Γ. Ζερενίδης: «Η αντιδρόμηση της οδού Κανάρη ήταν απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου από το 2016»

Μετά από…τρία χρόνια η εφαρμογή της απόφασης, από την νυν διοίκηση του Δήμου

«Άγνωστοι οι λόγοι της καθυστέρησης- Εμείς όμως πρέπει να την εφαρμόσουμε» σημειώνει ο ίδιος στην «Θ»

 

Μπορεί πολλοί Ξανθιώτες, για το θέμα της αντιδρόμησης της οδού Κανάρη να βλέπουν το «δέντρο» (που έγκεινται στο θέμα ενημέρωσης για την αλλαγή από πλευράς της νυν διοίκησης του Δήμου Ξάνθης) και με το δίκιο τους, ωστόσο όπως φαίνεται μάλλον χάνουν το «δάσος», αφού κανείς δεν έχει αναρωτηθεί πότε ελήφθη η απόφαση αυτή.
Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, δημοσιεύει σήμερα η «Θ». Πρόκειται λοιπόν για μια απόφαση, η οποία ελήφθη το…2016 (!) και η οποία απλά εφαρμόσθηκε από την νέα διοίκηση, όπως θα έπρεπε να γίνει δηλαδή προ… 3ετιας περίπου!
Κάτι που επιβεβαιώνει στην  «Θ» ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης κ. Γιάννης Ζερενίδης, ο οποίος μάλιστα σημειώνει ότι δεν γνωρίζει για ποιον λόγο καθυστέρησε 3 χρόνια να εφαρμοστεί η παραπάνω αντιδρόμηση, ενώ παράλληλα μιλά για άλλες μονοδρομήσεις, αντιδρομήσεις ή αμφιδρομήσεις που περιλαμβάνει η κυκλοφοριακή μελέτη, για τις οποίες επισημαίνει ότι θα περάσουν από το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ πολλές από αυτές θα γίνουν, μαζί με έργα.

«ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2016 – ΑΠΛΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΤΩΡΑ»

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Ζερενίδης αναφέρει επακριβώς ότι «η αντιδρόμηση του τμήματος της οδού Κανάρη από την 28η Οκτωβρίου προς την Ανδρέου Δημητρίου, είναι στις ρυθμίσεις της κυκλοφοριακής μελέτης. Δηλαδή είχε εγκριθεί στην Γ΄φάση της κυκλοφοριακής μελέτης και εγκρίθηκε το 2016 (με την απόφαση 316/2016) από το Δημοτικό Συμβούλιο. Ήταν δηλαδή μια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η εφαρμογή της οποίας έγινε απλώς τώρα. Καθυστέρησε να γίνει. Η αντιδρόμηση σε αυτό το τμήμα, έγινε – σύμφωνα με την μελέτη – για την διευκόλυνση των μετακινούμενων που κατευθύνονται από την έξοδο της πόλης, στον  εξωτερικό περιμετρικό δακτύλιο. Ήταν λοιπόν μια πρόταση, της οποίας η εφαρμογή έγινε τώρα, αλλά ως απόφαση είχε ληφθεί το 2016.

«ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ, ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ Ή ΑΜΦΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ – ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΡΓΑ»

«Ναι θα έπρεπε να βγει μια ανακοίνωση για να ενημερωθούν οι πολίτες. Αυτό είναι σωστό, πάντως δεν είναι απόφαση που λάβαμε εμείς τώρα. Εφαρμόσαμε μια παλιά απόφαση» συνέχισε ο ίδιος, τονίζοντας παράλληλα ότι «η κυκλοφοριακή μελέτη προτείνει κάποιες μονοδρομήσεις αλλά και αντιδρομήσεις (μονόδρομους που αλλάζουν φορά). Αυτό όμως γίνεται τμηματικά και όλα περνούν από το Δημοτικό Συμβούλιο. Γίνεται τμηματικά γιατί κάποιες από αυτές θα γίνουν μαζί με έργα. Δεν είναι μια απλή απόφαση ή μια απλή αλλαγή. Θα γίνουν και έργα. Έτσι κατά την διάρκεια της σταδιακής εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης με τα έργα, θα προτείνονται και θα συζητιούνται οι αμφιδρομήσεις, οι μονοδρομήσεις και οι αντιδρομήσεις. Υπάρχει πρόβλεψη και «πλάνο» από πλευράς δημοτικής αρχής και σε αυτό το κομμάτι».

 

«ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ, ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ ΤΩΡΑ»

Κλείνοντας ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης, σημείωσε ότι «όσον αφορά την γνωστοποίηση, είχε δοθεί δημοσιότητα το 2016 (και θα εκδίδουμε και εμείς αντίστοιχα Δελτία Τύπου). Η δε κυκλοφοριακή μελέτη εγκρίθηκε μετά από διαβούλευση. Απλώς το σωστό θα ήταν να βγάλουμε ένα Δελτίο Τύπου για να ενημερώσουμε ότι τώρα θα γίνει η εφαρμογή της απόφασης αυτής.  Δεν γνωρίζω βέβαια για ποιο λόγο καθυστέρησε, απλά εμείς τώρα κάναμε την εφαρμογή».