Αν τελικά αληθεύει αυτό που αναφέρει χθες ο «Μαχητής» του Πάνου Παπαδόπουλου αναφορικά με τον αντιδήμαρχο Πολιτισμού της Ξάνθης, ο οποίος λέει πρόκειται να φέρει στην αίθουσα που συμμετέχει ως επιχειρηματίας (Μισιρλού) το «black metal» συγκρότημα «Rotting Christ», που και μόνο με τον τίτλο του υβρίζει τον Χριστό και την Χριστιανική θρησκεία μας, παραπέμποντας σε σατανιστικά σύμβολα και διεργασίες, τότε είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτος! Κι αν μάλιστα αυτό πρόκειται να συμβεί κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας λίγο πριν το Πάσχα σε έναν χώρο ο οποίος απέχει λιγότερο από 200 μέτρα από την Ι. Μητρόπολη της Ξάνθης, τότε δύο φορές κατάκριμα στον Μιχάλη Τσέπελη. Θα μου πείτε και η επιλογή του εκλεκτού του προηγούμενου Δημάρχου στον Πολιτισμό (Ασκαρίδης), στο πρόσωπο του τράπερ «FY», τον οποίο μετά από την καθολική αντίδραση της Ξανθιώτικης κοινωνίας ακύρωσε από τις εκδηλώσεις του περσινού καρναβαλιού, κάτι ανάλογο ήταν, αλλά εκεί τουλάχιστον κατάλαβαν την πατάτα τους και το απέσυραν… Δεδομένου ότι επρόκειτο να πληρωθεί και με δημοτικό χρήμα, αλλά αυτό δεν μειώνει την ευθύνη στον σημερινό αντιδήμαρχο Πολιτισμού! Είπαμε πάνω απ’ όλα η κονόμα, αλλά όχι κι έτσι! Έλεος!
Το πρόβλημα (και οι δράστες) έχει όνομα…
Καθώς φαίνεται το πρόβλημα με τις καταστροφές στα δημοτικά νεκροταφεία της Ξάνθης δεν πρόκειται να λυθεί ποτέ, όσες σεκιούριτι κι αν τοποθετηθούν, όσες περιπολίες κι αν γίνονται κατά την διάρκεια της ημέρας. Και φυσικά κατανοώ πως δεν είναι δυνατόν να βάζει ο Δήμος 24ωρη περιπολία σεκιουριτάδων σε όλα τα νεκροταφεία. Το πρόβλημα στα νεκροταφεία της Ξάνθης έχει όνομα και λέγεται Δροσερό! Αναφέρομαι φυσικά στους γνωστούς-αγνώστους του Δροσερού που καταστρέφουν και ρημάζουν, που τρομοκρατούν και πυρπολούν και το χειρότερο ότι αναφερόμαστε σε ηλικίες… ανήλικων πολλές φορές, που όμως έχουν πατεράδες και μανάδες! Εκεί λοιπόν που δεν ισχύει κανένας Ελληνικός νόμος περί κηδεμονίας και περί αμέλειας ανηλίκου, εκεί όπου δεν μπορεί να προστατευτεί ο πολίτης ούτε από την αστυνομία, ούτε από την δικαιοσύνη!
Αλλού ψάχνουν για «παραβάτες»…
Αν δεν μπει λοιπόν μία «τάξη» και δεν υπάρξει ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ εντός του Δροσερού με ισχυρή αστυνομική δύναμη που θα επιβλέπει ανά πάσα στιγμή την τάξη, θα συνεχίσουν οι βανδαλισμοί και οι επιθέσεις στα νεκροταφεία, θα συνεχίσουν οι κλοπές και οι εμπρησμοί αυτοκινήτων ανυποψίαστων πολιτών, θα συνεχίσουν οι ληστείες και η τρομοκράτηση των Ξανθιωτών, θα συνεχίσουν οι κλοπές καλωδίων και μετασχηματιστών από τον δημόσιο ηλεκτροφωτισμό, από τις διαβάσεις των τρένων και από πολλά ακόμη σημεία που θα αποτελέσουν κίνδυνο-θάνατο για τους υπόλοιπους πολίτες… Η «πολιτεία» όμως εθελοτυφλεί και ψάχνει να βρει παραβάτες του… αντιρατσιστικού νόμου σε εκείνους που ενδεχομένως θα αποκαλέσουν διαφορετικά τους συγκεκριμένους κακοποιούς, για να πει ότι επιτελεί το θεσμοθετημένο έργο της. Έτσι έχει η κατάσταση δυστυχώς σήμερα και προκαλώ όποιον έχει διαφορετική άποψη να την συζητήσουμε και δημόσια μάλιστα…
Δίνει κακά «παραδείγματα» τελικά…
Θεωρώ ότι όσο περισσότερο δημοσιοποιούνται τα ειδεχθή εγκλήματα κατά των αδέσποτων ζώων, τόσο περισσότερα ακολουθούν λες και το κάνουν από αντίδραση στην αντίδραση των φιλόζωων! Κάτι ανάλογο παρατηρείται και σε άλλες μορφές ακραίας βίας, όπως αυτής της σχολικής βίας, της βίας των ανήλικων σε ανήλικους κ.ο.κ. Όσο περισσότερο δημοσιότητα δίνεται σε τέτοιου είδους περιστατικά, τόσα περισσότερα συνεχίζουν να γίνονται δυστυχώς! Δεν ξέρω τελικά αν η πολύ δημοσιότητα κάνει καλό ή κακό σε τέτοιες περιπτώσεις… Στατιστικά όμως τέτοιου είδους περιστατικά βαίνουν αυξανόμενα μετά την κοινοποίησή τους και ιδιαίτερα από τα social media όπου υπάρχει και διαδραστική ακολουθία με προκλητικές έως ακραίες σκέψεις και απόψεις και στις δύο πλευρές. Και τα αναφέρω όλα αυτά γιατί έγιναν ρουτίνα πλέον και καθημερινότητα τέτοιου είδους περιστατικά που ένας Θεός ξέρει μέχρι που μπορούν να φθάσουν…
Του Τένη Καμαρίδη