Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2019: ξεκίνησαν καλά, αλλά μετά… έπεσαν «ακρίδες»!

Ολοκληρώνονται σε λίγες ημέρες – Στο «χειροκρότημα» θα φανεί το «πρόσημο» που αφήνουν…

Τι αναφέρει στην Θ» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης Ευθύμης Μίλκογλου

 

Ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες η περίοδος των καλοκαιρινών εκπτώσεων στην αγορά της Ξάνθης, με τους καταναλωτές να κινούνται για κάποιο διάστημα στην αγορά, αν και από τον Δεκαπενταύγουστο μέχρι και σήμερα τουλάχιστον δεν κουνιέται… «φύλλο» στα καταστήματα, όπως εξηγεί στην «Θ» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης κ. Ευθύμης Μίλκογλου.

«ΚΑΤΙ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΛΛΑ…ΕΠΕΣΑΝ ΑΚΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ»

Ειδικότερα ο ίδιος, αναφέρει επακριβώς ότι «μόλις ξεκίνησαν οι εκπτώσεις και λίγο νωρίτερα μπορώ να πω,  υπήρξε μια κίνηση. Αν για παράδειγμα οι εκπτώσεις ξεκινούν στις 10 του μήνα και έρθει κάποιος δύο μέρες νωρίτερα, ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας δεν θα του πει όχι. Θα του κάνει την έκπτωση. Στην αρχή λοιπόν είχε μια κίνηση, μετά έκανε μια κοιλιά η κίνηση και έπειτα είχε πάλι μια μικρή κίνηση μέσα στον Ιούλιο. Αλλά ειδικά μετά τον Δεκαπενταύγουστο, είναι λες και έχουν πέσει ακρίδες. Δεν κυκλοφορεί άνθρωπος. Δεν κινείται τίποτα. Σκεφτείτε επίσης ότι το καλοκαίρι τα καινούρια ρούχα (και όχι μόνον ρούχα) είχαν εκπτώσεις. Έχεις δηλαδή ένα δεκαπενθήμερο τον Ιούνιο και λίγο από τον Μάιο για να δουλέψεις για το καλοκαίρι. Μετά μπαίνεις απευθείας στις εκπτώσεις. Η λέξη «εκπτώσεις» έχει χάσει το νόημα και την ουσία της».

 

«ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ…ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟ»

«Οι εκπτώσεις ξεκινούν από την αρχή του καλοκαιριού και στην ουσία δουλεύεις έναν μήνα χωρίς εκπτώσεις. Οπότε όλα αυτά τα ποσοστά των εκπτώσεων απορροφούνται από εμάς. Πόσα σπασμένα μπορείς να βγάλεις; Κάθε πέρυσι και καλύτερα. Είμαστε όλοι μια αλυσίδα» συνέχισε ο ίδιος, τονίζοντας ότι «ελπίζουμε όλοι ότι κάτι θα αλλάξει. Προσωπικά αυτό που είπα και θα ξαναπώ είναι ότι η καινούρια κυβέρνηση δεν έχει χρόνο. Πρέπει να τα κάνει όλα «χθες». Πρέπει να γίνουν όλα γρήγορα για αυτό και θα κριθεί και γρήγορα. Το ταμείο μας θα το κάνουμε μόλις τελειώσουν οι εκπτώσεις, αλλά σίγουρα καταλήγουμε στο κάθε πέρυσι και καλύτερα. Η μέχρι στιγμής εικόνα είναι ότι έχει λίγη δουλειά για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στα έξοδά σου τώρα. Δεν μπορείς να μαζέψεις για να καλύψεις τρύπες. Δεν μαζεύονται τα λεφτά. Δουλεύεις για να δουλεύεις. Δουλεύεις κάθε μήνα για να βγάζεις τα έξοδα του μήνα σου. Ο,τι έχει δημιουργηθεί ή δημιουργείται δεν μπορείς να το καλύψεις. Εμείς ως επαγγελματίες δεν έχουμε σίγουρο μισθό. Όλα τρέχουν. Μακάρι να είχαμε και εμείς ως επαγγελματίες την ευκαιρία για εθελούσια έξοδο».

«ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ…ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ»

Αναφορικά με περιπτώσεις εικονικών εκπτώσεων, ο κ. Μίλκογλου σημειώνει ότι «επώνυμα δεν είχαμε κάτι. Τώρα εάν έχει γίνει κάτι τέτοιο, ο κόσμος είναι ο βασικός κριτής και κάνει τόσο την καλύτερη διαφήμιση όσο και την καλύτερη δυσφήμιση. Αυτό που λέω συνέχεια είναι ότι όταν έχεις ένα σάπιο μήλο στο καλάθι του, το πετάς για να μην σαπίσουν και τα υπόλοιπα. Ο κόσμος πρέπει να κάνει την έρευνα αγοράς και πριν τις εκπτώσεις και κατά τις εκπτώσεις. Από εκεί και πέρα καταγγέλλει αν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, που αν υπάρχουν θα είναι μεμονωμένα».