Ο ένας… «γράφει» κανονικά τον άλλον!
«Αμφίδρομη» φαίνεται πως είναι η σχέση μεταξύ Αντιδημαρχίας Πολιτισμού, Δήμου Ξάνθης και Πολιτιστικών-Καρναβαλικών Συλλόγων, αλλά… προς το χειρότερο! Οι μεν σύλλογοι παραπονιούνται ότι ο Μιχάλης Τσέπελης τους έχει… γραμμένους και ότι δεν συζητάει μαζί τους, παρά τους θέλει μόνον για τη «λάντζα» του τελευταίου τριήμερου της αποκριάς. Ο δε Αντιδήμαρχος Πολιτισμού… ακόμη περιμένει τις στολές των συλλόγων για να τις εκθέσει στο φουαγιέ του Δημοτικού Αμφιθεάτρου όπως συμφωνήθηκε, με στόχο την καλύτερη προώθησή τους στο κοινό μέσα από μια εκθεσιακή διοργάνωση που θα συμπεριλαμβάνονταν και στα «events» των ΘΛΕ. Μέχρι χθες δεν είχε στείλει ούτε ένας σύλλογος τη στολή του και άδικα κάποιοι επισκέφτηκαν το χώρο για να τις αποθανατίσουν ή και να επιλέξουν! Δεν ξέρω αν λειτουργεί θετικά το γεγονός ότι ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού είναι και πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου… Σε πρώτη ανάγνωση, θεωρήθηκε ότι θα μιλάνε την ίδια γλώσσα και θα έχουν τις ίδιες ανησυχίες, αλλά προφανώς οι διαπροσωπικές κόντρες μετά και από την ενέργεια του Τσέπελη να ενθαρρύνει το καρναβάλι της Κομοτηνής, δεν έχουν και τα καλύτερα αποτελέσματα…
Ό,τι του φανεί… με «συνεργό» το διαδίκτυο
Το πράγμα παραπήγε… Έχει γεμίσει το διαδίκτυο από μηνύματα για έναν άγνωστο άντρα που ακολουθεί μοναχικές κοπέλες τη νύχτα με σκοπό… ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας, αλλά ωστόσο τέτοιο περιστατικό δεν υπάρχει! Δηλαδή κάθε φορά που κάποιος περπατάει πίσω από μια κοπέλα τη νύχτα θα πρέπει σων και καλά να τον εκλαμβάνουμε ως σάτυρο ή ως και εν δυνάμει βιαστή; Το χειρότερο όλων είναι ότι μέσα από αυτές τις αναρτήσεις ανησυχούν νεαρά κορίτσια και ιδιαίτερα οι γονείς τους. Και δεν φτάνει που κάποια κοπέλα έκανε αυτή την ανάρτηση με καλή διάθεση ενδεχομένως να ενημερώσει τον κόσμο για κάτι που έκρινε η ίδια ως κίνδυνο, το θέμα είναι ότι η «είδηση» αναπαράχθηκε εν ριπή οφθαλμού χωρίς κανείς να έχει δει κάτι, αρκεί και μόνο που κάποιος ή κάποια το ανήρτησε πρώτος. Και το ακόμη χειρότερο είναι πως αν υπάρξει τελικά τέτοιο περιστατικό, κανείς δεν θα το πιστεύει πλέον και δεν θα ενδιαφερθεί να το ψάξει περαιτέρω καθώς θα υπάρχει το κακό προηγούμενο. Αυτά είναι τα κακά του διαδικτύου.
Τελικά… «έτσι» φυλάσσονται τα νεκροταφεία;
Μπήκε λέει κάποιος (τον αναφέρουν ως ναρκομανή) στα νεκροταφεία της Ξάνθης μεσημεριάτικα προχθές και «έσπασε» έναν τάφο και μάλιστα στην πρώτη σειρά απέναντι ακριβώς από το σπιτάκι όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες των κοιμητηρίων. Από το ίδιο άτομο, όπως πληροφορούμαι, «απειλήθηκε» και ο ιερέας που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή εκεί (δεν είναι διασταυρωμένο) και το ερώτημα είναι, κατά πόσο συνεχίζουν τα δημοτικά νεκροταφεία Ξάνθης να είναι ασφαλή ή όχι. Πού βρίσκονται οι σεκιουριτάδες κατά την ώρα της υπηρεσίας τους και πόσοι έχουν προσληφθεί για αυτή τη δουλειά; Δημοσιογράφος της «Θ» απευθύνθηκε χθες στον αρμόδιο Αντιδήμαρχου (Ηλιάδης) για περισσότερες πληροφορίες, αλλά… δεν γνώριζε για το περιστατικό και δεσμεύθηκε να πληροφορηθεί περαιτέρω για να μας ενημερώσει. Επειδή όμως ο φωτογραφικός φακός είναι αδιάψευστος, το συμβάν υπήρξε και θα περιμένουμε να πληροφορηθούμε για το «πως», αλλά και το γιατί δεν λειτούργησε ο μηχανισμός ασφάλειας του χώρου…
Πρωτοβουλίες και όχι απλά…. «διαχειριστική αντίληψη»
Όσο θα υπάρχει το πρόβλημα με την αύξηση των αδέσποτων σκυλιών, τόσο θα υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα και με τα «φολαρίσματα» από κάποιους ανόητους, είτε γιατί φοβούνται μη γίνουν θύματα επίθεσης οι ίδιοι και τα παιδιά τους, είτε γιατί απλά… δεν γουστάρουν τα αδέσποτα ζωντανά! Κάθε τόσο καταγράφουμε και νέα περιστατικά με φόλες όχι μόνο μέσα στην πόλη, αλλά κυρίως -στην περιφέρεια- με τελευταίο περιστατικό στην Γενισέα, όπου βρέθηκαν και εκεί δηλητηριασμένα σκυλιά! Δυστυχώς στο θέμα αυτό η τοπική αυτοδιοίκηση στις περισσότερες πόλεις διακατέχεται από μία απλή διαχειριστική αντίληψη, έχοντας στο ενεργητικό ένα ποσό που διατίθεται για στειρώσεις, περισυλλογές κλπ και από την άλλη έναν αριθμό αδέσποτων ζώων… Εκ του αποτελέσματος όμως δεν αποδεικνύεται αποτελεσματική αυτή η αντίληψη και χρειάζονται πιο ριζοσπαστικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες πέρα και έξω από το οικονομικό σκέλος, ώστε να πάψουν να υπάρχουν πλέον αδέσποτα στους δρόμους και φυσικά να πάψουν να υπάρχουν κακοποιητές των αθώων κατά τ’ άλλα ζωντανών. Και αφού υπάρχουν παραδείγματα πόλεων που δεν έχουν ούτε ένα αδέσποτο, γιατί δεν τις αντιγράφουμε; Λέω τώρα…