Καιρός να αρχίσετε να… μιλάτε!
Τελειώνει και ο τέταρτος μήνας της νέας αυτοδιοικητικής περιόδου και δυστυχώς κάποιοι δεν εννοούν να καταλάβουν ότι πλέον είναι αυτοί οι εκλεκτοί του Ξανθιώτικου λαού που τους επέλεξε για να τον εκπροσωπήσουν σε όλες τις βαθμίδες της αυτοδιοίκησης και στην κεντρική διοίκηση… Κάποιοι εξ αυτών μάλιστα έχουν το γνώθι σαυτόν και ομολογούν και οι ίδιοι ότι δεν τα «πάνε» καθόλου καλά με τα τοπικά ΜΜΕ. Το θέμα δεν είναι να τα «πάει καλά» ο Δήμαρχος ή ο Βουλευτής ή οι Αντιπεριφερειάρχες ή ο Αντιδήμαρχος κλπ με τα ΜΜΕ, αλλά να μιλάει στα ΜΜΕ και μέσω αυτών στους πολίτες που τον/την εμπιστεύθηκαν… Καλά, για την νέα Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης δεν το συζητάμε γιατί προφανώς η κα Μπρίκα έχει αποφασίσει να μην διατηρεί καμία σχέση με τα τοπικά ΜΜΕ… Όταν όμως δεν μιλάει ο Δήμαρχος, όταν δεν μιλάει η Αντιπεριφέρειαρχης, όταν δεν μιλάει ο Βουλευτής ή οι Αντιδήμαρχοι, οι οποίοι στην καλύτερη περίπτωση θέλουν γραπτά τις ερωτήσεις για να απαντήσουν μετά από έναν μήνα και εάν και εφόσον, τότε πως είναι δυνατόν να ενημερώσουμε τον κόσμο και πως είναι δυνατόν οι Ξανθιώτες να γνωρίζουν τι μέλει γενέσθαι στην πόλη τους και στην περιφέρειά τους;
Προτεραιότητες έργων με σαφείς χρόνους…
Για παράδειγμα ακούσαμε από τον Στράτο Κοντό αναφερόμενος στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου να κάνει λόγο για παρεμβάσεις σε δρόμους και σε πεζοδρόμια, σε ποδηλατοδρόμια κλπ μέχρι το τέλος της πενταετίας… Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι αρκετό, γιατί τα ίδια έλεγε και ο προκάτοχός του και τελικά στο τέλος της πενταετίας δεν είδαμε τίποτα από όλα εκείνα που είχε και εκείνος σαν «όραμα» για την πόλη μας. Σωστό είναι να μπει ένα χρονικό πλάνο και να ιεραρχηθούν συγκεκριμένα έργα παρέμβασης που θα διευκολύνουν στην καθημερινότητα του πολίτη. Και φυσικά τα πεζοδρόμια και οι ποδηλατόδρομοι που είναι από στοιχειώδη έως ανύπαρκτα στην Ξάνθη, θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα της δημοτικής αρχής, όπως επίσης και οι αλλαγές μονοδρομήσεων σε κάποιους δρόμους που βγάζουν μάτι και ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες τροχοφόρων. Όλα αυτά λοιπόν θεωρώ ότι θα πρέπει στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα να μπουν σε έναν προγραμματισμό και να ονοματιστούν… Όχι με αοριστίες και «οράματα»… Καταλαβαίνετε καλά τι εννοώ…
Η απίστευτη ταλαιπωρία συνεχίζεται…
Σε συνέχεια προηγούμενης αναφοράς μου αναφορικά με το ράβε-ξήλωνε στους δρόμους της Ξάνθης από διάφορους φορείς και ιδιωτικές εταιρείες, μεταφέρω την αγανάκτηση των Ξανθιωτών για την συνεχιζόμενη ταλαιπωρία τους σε περιοχές του αστικού συνοικισμού και της Κυψέλης, όπου η εργολήπτρια εταιρεία έργου οπτικών ινών (ιδιωτικής εταιρείας) έχει «ξεσκίσει» τους δρόμους, στους οποίους πριν λίγους μήνες έπεφτε ολοκληρωτική άσφαλτος (Ζαλόγγου, Πραξιτέλους, Ηλιουπόλεως, Μαραθώνος κλπ) και το χειρότερο όλων χωρίς να προβλεφθεί η ασφαλής διέλευση των οχημάτων (ταυτόχρονη διάνοιξη αυλάκων σε διασταυρώσεις κλπ)! Και σε ότι αφορά την επικάλυψη με άσφαλτο μετά την ολοκλήρωση του έργου, αρκεί να κάνετε βία βόλτα με το αυτοκίνητο ή το ποδήλατό σας για παράδειγμα από την οδό Πραξιτέλους και θα καταλάβετε τι εννοώ… Πως ήταν πριν λίγους μήνες όταν περνούσε ο νέος ασφαλτοτάπητας και πως είναι μετά την υποτιθέμενη αποκατάστασή του από τις εργολήπτριες εταιρείες…
Δώδεκα χρόνια και ακόμη… «ΘΑ» γίνει!
Εδώ και 12 χρόνια έγινε η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης από τους Τοξότες μέχρι το νέο λιμάνι της Καβάλας (Ν. Καρβάλη), αλλά ακόμη δεν έχει ενημερωθεί κανένας θεσμικός παράγοντας (όπως ομολογεί με δηλώσεις του σήμερα στην «Θ» και ο Δήμαρχος Τοπείρου), αλλά ούτε και οι ιδιοκτήτες γης απ’ όπου και θα περάσει η σιδηροδρομική γραμμή. Οι περισσότεροι των οποίων είναι αγρότες που θα υποχρεωθούν να εκχωρήσουν τμήματα των αγρών τους που σε αρκετές περιπτώσεις θα κοπούν στα δύο! Δώδεκα χρόνια μετά την χάραξη ερχόμαστε σήμερα να ψάξουμε εμείς τους ιθύνοντες και να βρούμε άκρες για να πληροφορήσουμε τους αναγνώστες μας. Σίγουρα η υλοποίηση αυτού του έργου θα δώσει μία νέα ώθηση και κίνηση στην περιοχή των Τοξοτών και στις παρακείμενες περιοχές, σίγουρα πρόκειται για ένα αναπτυξιακό έργο, αλλά… δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά που γίνονται μέχρι στιγμής από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ και του αρμοδίου υπουργείου. Το μόνο που ακούμε εδώ και δώδεκα χρόνια είναι ότι ΘΑ γίνει η συγκεκριμένη σιδηροδρομική σύνδεση, πλην όμως είμαστε στην τρίτη κυβέρνηση έκτοτε και ακόμη ακούμε ΘΑ!