Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το αεροσκάφος ανήκει σε εταιρεία εκπαίδευσης πιλότων της Αλεξανδρούπολης και είχε ενοικιασθεί από τους δύο Σέρβους χειριστές 26 και 29 ετών αντίστοιχα για να συμπληρώσουν ώρες πτήσεις.
Το αεροσκάφος όμως κατέπεσε λίγο μετά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο και στην προσπάθεια για την «επανααπογείωσή» του, μία διαδικασία που ονομάζεται στην διεθνή αεροπορική ορολογία «touch and go», δηλαδή το αεροσκάφος αγγίζει τον διάδρομο προσγείωσης- απογείωσης και ξανααπογειώνεται, είτε για λόγους εκπαιδευτικούς, είτε γιατί δεν καταφέρνει ο χειριστής να το προσγειώσει εντός του εύρους του διαδρόμου.
Ευτυχώς λοιπόν η πτώση σημειώθηκε από πολύ μικρό ύψος με αποτέλεσμα να τραυματιστούν μεν οι επιβαίνοντας, αλλά ευτυχώς όχι σοβαρά. Ο ένας με διάσειση και ο άλλος ελαφρά.
Αμέσως κατέφθασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, καθώς και πυροσβεστικό όχημα για παν ενδεχόμενο, ενώ οι τραυματισμένοι πιλότοι μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Ξάνθης χωρίς να συντρέχουν λόγοι ανησυχίας για την ζωή τους.
Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα βρέθηκαν στον χώρο του αεροδρομίου Νέου Ζυγού η διοίκηση της Αερολέσχης Ξάνθης, στην αρμοδιότητα της οποίας βρίσκεται η διαχείριση του αεροδρομίου, αλλά τεχνικοί της ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) για να εξετάσουν την κατάσταση του αεροσκάφους και τις συνθήκες του ατυχήματος.
Σημειωτέον ότι το εν λόγω αεροδρόμιο αποτελεί ένα απ’ τα καλύτερα στο είδος του, ενώ στις εγκαταστάσεις της Αερολέσχης Ξάνθης φιλοξενούνται αρκετά αεροσκάφη, ελαφρού- υπερελαφρού τύπου (μονοκινητήρια Τσέσνα κλπ)…
Τα αίτια της αναίμαχτης -ευτυχώς- πτώσης ερευνώνται.