e-κίνηση: Διαχείριση στόλου οχημάτων, μητρώο οδηγών, δελτία κίνησης, κατάσταση καυσίμων, αναθέσεις-παραλαβές προμηθειών και υπηρεσιών, στατιστικά, αναφορές, ενημερώσεις και ειδοποιήσεις.
- e-αποθήκη: Εισερχόμενα, εξερχόμενα είδη. Παρακολούθηση αποθέματος.
- e-κάμπινγκ: Διαχείριση αφίξεων-αναχωρήσεων, συμβόλαια διαμονής, θέσεις κάμπινγκ, στατιστικά.
- e-εργασία: Διαχείριση έργων, διαχείριση εργασιών, διαχείριση φορέων, αναφορές και στατιστικά.
- e-επικοινωνία: Ανταλλαγή προσωπικών μηνυμάτων, πολλαπλοί αποδέκτες μηνυμάτων, επισύναψη αρχείων, διατήρηση ιστορικού συνομιλιών, καταγραφή προσωπικών σημειώσεων.
Στόχος της εταιρείας για το 2022 είναι οι δημόσιοι οργανισμοί να προσφέρουν στους πολίτες μέσω του CITIBILL ακόμη περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες, επιτυγχάνοντας την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.