Εύη Στυλιανίδου: Άδικη η επίθεση μητέρας σε νηπιαγωγό- Καμία χειροδικία σε παιδάκι

Η Δ/ντρια Α’ Βάθμιας Εκπ/σης στη «Θ» για το περιστατικό και τα προβλήματα στην «προσχολική»…
Και νέα διαμαρτυρία γονέων χθες- Η «λογική σειρά» των πραγμάτων και οι καλύτερες δυνατές λύσεις
Ποικίλες αντιδράσεις, αλλά και πολλά σχόλια, προέκυψαν από το περιστατικό ξυλοδαρμού Νηπιαγωγού του 2ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης, από μητέρα η οποία επέμενε ότι η εν λόγω εκπαιδευτικός χειροδίκησε στο παιδί της.
Η υπόθεση για το παραπάνω περιστατικό βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ παράλληλα έχει πάρει και τον δρόμο της δικαιοσύνης. Η «Θ» επικοινώνησε με την Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης κ. Εύη Στυλιανίδου, η οποία παράλληλα αναφέρθηκε και στην χθεσινή συνάντηση με γονείς του 3ου νηπιαγωγείου Ξάνθης (αφού το πρόβλημα με την δίχρονη προσχολική εκπαίδευση συνεχίζει να υφίσταται) αλλά και στα δύο εξώδικα γονέων (του 4ου και 9ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης) τα οποία ωστόσο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, δεν αφορούν άμεσα την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ»
Αναλυτικότερα για το περιστατικό στο 2ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης η ίδια επισήμανε ότι «έχουμε μια ενημέρωση ότι η μητέρα θεωρούσε επίμονα ότι η νηπιαγωγός χτυπά το παιδί της. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Και η μητέρα δέχθηκε ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και το πιθανότερο είναι ότι υπάρχει μια δυσκολία επικοινωνίας του παιδιού με την νηπιαγωγό. Ίσως δεν μεταφέρει σωστά αυτά που λέγονται. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακριβώς. Πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει θέμα ξυλοδαρμού από την εκπαιδευτικό σε καμία περίπτωση».
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΔΙΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ»!
Αναφορικά με το πρόβλημα των χώρων της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στον Δήμο Ξάνθης, αυτό συνεχίζει να υφίσταται, με τους γονείς του 3ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης (τα παιδιά των οποίων στεγάζονται προσωρινά σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων μέσα στο ίδιο το σχολείο) να συναντούν χθες την κ. Στυλιανίδου. Μετά από διαλογική συζήτηση, φαίνεται πως βρέθηκε μια «χρυσή τομή» και έτσι τα παιδιά – προσωρινά και πάλι – θα φιλοξενηθούν σε χώρο του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης.
«ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΟΥ 13ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ»
Ειδικότερα όπως επιβεβαιώνει η κ. Στυλιανίδου «το 3ο Νηπιαγωγείο από το 13ο Δημοτικό Σχολείο, βρίσκεται σε ελάχιστη απόσταση και τα παιδάκια από το νηπιαγωγείο, μπορούν και φοιτούν και στο 13ο δημοτικό (φοιτούν γενικά και στο 13ο δημοτικό και στο 3ο δημοτικό και κάποια και στο 2ο δημοτικό), άρα ούτως η άλλως είναι περιφέρεια του νηπιαγωγείου (σ.σ. το 13ο Δ.Σ). Εγώ θα πω ότι αν κάποιο πρόβλημα είναι αξεπέραστο φέτος, πως δεν θα είναι αξεπέραστο του χρόνου; Τα παιδιά του 3ου νηπιαγωγείου (σ.σ. της προσχολικής αγωγής) στεγάζονται σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του νηπιαγωγείου. Ζήτησαν να παραμείνουν προσωρινά εκεί, περιμένοντας να έρθουν οι αίθουσες, για να μην ταλαιπωρηθούν. Περνώντας όμως ο χρόνος βλέπουν ότι δεν είναι δυνατόν και ο κίνδυνος του συνωστισμού των παιδιών στο ίδιο κτίριο μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Άρα λοιπόν, με το αίτημα να μετεγκατασταθούν σε άλλον χώρο, αναζητήσαμε την καλύτερη δυνατή λύση και την κοντινότερη στην περιοχή του 3ου νηπιαγωγείου, που είναι το 13ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης. Θα μετεγκατασταθούν σε μια εξαιρετική αίθουσα, με τουαλέτες που θα τους διατεθούν από το σχολείο για να μπορούν να εξυπηρετούνται τα παιδιά στον ίδιο χώρο και θα είναι μια προσωρινή «ταλαιπωρία» για κάποιους γονείς. Όχι για όλους. Όμως για κάποια αξεπέραστα προβλήματα παππούδων ή γιαγιάδων θα μπορούν να συνεργαστούν με την διευθύντρια του νηπιαγωγείου για την διευθέτησή τους. Οι γονείς είχαν την ενημέρωση, ότι η λύση είναι προσωρινή και ότι είναι η καλύτερη δυνατή και ότι περιμένουμε να αποκατασταθεί η κατάσταση, το συντομότερο δυνατόν. Στην ερώτηση «γιατί όχι στο 3ο δημοτικό;» η απάντηση ήταν πως επειδή στο 3ο δημοτικό μας διατέθηκε αίθουσα σε όροφο και ούτως ή άλλως οι τουαλέτες του 3ου δημοτικού είναι στο υπόγειο».
«ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ…»
Αναφορικά με τα δύο εξώδικα, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπογραμμίζει ότι «δεν μας αφορούν άμεσα, διότι από την υπηρεσία έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, οι οποίες μας υποδείχθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας για την αναζήτηση των καλύτερων και πλησιέστερων αιθουσών Δημοτικών Σχολείων και φτάσαμε στην λύση των πιο απομακρυσμένων παιδικών σταθμών ή γυμνασίων όπου αυτό ήταν δυνατόν. Στην περίπτωση του 9ου Νηπιαγωγείου, υπήρχε μια δυσκολία, ήμασταν σε συνεργασία με τον δήμο, οι αίθουσες που δόθηκαν από το Δημοτικό Σχολείο φροντίσαμε να αποτελούν την καλύτερη δυνατή λύση και μάλιστα προσφέροντας – επειδή μια αίθουσα είναι και στον επάνω όροφο – και χημικές τουαλέτες από τον δήμο, για μικρά παιδάκια, που είναι δίπλα στην αίθουσα που γίνεται το μάθημα. Όσον αφορά στο 4ο νηπιαγωγείο, προσφέρθηκαν πολλές λύσεις. Η πρώτη ήταν αυτή που αποδέχθηκαν οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου, να λειτουργήσουν (για προσωρινό διάστημα 15 ημερών) μέσα στον χώρο τους, έχοντας πολύ καλή διάθεση για να μην ταλαιπωρηθούν οι γονείς. Το 15νθήμερο αυτό δεν τελείωσε ακόμη, αλλά εμείς από την Δευτέρα φροντίσαμε να δοθεί μια άλλη λύση για να μην έχουμε συγχρωτισμό των παιδιών. Η μια αίθουσα είναι εξαιρετικά κατάλληλη, με την έννοια ότι ο χώρος στον οποίο βρίσκεται είναι σε κτίριο – ΠΡΟΚΑΤ βαρέως τύπου – που έχει προδιαγραφές λειτουργίας νηπιαγωγείου. Άρα είναι σαν να έχουν πάει σε κτίριο νηπιαγωγείου που είναι επέκταση αιθουσών του 4ου Δημοτικού. Κατά συνέπεια κανένας γονέας ο οποίος συνυπογράφει το εξώδικο αυτό (από το Γ1) δεν μπορεί να το δικαιολογήσει γιατί το παιδί του βρίσκεται σε εκείνη την αίθουσα. Όσον αφορά στην αίθουσα του 12ου Δημοτικού Σχολείου  (όπου στεγάζεται το Γ2) είναι η αίθουσα ενός εξαιρετικού χώρου φυσικής αγωγής για τους μαθητές του δημοτικού σχολείου. Η τουαλέτα που προσφέρθηκε από το δημοτικό σχολείο, θα είναι μια από αυτές των δασκαλών και θα λειτουργήσει στην κοντινότερη δυνατή απόσταση από την αίθουσα. Άλλωστε σε κανένα σχολείο, δεν μπορούμε να έχουμε τουαλέτες που βρίσκονται δίπλα στην αίθουσα που διδάσκονται τα παιδιά».
«ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ»
Κλείνοντας η κ. Στυλιανίδου σημειώνει ότι «η εκπαίδευση στηρίζει την προσχολική αγωγή και πάντα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όλοι μας έχουμε μεγαλύτερη εγρήγορση και μεγαλύτερη αίσθηση υπευθυνότητας. Έτσι και οι εκπαιδευτικοί μας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, όπως και εμείς που εργαζόμαστε περισσότερες ώρες από το κανονικό – ώστε να ανταποκριθούν στα αυξημένα καθήκοντα που τους επιβάλλει αυτή η κατάσταση».