Ευ. Μίλκογλου: «Έχει χαθεί η ουσία των εκπτώσεων με…επτά μήνες εκπτώσεις»

Χαμός από κόσμο στην αγορά της Ξάνθης αλλά μόνον για καφέ και στα… παγκάκια!

Μπορεί οι θερινές εκπτώσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει, μπορεί το προχθεσινό απογευματινό της Πέμπτης το κέντρο της Ξάνθης να γέμισε με κόσμο, ωστόσο ο τζίρος των καταστημάτων ήταν αντιστρόφως ανάλογος, αφού οι περισσότεροι καταναλωτές μπήκαν στα μαγαζιά για «έρευνα αγοράς» και έπειτα κάθισαν για έναν… καφέ!

 

«ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ – ΠΟΛΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΩ, ΑΛΛΑ…»

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνει στην «Θ» ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης κ. Ευθύμης Μίλκογλου ο οποίος αναφέρει επακριβώς ότι «ήταν ελάχιστη η κίνηση, ειδικά τις πρώτες ημέρες αφού οι εκπτώσεις ξεκίνησαν την Δευτέρα. Την Πέμπτη οι περισσότεροι έκαναν έρευνα αγοράς, αλλά όπως διαπιστώσατε και εσείς είχε κόσμο και στην πλατεία και γενικά στα καφέ. Σύμφωνα και με συναδέλφους με τους οποίους μίλησα, δεν είχε την αναμενόμενη για Πέμπτη, κίνηση, για το ότι λειτουργούμε και πρωί και απόγευμα.

 

«ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ»

Είναι φυσιολογικό βέβαια αυτό, γιατί πάντα τις πρώτες ημέρες των εκπτώσεων γίνεται μια έρευνα για να δούμε τι θέλουμε, τι δεν θέλουμε και πόσο έχει αυτό που θέλουμε. Δυστυχώς όμως και κατά το δεκαήμερο των προσφορών, δεν έγιναν πολλά πράγματα. Και εδώ που τα λέμε, οι εκπτώσεις έχουν χάσει την ουσία τους. Έχουμε σχεδόν επτά ολόκληρους μήνες εκπτώσεις. Είναι οι δύο μήνες του καλοκαιριού, οι δύο μήνες του χειμώνα και παρεμβάλλονται δύο δεκαπενθήμερα με ενδιάμεσες εκπτώσεις καθώς και τα δεκαήμερα προσφορών που είναι «ελεύθερα». Οπότε η ουσία των εκπτώσεων έχει χαθεί. Όλο τον χρόνο σχεδόν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν εκπτώσεις. Οπότε ήταν αναμενόμενη αυτή η «έρευνα αγοράς» όχι τόσο βέβαια. Την Πέμπτη κάποιοι από αυτούς που μπήκαν, είδαν τις τιμές και κάποιοι άλλοι αγόρασαν. Οι περισσότεροι όμως βγήκαν για…βόλτα. Είδα και εγώ πάρα πολύ κόσμο στο κέντρο. Αυτό από την μια είναι καλό, γιατί βλέπουν και ενώ μπορεί να μην μπήκαν την Πέμπτη, να μπουν άλλη ημέρα. Υπάρχει δηλαδή μια κινητικότητα, αλλά γενικά η ημέρα δεν ήταν καλή» συνέχισε ο ίδιος, επισημαίνοντας ότι «γενικά είναι μεγάλο το διάστημα των θερινών εκπτώσεων. Είμαστε ένα μεγάλο εκπτωτικό «χωριό». Τα «κουκιά» όμως, όπως ξέρετε, είναι «μετρημένα». Είτε τα φας την 1η του μήνα, όταν πάρεις την κουτσουρεμένη σύνταξη ή τον μισθό, είτε τα φας στις 30 του μήνα, αυτά είναι. Δεν έχεις να φας παραπάνω. Οπότε κάνεις έρευνα αγοράς και παίρνεις αυτά που πραγματικά χρειάζεται να πάρεις. Είναι μετρημένα πλέον τα πράγματα και αυτό είναι πολύ βασικό. Απλά οι καλοκαιρινές εκπτώσεις είναι μια περίοδος κατά την οποία δεν είμαστε τόσο «φορτωμένοι» με υποχρεώσεις, οπότε ελπίζεις πως επειδή είναι πιο «χαλαροί» όλοι από τις πληρωμές, θα υπάρξει και μια κάποια κίνηση. Όμως η ουσία των εκπτώσεων έχει χαθεί».

«ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ»

Δοθείσης της ευκαιρίας, ο κ. Μίλκογλου, δεν παρέλειψε να δώσει και τις δικές του συμβουλές προς τους καταναλωτές, οι οποίοι θα πρέπει να δώσουν προσοχή στις…τιμές έκπτωσης αλλά και να κάνουν (πολλοί εκ των οποίων ήδη κάνουν) την απαραίτητη έρευνα αγοράς.

Ειδικότερα ο ίδιος σημείωσε επακριβώς ότι «είναι πολύ βασικό το να γίνεται έρευνα αγοράς. Επίσης θα πρέπει να κοιτούν τις τιμές πριν και μετά για να διαπιστώσουν την πραγματική έκπτωση. Τόσο η καλύτερη διαφήμιση, όσο και η καλύτερη δυσφήμιση, γίνεται από στόμα σε στόμα, οπότε όταν διαπιστωθεί κάτι μεμπτό το…απομακρύνουμε».