Ασυνεργασία ΟΤΕ-ΔΕΗ «ρίχνουν» το διαδίκτυο και κάνουν απαγορευτικές τις ηλεκτρονικές συναλλαγές
Κραυγή αγωνίας από επαγγελματίες και παραθεριστές
Μπορεί οι πολυπόθητες τουριστικές ροές και οι επισκέπτες στην ευρύτερη περιοχή του Μυρωδάτου να αυξάνονται ολοένα και περισσότερο καθώς έχουμε μπει στην «καρδιά» του Καλοκαιριού, ωστόσο τα προβλήματα με το internet και τις συνεχείς διακοπές και πτώσεις της ταχύτητας, αλλοιώνουν και την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος, πόσο μάλλον όταν οι επαγγελματίες καλούνται να ενημερώσουν τους πελάτες τους ότι δεν δύνανται να πραγματοποιήσουν συναλλαγές μέσω P.O.S ακόμη και αν αυτοί δεν διαθέτουν… μετρητά.
Αυτή είναι η κατάσταση που βιώνουν, παρά και τις πρόσφατες παρεμβάσεις από πλευράς του ΟΤΕ, οι επαγγελματίες αλλά και οι παραθεριστές στην παραλία Μυρωδάτο, όπως εξηγεί μιλώντας στην «Θ», ο γνωστός γνωστός επιχειρηματίας της ταβέρνας «ΓΟΡΓΟΝΑ» και του beach bar «AMMOS» κ. Στέφανος Καρατσομπανάκης.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 20 ΔΕΚΑΛΕΠΤΕΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΙΧΜΗΣ
Πιο συγκεκριμένα ο ίδιος επισήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή της παραλίας Μυρωδάτου εδώ και είκοσι μέρες τουλάχιστον, υπάρχουν καθημερινά πολλές αποσυνδέσεις. Αυτό σημαίνει ότι ξαφνικά το router βγαίνει εκτός σύνδεσης, η αποσύνδεση κρατά 10-15 λεπτά και μεταξύ των ωρών αιχμής (δηλαδή από τις 14.00 έως τις 19.00) και μπορεί να κάνει έως και 20 αποσυνδέσεις, σε όλη την περιοχή».
ΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…ΔΕΝ ΛΥΘΗΚΕ– ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ
Που οφείλεται όμως το συγκεκριμένο πρόβλημα και τι έχει γίνει μέχρι σήμερα για την αποκατάστασή του. Όπως τόνισε ο ίδιος «μετά από πάρα πολλές κλήσεις – και γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται να καταναλώσεις για μια επικοινωνία με τον ΟΤΕ – λάβαμε εν τέλει κάποια απάντηση. Λόγω της αυξημένης ζήτησης του ρεύματος, γίνονται κάποιες βυθίσεις τάσεως. Όταν συμβαίνουν αυτές, ο ΟΤΕ οφείλει να έχει συντηρημένες τις μπαταρίες του, οι οποίες δεν είχαν αλλαχθεί ούτε είχαν συντηρηθεί και έπειτα από πολλές παραινέσεις, νομίζω ότι αλλάχθηκαν προχθές αλλά και πάλι δεν επιλύθηκε το πρόβλημα. Ακόμη και τώρα παραμένει το θέμα με την ΔΕΗ. Θα πρέπει και η ΔΕΗ να πραγματοποιήσει κάποιες εργασίες για να ολοκληρωθεί η συντήρηση».
«ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΤΕ ΑΛΛΑ… ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΡΜΟΠΔΙΟΤΗΤΕΣ»
Ακολούθως, ο κ. Καρατσομπανάκης αφού σχολίασε ότι «σε όλη την Ελλάδα υπάρχει αυξημένη ζήτηση το Καλοκαίρι», τόνισε ότι «για αυτόν τον λόγο η κάθε υπηρεσία λαμβάνει τα μέτρα της. Μέσα στην σεζόν εμείς είχαμε τεράστιο πρόβλημα. Από την πρώτη κρούση που είχαμε κάνει στο τεχνικό τμήμα, στην Αθήνα, έπρεπε να κινητοποιηθούν. Δεν ρίχνω ευθύνες στον τοπικό ΟΤΕ. Αντίθετα, οι εργαζόμενοι είναι εξυπηρετικότατοι, αλλά τους έχουν αφαιρέσει αρμοδιότητες. Όλα τα νήματα κινούνται από την Αθήνα. Οι άνθρωποι εδώ κάνουν τα αδύνατα – δυνατά. Όμως δεν έγιναν οι ενέργειες που έπρεπε από την Αθήνα».
«ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ»
Ποιες είναι όμως οι συνέπειες για έναν επαγγελματία της περιοχής; Όπως εξηγεί ο κ. Καρατσομπανάκης «όταν έρχεται επανειλημμένες φορές ο πελάτης και βλέπει ότι υπάρχει αποσύνδεση και δεν μπορώ να λειτουργήσω το P.O.S, τον χάνω τον πελάτη, ενώ παράλληλα δημιουργείται και αρνητική εικόνα για τα καταστήματα. Αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Δεν είναι ότι είμαι στο σπίτι μου και δεν έχω internet, που και πάλι εφόσον το πληρώνω, θα πρέπει να το έχω. Την εικόνα του καταστήματος όμως, ποιος θα την αποζημιώσει; Γιατί ο καθένας μπορεί να σκεφτεί ότι γίνεται επίτηδες».
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και δεν γνωρίζει επακριβώς την εικόνα για το αν το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και επαγγελματίες που διαθέτουν άλλες εταιρείες παροχής τηλεφωνίας και internet, ο κ. Κατατσομπανάκης εξέφρασε την πεποίθηση ότι το πρόβλημα αφορά σε όλη την περιοχή, εξηγώντας πως «όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν τις γραμμές του ΟΤΕ. Νομίζω ότι όταν γίνονται αποσυνδέσεις, γίνονται σε όλους».
«ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ»
«Το θέμα είναι ότι έχουμε δώσει κάκιστη εικόνα και στους τουρίστες που διαμένουν στα σπίτια και δεν έχουν internet. Πόσο μάλλον στους τουρίστες που εξυπηρετούμε στα καταστήματα, όταν δεν μπορεί να λειτουργήσει το P.O.S», επισήμανε μεταξύ άλλων ο ίδιος, σημειώνοντας ότι «ζητούμε την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος. Δεν υπάρχει περιθώριο. Πρέπει να κινηθούν τάχιστα (σ.σ. από την ΔΕΗ). Διανύουμε σεζόν, υπάρχει κόσμος, κίνηση, καταστήματα. Το πρόβλημα παραμένει, παρά το γεγονός ότι αλλάχθηκαν οι μπαταρίες. Θα πρέπει να επιληφθεί το αρμόδιο τμήμα της ΔΕΗ. Πόσο καιρό θα περιμένουμε ακόμη; Τι θα πούμε στον πελάτη που θα φάει και θα θέλει να φύγει αλλά δεν έχει μετρητά; Να περιμένει; Που θα τον βρούμε μετά; Θα του ζητήσουμε τα στοιχεία του; Τι ευθύνη έχουμε εμείς επάνω σε αυτό το κομμάτι».
ΜΕ «24ΑΡΑ» ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ – ΟΥΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Καρατσομπανάκης αναφέρθηκε και στις ανισότητες των ταχυτήτων στην ίδια περιοχή, εξηγώντας ότι η μία «καμπίνα» του ΟΤΕ που αφορά στην μισή παραλία, έχει «πενηντάρα γραμμή» ενώ το τουριστικό κομμάτι των καταστημάτων παραμένει με «εικοσιτεσσάρα». Μάλιστα, ο ίδιος επισήμανε επίσης ότι η εν λόγω περιοχή δεν καλύπτεται ούτε από… δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, καλώντας τους επιθεωρητές – συμβούλους του ΟΤΕ αλλά και όλων των παρόχων κινητής τηλεφωνίας να ελέγξουν το θέμα, κάνοντας λόγο για «τρικλοποδίες, εν μέσω τουριστικής περιόδου, που προκαλούν σοβαρότατα προβλήματα» και σημειώνοντας ότι ο ΟΤΕ επιβεβαιώνει τις συχνές διακοπές και μέσα από το «ιστορικό» του.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ «Θ» ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΕ – ΔΕΗ
Να σημειώσουμε ότι το πρόβλημα επιβεβαιώνουν στην «Θ» και μόνιμοι κάτοικοι του Μυρωδάτου, ζητώντας και οι ίδιοι την άμεση συνεργασία ΔΕΗ – ΟΤΕ, προκειμένου να επιλυθεί ένα μείζον – στην εποχή του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών συναλλαγών – πρόβλημα.