Κι ενώ γίνεται χαμός για τις αποστάσεις λόγω κορωνοϊού…
Θ. Γεωργιάδης: «Ούτε το 65% της πληρότητας, μαζεύουν τα δρομολόγια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη»
Μπορεί σε Εκκλησίες, Λαϊκές Αγορές και άλλους χώρους, τα υγειονομικά πρωτόκολλα να «προστάζουν» πέραν της χρήσης μάσκας και τις αποστάσεις και να απαγορεύουν συναθροίσεις και συνωστισμό, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει για τους μαθητές που μεταφέρονται στα σχολεία τους (μαθητικά δρομολόγια) σε καθημερινή βάση, καθώς η πληρότητα (με τις «ευλογίες» του αρμόδιου υπουργείου μάλιστα!) ανέρχεται στο 100%.
Ένα ακόμη από τα ευτράπελα της «κορωναϊκής» εποχής, αφού για όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια των λεωφορείων, η πληρότητα θα πρέπει να φτάνει μέχρι το 65%. Μια πληρότητα βέβαια που δεν αγγίζει καν το προαναφερόμενο ποσοστό, όπως εξηγεί στην «Θ» ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης κ. Θέμης Γεωργιάδης.
«ΜΕ 100% ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ – ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ»
Ειδικότερα αναφορικά με τα μαθητικά δρομολόγια αναφέρει επακριβώς ο,τι «στα μαθητικά δρομολόγια, έχουμε εντολή από το υπουργείο, η πληρότητα είναι 100%. Δεν τα έχουμε «αγκαζέ» εμείς τα μαθητικά, αλλά με την συγκοινωνία. Εκεί είναι 100% η πληρότητα. Μόνο στα μαθητικά όμως. Όχι σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κομοτηνή κ.α. Εκεί ισχύει το 65%, αλλά για τα μαθητικά είναι 100% με μάσκες όλοι φυσικά. Όπως είναι και στις τάξεις τους. Αν πηγαίναμε τα παιδιά μισά μισά ή με την πληρότητα, θα έπρεπε να βάλουμε διπλά λεωφορεία και πρέπει να πληρώσει το κράτος. Κάτι που στοίχιζε γύρω στα 15-20 εκατομμύρια από όσο έμαθα από την Ομοσπονδία μας, οπότε το άφησαν έτσι. Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά. Απλά χθες (σ.σ. Πέμπτη) επειδή είχαν την γιορτή «Καντήλα», δεν είχαμε χθες τα παιδιά των μειονοτικών σχολείων. Αλλά γενικά εκτελούνται όλα κανονικά τα δρομολόγια. Προσωπικά εκτελώ ειδικά στην πρωτοβάθμια και εγώ μαθητικά και δεν έχουν κανένα θέμα. Αν μας πουν για 65% πληρότητα, πρέπει να βρουν και να πληρώσουν. Θα δούμε τι θα κάνουμε εκεί, αν μας το πουν. Θ ατο εκτελέσουμε βέβαια, δεν υπάρχει περίπτωση, αλλά όχι να το βάλουμε και να μην το πληρωθούμε. Επαναλαμβάνω ότι είναι μαζί με την συγκοινωνία αυτά τα δρομολόγια. Αλλιώς πρέπει να γίνουν αγκαζέ».
«ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΜΕ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ – ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ»
Σε ο,τι αφορά σε κάποιες παρελθοντικές οικονομικές εκκρεμότητες – πληρωμές – προς το ΚΤΕΛ με τα μαθητικά δρομολόγια, ο ίδιος εξηγεί ότι «για την πληρωμή της μεταφοράς των μαθητών, έχουν απομείνει κάποια λίγα χρήματα. Είχαμε μια διένεξη τον Μάιο και τον Ιούνιο που εκτελέσαμε τα δρομολόγια σύμφωνα με την πληρότητα (με τις κάρτες) και δεν μας πλήρωσαν και εκεί πηγαίνουμε δικαστικώς. Τα υπόλοιπα θα μας τα δώσουν. Δεν μας τα έδωσαν ακόμη όμως. Εκείνο το κομμάτι με τις κάρτες, πηγαίνει δικαστικά, γιατί αφού τα παιδιά είχαν δηλώσει (με υπεύθυνη δήλωση) ότι δεν θα πάνε στο σχολείο, έπρεπε οι διευθυντές των σχολείων να μαζέψουν αυτές τις κάρτες, αλλά δεν τις μάζεψαν και εμείς φυσικά δεν είχαμε ούτε αριθμό μαθητών που θα πήγαινε στο σχολείο και επικρατούσε ένα «μπάχαλο». Καμία οργάνωση επάνω σε αυτό το θέμα και εμείς αυτά τα χρήματα θα τα διεκδικήσουμε, καθώς ο νόμος λέει πως πληρωνόμαστε με τα μαθητικά δελτία. Θα δούμε τι θα γίνει στα δικαστήρια. Εμείς θα ασκήσουμε αγωγή».
«ΟΥΤΕ ΤΟ 65% ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ»
Σε ο,τι αφορά στην κίνηση για τα δρομολόγια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η κ. Γεωργιάδης τονίζει ότι «τα δρομολόγια γίνονται με το 65% της πληρότητας, το οποίο όμως δεν το μαζεύουμε. Στην Θεσσαλονίκη για παράδειγμα δεν έχουμε 32 άτομα. Έχουμε 20-22 και το ίδιο ισχύει και για την Αθήνα. Μόνον για την 28η (λόγω της 26ης Οκτωβρίου στην Θεσσαλονίκη) βάλαμε και ένα μικρό έκτακτο δρομολόγιο. Γενικά δεν έχει κίνηση. Είμαστε στο 50% σε σχέση με πέρυσι τον Οκτώβριο. Τον αντίστοιχο Οκτώβριο (προ covid) η Θεσσαλονίκη είχε 140.000 εισπράξεις και τώρα έχει 70.000. Είμαστε ακριβώς στο μισό. Και στα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη είμαστε μείον 2 δρομολόγια. Από τα 9 έχουμε 7. Στην Αθήνα πηγαίνουμε κανονικά στις 8.30 (ένα κάθε μέρα και από εδώ και από κάτω) και τα υπόλοιπα δρομολόγια γίνονται σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Αλλά δεν μαζεύεται ούτε το 65% της πληρότητας».