Το διοικητικό μέλος της «Εγνατίας Οδού ΑΕ» Αντ. Πασχάλης αναφέρεται αναλυτικά στην «Θ»
Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες της τροποποίησης της αρχικής μελέτης για το κομμάτι του κάθετου άξονα Ελληνοβουλγαρικών Συνόρων – Δημάριο, με χρόνο παράδοσης του έργου το Καλοκαίρι του 2021, ενώ παράλληλα έχουν – σχεδόν – ολοκληρωθεί και τα τεύχη δημοπράτησης για το κομμάτι του δρόμου Δημάριο – Μελίβοια.
Η δημοπράτηση του εν λόγω έργου, αναμένεται περί τον Δεκέμβριο του 2020, καθώς χρειάστηκε η συνδρομή ειδικού μελετητή, μιας και ο νέος δρόμος συμπίπτει με υπάρχοντα.
Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνει στην «Θ» το διοικητικό μέλος της «Εγνατίας Οδού ΑΕ» και γνωστός συμπολίτης μας κ. Αντώνης Πασχάλης.
«ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ – ΔΗΜΑΡΙΟ – ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2021»
Αναλυτικότερα ο ίδιος ανέφερε στην «Θ» ότι «όσον αφορά στο κομμάτι από τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα μέχρι το Δημάριο, όταν ένα έργο σχεδιάζεται – στα χαρτιά – και φτάνει στην ώρα να το κατασκευάσεις, δημιουργούνται (φαίνονται) διάφορα ζητήματα και μερικές φορές χρειάζεται να τροποποιηθούν οι αρχικές μελέτες.
Αυτήν την στιγμή λοιπόν, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για μια τροποποίηση της αρχικής χάραξης που θα αποδώσει περίπου 2χλμ πιο φιλικά και πιο ασφαλή στους τελικούς χρήστες. Βελτιώνεται δηλαδή η χάραξη.
Για το έργο αυτό, σύμφωνα και με το γεγονός ότι λόγω αυτής της τροποποίησης και του ότι κάποια πράγματα πήγαν «πίσω» με τον κορωνοϊό και λόγω και άλλων πραγμάτων που συνέβησαν, το χρονοδιοάγραμμα σήμερα λέει ότι θα παραδοθεί το Καλοκαίρι του 2021. Σε λιγότερο δηλαδή από έναν χρόνο».
«ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΙΟ – ΜΕΛΙΒΟΙΑ – ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2020 Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ»
«Αναφορικά με το κομμάτι Δημάρχιο – Μελίβοια, τα τεύχη δημοπράτησης είναι σχεδόν έτοιμα. Ο στόχος ήταν να γίνει φέτος τον Οκτώβριο η δημοπράτηση. Τελικά φαίνεται ότι πηγαίνουμε για τον Δεκέμβριο του 2020.
Οι ημερομηνίες αυτές είναι σχετικώς ανελαστικές, με την έννοια πως επειδή η χρηματοδότηση αυτού του κομματιού είναι από έναν ευρωπαϊκό πρόγραμμα – το Interreg– και οι προθεσμίες εκείνου του προγράμματος πιέζουν, οπότε είναι απολύτως ρεαλιστικό αυτό που λέμε.
Η μικρή αυτή καθυστέρηση υπάρχει επειδή αιτήθηκε η συνδρομή ενός ειδικού μελετητή καθώς αρκετό κομμάτι του καινούργιου δρόμου (Δημάριο – Μελίβοια) συμπίπτει με υπάρχοντα δρόμο.
Οπότε εκεί χρειάζονται κάποιες περισσότερες μελέτες για θέματα οδικής ασφάλειας» συνέχισε ο κ. Πασχάλης, τονίζοντας παράλληλα ότι «η κατασκευή ενός δρόμου με όλα αυτά τα βαριά μηχανήματα κλπ είναι πολύ επιβαρυντική για την κυκλοφορία, οπότε θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες κατευθύνσεις για το εργοτάξιο, για τους κατασκευαστές του δρόμου αλλά και για τους χρήστες. Για να προστατεύονται και οι χρήστες του υφιστάμενου οδικού δικτύου αλλά να προχωρά και το έργο».
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΗΜΑΡΙΟ – ΡΟΥΝΤΟΖΕΜ
Αναφορικά με το αν αυτή την στιγμή διεξάγονται κανονικά τα έργα στο κομμάτι Δημάριο – Ρούντοζεμ, ο ίδιος σημειώνει ότι «εξελίσσονται κανονικά. Το αν έχουν σταματήσει εδώ και μια εβδομάδα, αυτό μπορεί να είναι κάτι προσωρινό.
Υπάρχει σε εξέλιξη μια αναθεώρηση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, λόγω της τροποποίησης της χάραξης αλλά αυτό είναι θέμα διαδικαστικό.
Δεν γνωρίζω αυτήν την στιγμή αν εκτελείται το έργο, αλλά αν έχει σταματήσει, έχει σταματήσει για κάτι πολύ παροδικό και όχι για κάτι σημαντικό ή σοβαρό».