Η αντιπαράθεση Τσέπελη-Κοντού και τα… δελτία τύπου
Το γαϊτανάκι της αντιπαράθεσης που ξέσπασε τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τα ληξιπρόθεσμα του Δήμου Ξάνθης μεταξύ Μ. Τσέπελη και Στρ. Κοντού φαίνεται πως… καλά κρατεί και να που βρέθηκε η αφορμή για να εκδηλωθεί η αντιπολιτευτική διάθεση του πρώτου, άσχετα αν τα σχετικά δελτία τύπου είναι «δια χειρός τρίτων»… Το θέμα είναι πως οι δημότες δεν πολύ-καταλαβαίνουν από τους νόμους, τα άρθρα και τους αριθμούς, αλλά και για το αντικείμενο της αντιπαράθεσης επί του προκειμένου… Αφορά ένα εσωτερικό θέμα οικονομικού περιεχομένου, για το οποίο κανονικά θα έπρεπε να απευθυνθούμε στον αντιδήμαρχο Οικονομικών… Δυστυχώς όμως ο Σιαμπάν Μπαντάκ δεν μιλάει γενικώς (όπως οι περισσότεροι αντιδήμαρχοι της σημερινής διοίκησης) και θα πρέπει εμείς απλά να περιμένουμε το επόμενο δελτίο τύπου για να βγάλουμε μια «άκρη»… Φιλική υπενθύμιση σε κάθε κατεύθυνση: Οι εφημερίδες δεν είναι φυλλάδες φιλοξενίας δελτίων τύπου και αυτό θα πρέπει να το καταλάβουν κάποιοι… Υπάρχει δημοσιογραφική έρευνα, σχετικά ρεπορτάζ και κριτικές στήλες… (σε όποιες εφημερίδες υπάρχουν φυσικά) Άρα λοιπόν όταν ο δημοσιογράφος προσπαθεί να ανιχνεύσει κάποια πράγματα για να ενημερώσει το κοινό, θα πρέπει και οι τοπικοί «άρχοντες» να ανοίγουν το στόμα τους και να μιλάνε και όχι να μας λένε ότι θα εκδοθούν σχετικά δελτία τύπου…
Σημαντική επιτυχία του Στράτου
Εντωμεταξύ σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μου, ο Στράτος Κοντός πιστώνεται ήδη με μία μεγάλη επιτυχία σε ότι αφορά για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ), ύψους 15.000.000 ευρώ περίπου, τα οποία εγκρίθηκαν, αλλά αναλυτικά θα περιμένουμε την επίσημη ενημέρωση από την δημοτική αρχή για τα περαιτέρω. Πρόκειται για σημαντικά έργα, τα οποία συμφωνήθηκαν και υπερψηφίσθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο. Έργα που θα αλλάξουν την φυσιογνωμία της πόλης και όχι μόνο, καθόσον αφορούν και γειτονικές με την πόλη περιοχές που χρίζουν παρέμβασης ώστε να αναδειχθούν και να δοθούν προς χρήση στους δημότες. Πρέπει να πούμε εδώ ότι έγινε μια πολύ σοβαρή δουλειά που θα πρέπει να κοινωνηθεί σωστά και κατανοητά (το τελευταίο το αναφέρω γιατί συνήθως τα δελτία τύπου που εκδίδει ο Δήμος δεν είναι κατανοητά από τον μέσο πολίτη) και για να ξέρουν οι πολίτες τι έργα θα περιμένουν και που θα ωφεληθούν απ’ όλα αυτά. Μια σημαντική εξέλιξη για την οποία θα σας ενημερώσουμε αναλυτικά προσεχώς…
Με Δούκα και ο Μπουρχάν…
Τελικά φαίνεται πως επιβεβαιώνομαι σε ότι αφορά τις επιλογές του ανεξάρτητου βουλευτή Ξάνθης Μπαράν Μπουρχάν στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ. Αν και δεν εμφανίζονταν το όνομά του στο αρχικό μανιφέστο υποστηρικτών Δούκα στην Ξάνθη, ωστόσο η εμφάνισή του στο πλευρό του Δημάρχου Αθηναίων κατά την ενταύθα επίσκεψή του την περασμένη εβδομάδα έδωσε την απάντηση στο ερώτημα, δικαιώνοντας και την άποψη που εξέφρασα την περασμένη εβδομάδα για το συγκεκριμένο θέμα. Άρα έχουμε αμέσως- αμέσως έναν πρώην υπουργό του Γιώργου Παπανδρέου (Σωκράτης Ξυνίδης), έναν εν ενεργεία βουλευτή και σχεδόν όλους τους πολιτευτές (Οδυσσέας Βουρβουκέλης, Έρση Παρχαρίδου κλπ) να στηρίζουν Χάρη Δούκα. Από κοντά και άλλοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ, όπερ σημαίνει ότι υπάρχει «γραμμή» για τον νέο ανερχόμενο αστέρα της πολιτικής που κατάφερε, από το πουθενά, να «ρίξει» τον Μπακογιάννη και να αξιώνει την θέση του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ και αργότερα του υποψηφίου πρωθυπουργού της χώρας! Και αν κρίνω από το «καστ» των υποστηρικτών του μπορώ να φανταστώ και την «πηγή» της ντιρεκτίβας…
Και να που… περνάει τρένο!
Τι μας λέει λοιπόν σήμερα ο Ιρφάν Χατζηγκενέ στις αποκλειστικές δηλώσεις του στην «Θ»; Ότι τελικά ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΡΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ, άσχετα αν αυτή είναι εμπορική αμαξοστοιχία (και μάλιστα με καύσιμα) και διέρχεται μία στις «τόσες»! Άρα λοιπόν η γραμμή είναι λειτουργική και άρα όταν πέφτουν οι μπάρες θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί… Και έπρεπε να περιμένουμε πέντε χρόνια για να μας πει κάποιος επιτέλους ποιο είναι το στίγμα του ΟΣΕ στην Ξάνθη και αν πράγματι διέρχεται ή δεν διέρχεται αμαξοστοιχία από την περιοχή μας… Καλά, δεν συζητώ τι συμβαίνει στο σταθμαρχείο του ΟΣΕ, κατά πόσο δηλαδή αυτό είναι επανδρωμένο, κατά πόσο υπάρχουν υπηρεσίες και κατά πόσο είναι διασφαλισμένη η περιουσία του ΟΣΕ, ιδιαίτερα τις νυχτερινές ώρες (πρόσφατο παράδειγμα η κλοπή σιδηροδρομικού υλικού), καθόσον τέτοιες είδους πληροφορίες δεν μπορούμε να αντλήσουμε από πουθενά λες και είναι κρατικό μυστικό! Κρατάμε λοιπόν το γεγονός ότι πρέπει να προσέχουμε κατά την διέλευσή μας από τις διαβάσεις του τρένου και ότι ένας Θεός ξέρει πότε επιτέλους θα γίνει λειτουργική η σιδηροδρομική γραμμή Δράμα-Αλεξανδρούπολη και πότε επιτέλους θα ξαναζωντανέψει ο σιδηροδρομικός σταθμός της Ξάνθης με επιβατικές αμαξοστοιχίες… Μάλλον ζητάμε πολλά!