Market place: Το νέο ψηφιακό όπλο για τους νέους με Youth Pass – Το εργαλείο που δίνει περισσότερες επιλογές και εκπτώσεις

Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο ετοιμάζεται να τεθεί σε λειτουργία από τα μέσα Μαΐου, με στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη δύναμη του Youth Pass: το Market place, ένα Μητρώο Επιχειρήσεων Προωθητικών Ενεργειών που θα προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις και προνόμια στους νέους δικαιούχους του προγράμματος.
Το Market place δημιουργείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.), υπό την αιγίδα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τα υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Εσωτερικών. Σκοπός είναι να ενταχθούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού και των μεταφορών, και οι οποίες θα παρέχουν εθελοντικά επιπλέον εκπτώσεις στους κατόχους του Youth Pass.
Μέσω αυτής της νέας πρωτοβουλίας, οι νέοι που χρησιμοποιούν την ψηφιακή τους κάρτα, θα μπορούν να απολαμβάνουν ακόμη μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση, ανεξαρτήτως αν πληρώνουν με την ίδια την κάρτα ή με άλλον τρόπο. Το μόνο που απαιτείται είναι η επιχείρηση να είναι εγγεγραμμένη στο νέο Μητρώο.
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετές επιχειρήσεις έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να ενταχθούν στο πρόγραμμα, το οποίο στοχεύει να ενισχύσει την κοινωνική και πολιτιστική συμμετοχή των νέων, αλλά και να προσφέρει ένα ουσιαστικό κίνητρο εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις.
Η πλατφόρμα Youth Pass είναι ήδη ανοιχτή από την 1η Απριλίου και θα παραμείνει διαθέσιμη για αιτήσεις έως και τις 15 Μαΐου, με τους δικαιούχους να λαμβάνουν 150 ευρώ για την ενίσχυση της συμμετοχής τους σε εμπειρίες και δράσεις που αφορούν τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τις μετακινήσεις.
Το νέο Market place έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτόν τον σκοπό, διευρύνοντας τις επιλογές των νέων και δίνοντας νέα πνοή στην κοινωνική πολιτική που απευθύνεται στη νέα γενιά.