Ευ. Στυλιανίδου: Εξαιρετικό το τεχνικό κομμάτι, αλλά δεν έχουμε το αποτέλεσμα της δια ζώσης

Επαναπροσαρμόστηκαν στις διαδικτυακές «τάξεις» τα παιδιά, πλην όμως…

Σημαντικό: Συνεχίζονται έως τα τέλη Μαρτίου, οι εγγραφές των προνηπίων

Σε ρυθμούς webex «χτυπά» και πάλι από την περασμένη εβδομάδα και θα συνεχίσει – τουλάχιστον – και για την ερχόμενη εβδομάδα, το κουδούνι για την πρωτοβάθμια, αλλά και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα αυτήν την φορά δεν έχουν επισημανθεί ιδιαίτερα τεχνικά προβλήματα.

Ωστόσο, ενώ οι μαθητές έχουν εξοικειωθεί πλέον με την τεχνολογία και έχουν προσαρμοστεί στην «διαδικτυακή τάξη», η τηλεκπαίδευση προσφέρει μεν την δασκαλοκεντρική μέθοδο εργασίας, αλλά δεν μπορεί να φέρει το απόλυτο αποτέλεσμα της δια ζώσης εκπαίδευσης, όπως εξηγεί στην «Θ» η Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης  κ. Ευμορφία (Εύη) Στυλιανίδου.

 

ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Κ.Ο.Κ.

Ειδικότερα η  κ. Στυλιανίδου αναφέρει ότι:

Τα παιδιά συνηθίζουν την τηλεκπαίδευση, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι της εκπαίδευσης είναι και η κοινωνικότητα, η διάδραση μεταξύ τους, οι σχέσεις στις τάξεις, οι ομαδικές εργασίες κ.ο.κ. Σκεφτείτε ότι έχουμε και το σχολείο με το πιλοτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου δεξιοτήτων, όπου οι ομαδικές εργασίες σε αυτό το κομμάτι δεν μπορούν να υλοποιηθούν (δηλαδή τα εργαστήρια ρομποτικής, τα καινοτόμα προγράμματα που απαιτούν ομάδες εργασίας και ομαδική συνεργασία των παιδιών κλπ). Η τηλεκπαίδευση προσφέρει σε μεγάλο βαθμό, την δασκαλοκεντρική μέθοδο εργασίας και όχι την μαθητοκεντρική όπου μπορεί να γίνονται ομάδες και συνεργασίες των μαθητών. Επιπλέον και το κοινωνικό κομμάτι μεταξύ των μαθητών είναι πάρα πολύ σημαντικό. Στην τηλεκπαίδευση επίσης, δεν υπάρχει ο αυθορμητισμός, διότι όλοι έχουν την αίσθηση ότι παρακολουθούνται για το τι θα κάνουν και τι θα πουν. Είτε οι μαθητές από τους γονείς, είτε οι εκπαιδευτικοί από γονείς – οι οποίοι πολλές φορές παρεμβαίνουν και σε αυτό – που είναι χρήσιμοι στην βοήθεια και στην υποστήριξη από υπολογιστή. Επίσης, η εκπαίδευση – λόγω της τηλεκπαίδευσης των παιδιών – έχει και προβλήματα, διότι υπάρχουν πολλές άδειες ειδικού σκοπού για τα  μικρά παιδιά στο σπίτι που πρέπει να υποστηρίζονται, άρα έχουμε και απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού λόγω των αδειών αυτών, που αποφέρει μεγάλα προβλήματα με απουσίες στα ειδικά σχολεία που λειτουργούν.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ  ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ

Επίσης η κ. Στυλιανίδου υπογράμμισε ότι:

Το τεχνικό κομμάτι της τηλεκπαίδευσης λειτουργεί απόλυτα, είναι εξαιρετικό, είναι όλοι σε ετοιμότητα, συμμετέχουν, αλλά παρόλα αυτά δεν είναι το επιθυμητό, ούτε έχουμε το απόλυτο αποτέλεσμα της διά ζώσης εκπαίδευσης.

 

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΕΩΣ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ

Δοθείσης της ευκαιρίας, η Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, σημείωσε ότι:
Συνεχίζονται, με παράταση έως τέλη Μαρτίου, οι εγγραφές των προνηπίων στα νηπιαγωγεία.