Γ. Βενετοπούλου «Αφού δεν υπάρχει εξέλιξη, θα ακολουθήσουμε την ίδια τακτική…»
Σημαντική διευκρίνιση προς Συριζαίους και… «παπαγαλάκια» από το μέλος της ΔΟΕ μέσω της «Θ»
Με…κλειστά νηπιαγωγεία σε Άλμα, Πάχνη και Κύρνο (στην Ξάνθη) και σε Ασώματους, Πάσο και Αρριανά (στην Κομοτηνή) θα συνεχιστεί, όπως φαίνεται, μετά τις διακοπές του Πάσχα, η σχολική χρονιά, δεδομένου ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε εξέλιξη επάνω στο θέμα των «δίγλωσσων» και καμιά ενημέρωση τόσο στους τοπικούς Διδασκαλικούς Συλλόγους, όσο και στην ΔΟΕ.
Κάτι που επιβεβαιώνει στην «Θ» το μέλος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης και μέλος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Γιώτα Βενετοπούλου.
«ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ»
Ειδικότερα η ίδια αναφέρει επακριβώς ότι «δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από πλευράς Υπουργείου για το τι πρόκειται να γίνει. Δεν είχαμε ούτε κάποια ενημέρωση, ούτε κάποια «ενόχληση» ούτε και ως Ομοσπονδία. Σαν να….πέρασε στα αζήτητα το θέμα. Από την στιγμή λοιπόν που δεν έχουν πάρει πίσω τίποτα και δεν έχουν έρθει σε επαφή και συζήτηση είτε με τους τοπικούς συλλόγους είτε με την ομοσπονδία, θα ακολουθήσουμε την ίδια τακτική».
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ… «ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ»
Σε ο,τι αφορά τα σχόλια κυβερνητικών «παπαγάλων» αλλά και στελεχών της τοπικής κοινωνίας, που κάνουν λόγο για «τρικλοποδιές» από θεσμικούς παράγοντες στο κυβερνητικό έργο και τις μεταρρυθμίσεις στην παιδεία, με αφορμή την ηχηρή αντίδραση στο θέμα των «δίγλωσσων» η ίδια επισημαίνει ότι «είναι όντως «παπαγαλάκια» και μπορούν να μιλάνε. Απλώς θέλω να κάνω μια διευκρίνιση, για μια συνέντευξη κάποιου κυρίου τον οποίο δεν γνωρίζω και αυτοπροσδιορίζεται ως εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ στην Ξάνθη (;) και δεν ξέρω αν είναι ή όχι εκπαιδευτικός. Ο κύριος αυτός είπε ότι παρεμποδίσαμε την είσοδο σε αναπληρώτριες νηπιαγωγούς. Θέλω να καταστήσω σαφές ότι δεν είναι αναπληρώτριες οι συγκεκριμένες συνεργάτιδες και δεν έχουν καμία σχέση με το Υπουργείο Παιδείας, ούτε και η πρόσληψή τους έχει γίνει από το Υπουργείο Παιδείας. Είναι συνεργάτες, που έχουν προσκληθεί μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ (από έναν «χ» ή «ψ» οργανισμό) και θα είναι με «μπλοκάκι». Δεν αποκλείσαμε δηλαδή την είσοδο αναπληρωτών εκπαιδευτικών που έχουν προσληφθεί μέσω Υπουργείου Παιδείας, με τον τρόπο που γνωρίζουμε. Αυτό θα ήθελα να το διευκρινίσω γιατί ακούστηκε και παρερμηνεύθηκε από πάρα πολλούς. Άλλωστε ειπώθηκε και από εμένα και από τον Πρόεδρο της Ξάνθης ότι ζητήσαμε την άδεια εισόδου στην σχολική μονάδα. Σε κανέναν αναπληρωτή δεν ζητούμε άδεια εισόδου. Οι αναπληρωτές και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί την άδεια εισόδου την έχουν από μόνοι τους. Ο οποιοδήποτε εκτός εκπαίδευσης, πρέπει να έχει άδεια εισόδου. Θα μπορούσε δηλαδή να έρθει ο υπάλληλος του δήμου να κάνει…μάθημα και να συνεργαστεί μαζί μας. Τον υπάλληλο του δήμου ή τον υπάλληλο του ΟΤΕ θα τον βάζαμε μέσα στην τάξη;
Συνεπώς, ας είμαστε λίγο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε. Θα ήθελα να το τονίσω λοιπόν για άλλη μια φορά, έτσι ώστε αυτά τα «παπαγαλάκια» να μάθουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να εκφράζονται, ώστε να μην δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις σε συλλόγους, σε προέδρους, σε εκπροσώπους και στις ίδιες τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς».
«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ή ΣΥΖΗΤΗΣΗ…»
«Μέχρι να έχουμε κάποια ενημέρωση ή έστω μια συζήτηση ή μια όχληση από επίσημο φορέα προχωρούμε όπως πριν. Μιλούν για εμάς, χωρίς εμάς» συνεχίζει η ίδια, σημειώνοντας παράλληλα ότι «η «όχληση» – συνάντηση – συζήτηση – διάλογος, θα πρέπει φυσικά να είναι από τον επίσημο φορέα μας, όχι απλά από έναν καθηγητή για παράδειγμα, που ασχολείται με το πρόγραμμα και ο φορέας μας είναι το Υπουργείο Παιδείας ή αν πάμε πιο…κάτω είναι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης κλπ. Καλό θα ήταν να καθίσουμε σε ένα τραπέζι διαλόγου, να το συζητήσουμε, να δούμε τα υπέρ και τα κατά, να καταθέσουμε και εμείς τις απόψεις μας, γιατί έχουμε απόψεις. Άσχετα αν κάποιοι λένε ότι δεν στηριζόμαστε σε παιδαγωγικές και επιστημονικές απόψεις και νομίζουν ότι κάνουμε πολιτική μέσω της εκπαίδευσης. Για εμάς η πολιτική και οι πολιτικοί είναι άσχετα από τους αγώνες μας».