Ικανοποιητική η κίνηση από το «πρώτο κουδούνι» στα βιβλιοπωλεία της Ξάνθης

Σε ικανοποιητικά επίπεδα, αναλογικά με τις λίστες που δίνουν οι εκπαιδευτικοί κυρίως για τα δημοτικά σχολεία, κυμαίνεται η αγοραστική «δύναμη» των σχολικών ειδών φέτος, με τις τιμές να παραμένουν σε περσινά επίπεδα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα εντός και εκτός καταστημάτων να τηρούνται από καταναλωτές και καταστηματάρχες.

Γεγονότα τα οποία συντελούν σε μια «ευχάριστη» αρχή για τα βιβλιοπωλεία της Ξάνθης, τα οποία υποστηρίζουν έμπρακτα οι Ξανθιώτες καταναλωτές, όπως επισημαίνει στην «Θ» ο γνωστός βιβλιοπώλης κ. Μιχάλης Σπανίδης, ο οποίος μιλά και για τις προτιμήσεις των μαθητών στις τσάντες, οι οποίοι δίνουν σημασία στην ανθεκτικότητα αλλά και στην διαχρονική αξία του κατασκευαστή.

Ειδικότερα ο κ. Σπανίδης επισήμανε στην «Θ» ότι «η φετινή σχολική χρονιά, έχει ξεκινήσει ευχάριστα για τον εμπορικό κόσμο της Ξάνθης και συγκεκριμένα για τα βιβλιοπωλεία. Ο κόσμος από τις κινήσεις του, δείχνει πως στηρίζει τα οργανωμένα και έμπειρα βιβλιοπωλεία της πόλης.

Επίσης εφαρμόζει τα μέτρα που έχει ακούσει από το υπουργείο υγείας και συγκεκριμένα τα πρωτόκολλα προστασίας από τον CoviD-19. Όλοι εισέρχονται στο κατάστημα με μάσκα. Τηρούμε το μέτρο των ατόμων εντός τους καταστήματος και ο κόσμος περιμένει έξω με σεβαστή υπομονή και χωρίς καμία αντίδραση.

Τα ψώνια του είναι αρκετά ικανοποιητικά θα πω, ανάλογα με τις λίστες που έχουν δώσει στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί. Οι τιμές είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι και όσον αφορά στο χαρτικό και το γραφικό αλλά και όσον αφορά στο εποχιακό (δηλαδή στην τσάντα και στην κασετίνα).


Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι υπάρχει μια ομαλή ροή χωρίς τεράστιους συνωστισμούς. Εννοώ πως όταν βλέπουν ότι υπάρχει μια ουρά έξω από ένα κατάστημα, κάνουν μια βόλτα και επιστρέφουν. Εξάλλου τα ωράριά μας αυτήν την εβδομάδα είναι συνεχή – από το πρωί ως το βράδυ – και μπορώ να πω ότι η εξυπηρέτηση είναι 100% ικανοποιητική, χωρίς «παρατράγουδα».

Με εγκράτεια και υπομονή και χωρίς νεύρα. Επαναλαμβάνω ότι οι αγορές είναι συγκρατημένες με βάση τις λίστες που έχουν δώσει τα δημοτικά, αλλά μπορώ να πω ότι οι καταναλωτές τα ψωνίζουν όλα και προσπαθούν να μην κάνουν περικοπές, για να ικανοποιήσουν τα παιδιά τους».

Αναφορικά με τις προτιμήσεις των παιδιών στις τσάντες (ως επί τω πλείστον) ο κ. Σπανίδης σημειώνει ότι «στα βιβλιοπωλεία Σπανίδη, χρόνια χρησιμοποιούμε και «δουλεύουμε» καταξιωμένες επώνυμες ελληνικές εταιρείες που έχουν σχέση με την κατασκευή και την εμπορεία σχολικών τσαντών όπως η Polo, όπως η πρώην Nicki του Μιχάλη Πέρρου (και τώρα No Fear), όπως είναι και οι τσάντες της ΓΙΟΒΑΣ ΑΕ (GIM).

Τα παιδιά προτιμούν γερές τσάντες. Το ότι είναι επώνυμες, τις έχει κάνει η ιστορία διότι είναι χρόνια στην αγορά. Δεν είναι κάτι διαφημιζόμενο σήμερα και δεν υπάρχει αύριο. Ζητούν την διαχρονική επώνυμη και καταξιωμένη μάρκα.

Έρχονται και θέλουν να πάρουν μια καλή τσάντα. Έχει 30, 40, 50 ευρώ; Θα την πληρώσουν αλλά ξέρουν τι παίρνουν. Και αυτές οι εταιρείες, είναι εταιρείες που αναγνωρίζουν οποιοδήποτε ελάττωμα στην τσάντα και το επισκευάζουν ή την αλλάζουν».