Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, στραγγίζοντας τους οικογενειακούς και επιχειρηματικούς προϋπολογισμούς, με αποτέλεσμα το επιπλέον κόστος να μετακυλίεται στις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Χαρακτηριστικό είναι ότι η μέση τιμή λιανικής στην Αττική, σύμφωνα με το Καθημερινό Δελτίο Επισκόπησης Τιμών Υγρών Καυσίμων, την Κυριακή 8 Μαΐου ανερχόταν στα 2 ευρώ και 15 λεπτά το λίτρο, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές η μέση τιμή ξεπερνούσε κατά πολύ τα 2 ευρώ και 17 λεπτά. «Πρωταθλητής» στην ακρίβεια της βενζίνης στέφθηκε ο Νομός Κυκλάδων, όπου η μέση τιμή στην αντλία των πρατηρίων υγρών καυσίμων άγγιξε τα 2 ευρώ και 35 λεπτά.
Δείτε αναλυτικά τον πίνακα:
Νέα αύξηση σήμερα στη χονδρική τιμή
Και δεν φτάνει αυτό. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργο Ασμάτογλου, που μίλησε στη «Ζούγκλα», την Τρίτη 10 Μαΐου υπήρξε μία ακόμα αύξηση 11 ευρώ στα 1.000 λίτρα στη χονδρική τιμή.
Δείτε τον πίνακα:
Σε ερώτηση για τους λόγους της αύξησης, υποστήριξε πως «οφείλεται σε χρηματιστηριακές πιέσεις, οι οποίες είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Αυτές είναι απ’ έξω. Τώρα, αν υπάρχουν και κερδοσκοπικά παιχνίδια και μέσα στην Ελλάδα δεν ξέρω», ωστόσο εξέφρασε την πεποίθηση ότι με το δικό του το μυαλό «είναι και κερδοσκοπικά παιχνίδια εσωτερικού».
Ακολούθως ο κ. Ασμάτογλου, απαντώντας αν είναι επαρκή τα μέτρα που έχουν παρθεί από την κυβέρνηση, ήταν αφοπλιστικός. «Όχι» ήταν η απάντησή του και συνέχισε λέγοντας ότι «τα μέτρα που έχουν παρθεί είναι λίγα για να βοηθήσουν τα ασθενέστερα στρώματα, να βοηθήσουν οικονομικά την αποδυναμωμένη οικογένεια όσον αφορά την αγοραστική της δύναμη», σημειώνοντας ότι δεν αρκούν για να βοηθηθούν η οικονομία, ο πρωτογενής τομέας και οι υπηρεσίες.
Ο κ. Ασμάτογλου μίλησε και για άλλα ενδιαφέροντα θέματα, όπως το πού εντοπίζει τα κερδοσκοπικά παιχνίδια, σχολιάζει τη μείωση κατά 30% του τζίρου των πρατηρίων υγρών καυσίμων, ενώ αποκαλύπτει ποια είναι τα αίτια που έχουν φέρει σε δυσμενή κατάσταση τους πρατηριούχους.