Γ. Αθανασιάδης: «Καταδικασμένος ο κλάδος μας – Είμαστε καταχρεωμένοι»

Πλασματικά τα νούμερα που δείχνουν άνοδο στις πωλήσεις αυτοκινήτων

«Γονατίζουν» συνεργεία και φανοποιεία

Πλασματικά χαρακτηρίζει ο ιδιοκτήτης της «Peugeot» κ. Γιάννης Αθανασιάδης, τα νούμερα που δείχνουν ανοδική πορεία στις πωλήσεις αυτοκινήτων, καθώς όπως εξηγεί στην «Θ» πρόκειται για εταιρικές και όχι λιανικές πωλήσεις.

Μάλιστα ο ίδιος αναφέρεται και στα προβλήματα του κλάδου της αγοράς αυτοκινήτων και όλων των επαγγελμάτων γύρω από αυτό, καθώς το «service» αποτελεί «πολυτέλεια« για τα περισσότερα οχήματα, περιγράφοντας την ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση που επικρατεί.

Ειδικότερα ο κ. Αθανασιάδης αναφέρει στην «Θ» ότι «αυτές οι ενδείξεις είναι πλασματικές ως προς τις λιανικές πωλήσεις. Οι εταιρικές πωλήσεις και οι χρονομισθώσεις ανεβάζουν τις πωλήσεις. Εμείς στον κλάδο μας, όταν λέμε ότι υπάρχουν πωλήσεις, όταν υπάρχουν λιανικές πωλήσεις. Οι εταιρικές είναι οι πωλήσεις που κάνουν στις εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων που έχουν διάφορους λόγους για να ανεβάζουν τις πωλήσεις. Εκεί οι εταιρίες κερδίζουν τον ΦΠΑ, κάνουν προσφορές κλπ. Οι λιανικές πωλήσεις, για εμάς που είμαστε στο «μετερίζι» των αυτοκινήτων,  δεν είναι αυξημένες».

«ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ…ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΄80 Η ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ»

«Η πραγματικότητα είναι ότι βρισκόμαστε στο επίπεδο της δεκατετίας του 80. Δηλαδή ενώ το 2017 κλείσαμε με πωλήσεις 85000 αυτοκίνητων, οι λιανικές είναι γύρω στις 45000. Οι 40000 είναι εταιρικές. Αναγάγωντάς το στα χρόνια που διανύσαμε, την δεκαετία του ΄80 πουλούσαμε 45000 αυτοκίνητα γιατί τότε δεν υπήρχαν και οι χρονομισθώσεις και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων» συνέχισε ο ίδιος, επισημαίνοντας ότι «η αγορά αυτοκινήτου εν έτει 2018, είναι ίδια με αυτή της δεκαετίας του ΄80. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Εμείς που γνωρίζουμε το αντικείμενο, το καταλαβαίνουμε γιατί βλέπουμε και τις εταιρικές και τις λιανικές πωλήσεις. Η αγορά αυτοκινήτων δεν ανεβαίνει».

 

«ΠΟΝΕΜΕΝΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ…»

Αναφορικά με το κομμάτι των συνεργείων και των service, ο κ. Αθανασιάδης τονίζει πως «και εκείνη είναι μια πονεμένη ιστορία. Αφήνουν τα αυτοκίνητά τους, λόγω του ότι το πορτοφόλι είναι άδειο, δεν κάνουν Service, στα χιλιόμετρα που πρέπει και κάποιες φορές συμπληρώνουν μόνο λάδι. Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει στο 100% όμως είναι μια κατάσταση του 30%. Το υπόλοιπο 70% έστω και καθυστερημένα κάνει τα service, όμως όχι στις ημερομηνίες και στα χιλιόμετρα που πρέπει, με αποτέλεσμα να έρχεται πιο γρήγορα και η φθορά του αυτοκινήτου».

 

«ΜΕΓΑΛΟ ΔΡΑΜΑ ΣΤΑ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ – Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ»

«Το μεγάλο δράμα, είναι στο κομμάτι του φανοποιείου. Εάν το πρόβλημα του αυτοκινήτου το αποκαταστήσει η ασφαλιστική εταιρία, έχει καλώς. Εάν ευθύνεται ο ιδιοκτήτης, δεν έχιε δυστυχώς την δυνατότητα να το φτιάξει και το παρατά» τόνισε επίσης ο ίδιος, ενώ αναφορικά με τον κλάδο των επαγγελματιών στην αγορά αυτοκινήτων και την κατάσταση που υπάρχει εκεί, σημείωσε με έμφαση ότι «ο δικός μας κλάδος είναι καταδικασμένος. Είμαστε όλοι καταχρεωμένοι στις τράπεζες και υπάρχουμε δια της φυσικής λειτουργίας της αναπνοής. Είμαστε μέσα στον τάφο και έχουμε ένα «καλαμάκι» για να παίρνουμε λίγο αέρα».