Το… Κερασάκι στην Τούρτα!

Επιτέλους… «εξέδρα», αλλά…

ΕΞΕΔΡΑΑπό το 1986 που αναλάβαμε ως ΘΡΑΚΙΚΗ ΣΚΗΝΗ την διοργάνωση των Θρακικών Λαογραφικών Εορτών και την ριζική ανανέωση του Ξανθιώτικου καρναβαλιού, «όνειρό» μας ήταν η απόκτηση μιας δικής μας ιδιόκτητης εξέδρας ώστε να πάψουμε να εξαρτόμαστε από «εργολάβους» ή και από διοργανωτές ανάλογων εκδηλώσεων σε άλλες πόλεις, όπως πρόσφατα που αναγκαστήκαμε να δανειστούμε την εξέδρα για το περσινό καρναβάλι από την «Ονειρούπολη» της Δράμας… Σαφώς και χαιρόμαστε όλοι για την απόκτηση- επιτέλους- της εξέδρας από το Κέντρο Πολιτισμού, πλην όμως δεν μπορώ να «αποσιωπήσω» κάποια θέματα που μου έβαλε πολύ γνωστός μηχανικός της Ξάνθης και που ζήτησε να τα δημοσιοποιήσω για να πάρει τις δέουσες απαντήσεις αρμοδίως… Κατ’ αρχήν αναφέρθηκε α) στην στατικότητα της εξέδρας, ποιος δηλαδή εξέτασε και υπογράφει το συγκεκριμένο θέμα μιας και εκεί θα κινούνται και θα χορεύουν δεκάδες άτομα, β) αν η Εφορία Νεοτέρων Μνημείων έχει δώσει σύμφωνη γνώμη μιας και τίποτα δεν κινείται στην περιοχή λόγω «νεοτέρου μνημείου» (το ρολόι της κεντρικής πλατείας) και γ) ποιο είναι το συνολικό κόστος της κατασκευής, αλλά και γιατί δεν προτιμήθηκαν Ξανθιώτες τεχνικοί…

Γιατί στοχοποιείται ο Λεβέντ;

ΛΕΒΕΝΤ ΚΑΡΑΟΣΜΑΝΕύλογα τα ερωτήματα που πιστεύω ότι θα απαντηθούν άμεσα τόσο από τον πρόεδρο του Κέντρου Πολιτισμού Πασχάλη Λύρατζη, όσο και από τις συναρμόδιες υπηρεσίες, αλλά θα πρέπει να διευκρινιστεί και κάτι ακόμα… Ότι κακώς αναφέρθηκε το όνομα του δημοτικού συμβούλου Λεβέντ Καραοσμάν, ότι τάχα μου «τα πήρε» με τον Δήμαρχο και τους βγαίνει στην απέναντι γιατί δεν του έδωσε την δουλειά της εξέδρας, ως κατασκευαστής και αυτός ανάλογων κατασκευών… Κατ’ αρχήν δεν μπορεί ένας δημοτικός σύμβουλος να συνάψει σύμβαση με τον Δήμο πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό σε ετήσια βάση που δεν υπερβαίνει ούτε το 1/8 του υπολογισθέντος κόστους της εξέδρας (επ’ ακριβώς το κόστος θα μας το πει ο ίδιος ο Πασχάλης). Άρα λοιπόν γιατί όλες αυτές οι διαρροές, για να δικαιολογήσουν τα… αδικαιολόγητα;

 

Θα έπρεπε να το κάνουν όλοι…

ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΗΜΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣΤο αν ο Λεβέντ έχει διαφορές ή αν διαφωνεί (δεν συμφωνεί) με πρακτικές του Δημάρχου, αφορούν τον ίδιο και έχουν να κάνουν με το συμφέρον των δημοτών. Αν λοιπόν ο Λεβέντ θεωρεί ότι κάτι δεν κινείται προς αυτή την κατεύθυνση σαφώς και θα διαφωνήσει, όπως θα ΠΡΕΠΕΙ να διαφωνούν και όλοι όσοι βλέπουν τα στραβά και ανάποδα της δημοτικής αρχής… Όχι όμως να «ξεφωνίζουν» τον Λεβέντ για πράγματα και υποθέσεις που… καμία σχέση δεν έχει, για να εκτεθεί απλά στην κοινή γνώμη…

 

Σίγουρα… θα μας τρελάνουν!

ΕΡΓΑΤΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΧαρακτηριστικός ο σημερινός πρωτοσέλιδος τίτλος της «Θ» και θα έλεγα… λίαν επιεικής σε σχέση με την πραγματικότητα! Όταν για παράδειγμα διαβάζεις ότι «επτά στις δέκα βιομηχανίες ήταν κερδοφόρες το 2017, αυξάνοντας κατά 35% μέσον όρο τα κέρδη τους» και την ίδια στιγμή η «ΕΡΓΑΝΗ» μας πληροφορεί ότι… αυξήθηκε η εργασία και μειώθηκε η ανεργία, τότε τι άλλο σου έρχεται στο μυαλό εκτός από την προσπάθεια κάποιων να μας… τρελάνουν τελείως; Χαρακτηριστικό είναι το σημερινό ρεπορτάζ της «Θ» όπου αναλύεται η συγκεκριμένη «αύξηση», ιδιαίτερα στον τομέα της εργασίας… Σε ότι αφορά δε την κερδοφορία των βιομηχάνων, όταν οι μισθοί συρρικνώνονται και κοντεύουν να… βουλγαροποιηθούν τελείως, τότε μάλλον τα πράγματα για τους κυβερνώντες γίνονται πιο δυσάρεστα! Το φαντάζεστε; Με αριστερή (;) κυβέρνηση, οι βιομήχανοι να γίνονται πλουσιότεροι και οι εργάτες να φτωχοποιούνται πλήρως; Διαλέξτε λοιπόν και πάρτε τι απ’ όλα τα παραπάνω ισχύει σε σχέση με την κερδοφορία των επιχειρήσεων, αλλά και με την μείωση της ανεργίας, όπως εσείς την εκλαμβάνετε…

 

Διόδια και για τα… «κοψίδια»!

ΑΓΡΙΟΧΟΙΡΟΙiΜε αφορμή πρόσφατο περιστατικό που συνέβη επί της Εγνατίας οδού με σκοτωμένα… αγριογούρουνα στο οδόστρωμα που παραλίγο να γίνουν αιτία για σοβαρά ατυχήματα, μου είπε φίλος οδηγός, ότι κάνοντας την διαδρομή Θεσσαλονίκη- Ξάνθη πριν λίγες ημέρες συνάντησε όχι ένα, ούτε δύο, ούτε τρία, αλλά… πέντε διαφορετικά περιστατικά με χτυπημένα, αλλά και ζωντανά σκυλιά επί της Εγνατίας οδού και μάλιστα νυχτιάτικα με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια των οδηγών! Αν κάτι τέτοιο συνέβαινε σε «κλειστούς δρόμους» στην υπόλοιπη Ευρώπη, θα είχε γίνει χαμός και θα αναζητούνταν οι υπαίτιοι… Στην δική μας περίπτωση υπαίτια είναι τα… σκυλιά και τα αγριογούρουνα προφανώς, που δεν έχουν κυκλοφοριακή παιδεία και χώνονται όπου νάναι! Κατά τα άλλα, γι’ αυτούς τους δρόμους καλούμαστε να πληρώσουμε ολοένα και περισσότερα διόδια! Εκτός κι αν στις νέες τιμές συμπεριλαμβάνονται και τα… κοψίδια των αγριογούρουνων, οπότε πάω πάσο!

Του Τένη Καμαρίδη