Η εμμονή του στο να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του, του έφερε διαφορετικά αποτελέσματα!
Απίστευτη ταλαιπωρία Ξανθιώτη που μοιάζει… παραμύθι
Θα μπορούσε να φανεί ως και… «φανταστική» η έγγραφη καταγγελία που μας έστειλε συμπολίτης μας, αλλά δυστυχώς είναι πέρα ως πέρα αληθινή.
Ο Ξανθιώτης λοιπόν που μας έστειλε την καταγγελία, έχει ενοικιάσει ένα διαμέρισμα στην πόλη της Ξάνθης τον τελευταίο χρόνο. Έχοντας κάνει όλες τις διαδικασίες που χρειάστηκε για να αποκτήσει το σπίτι ηλεκτρικό ρεύμα περίμενε τον λογαριασμό για να εξοφλήσει την οφειλή. Μετά το πέρας των πρώτων 2 μηνών και αφού έβλεπε ότι λογαριασμός δεν υπήρχε μπήκε στη διαδικασία να καλέσει το αρμόδιο τμήμα (τηλεφωνικά) για να δει αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Στις πληροφορίες (11500), μετά από επανειλημμένες προσπάθειες για να μπορέσει να πιάσει γραμμή (στο σύνολο 3 ημέρες), τον ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να καλέσει σε πενταψήφιο αριθμό εξυπηρέτησης πελατών σε τοπικό κατάστημα.
Επαναλαμβάνοντας την ίδια διαδικασία με τους ίδιους χρόνους αναμονής, η εξυπηρέτηση πελατών του τοπικού καταστήματος τον ενημέρωσε πως ο λογαριασμός του εκδίδεται κανονικά, αλλά προφανώς δεν έχει φτάσει ακόμη στην κατοικία του. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα και αφού άρχισε να ανησυχεί για ενδεχόμενες επιβαρύνσεις και κυρώσεις, ο συμπολίτης μας μπήκε στην ίδια διαδικασία για να βρει επιτέλους λύση στο πρόβλημά του. Οι αρμόδιοι του εξήγησαν ότι το πρόβλημα ίσως υπάρχει στη διανομή των λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ.
Μετά από αυτό απευθύνθηκε στα ΕΛΤΑ για να … ψάξει τον «χαμένο θησαυρό».
Οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ, όπως ήταν λογικό, δεν μπόρεσαν να τον βοηθήσουν αφού ο όγκος των εγγράφων των λογαριασμών της ΔΕΗ είναι τεράστιος, ενημερώνοντας τον όμως ότι ξέρουν πολύ καλά να κάνουν την δουλειά τους και δεν υπήρχε περίπτωση να χαθεί ένα τέτοιο έντυπο (λογαριασμός), από τα δικά τους χέρια.
Επηρεασμένος από την όλη κατάσταση και μετά από την πάροδο μηνών ο συμπολίτης μας μπήκε στη διαδικασία να πάει ο ίδιος στα ταμεία της ΔΕΗ για να ζητήσει να πληρώσει τον λογαριασμό που… δεν είχε, ούτε ήξερε πόσος ήταν. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι των ταμείων τον ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να δεχτούν ρευστό από κάποιον πελάτη τη στιγμή που δεν υπάρχει σαφές έγγραφο που να αποδεικνύει επακριβώς το οφειλόμενο ποσό.
Έπειτα από επικοινωνία με… δεκαψήφιο νούμερο εξυπηρέτησης στα κεντρικά της ΔΕΗ τον ενημέρωσαν ότι θα μπορούσε να πληρώσει τον λογαριασμό (που δεν του απεστάλη και δεν γνώριζε το ποσό), ηλεκτρονικά! Το «αστείο» όμως συνεχίστηκε διότι τα δεδομένα για την ηλεκτρονική πληρωμή ενός λογαριασμού αναγράφεται επάνω σε έναν έντυπο λογαριασμό, πράγμα το οποίο δεν κατέφθασε ΠΟΤΕ στα χέρια του. Μετά την πάροδο ενός χρόνου, και μη όντας εφικτό να βρεθεί μια λύση ο συμπολίτης μας τα παράτησε.
Δεν τον «παράτησε» όμως η ΔΕΗ! Χθες το μεσημέρι και ενώ βρισκόταν στην οικία του (που τη χρησιμοποιεί και για το επάγγελμά του), έπεσε το ρεύμα. Ο συμπολίτης μας έτρεξε στην είσοδο του σπιτιού για να δει τι συνέβη και βρέθηκε μπροστά σε δυο ευγενικότατους υπαλλήλους της ΔΕΗ οι οποίοι του εξήγησαν ότι του κόψανε το ρεύμα… λόγω χρέους!
Εκείνη ήταν και η σταγόνα που ξεχείλισε το «ποτήρι» για τον ίδιο ο οποίος πήγε στο κατάστημα της ΔΕΗ στην Ξάνθη όπου ακολούθησε πολλαπλός «γύρος» ταλαιπωρίας και κοροϊδίας.
Ευγενικότατοι υπάλληλοι, μεν, τον ενημέρωσαν ότι το ρεύμα του κόπηκε διότι ο λογαριασμός του είχε φτάσει περί τα 1000 ευρώ!!!
Παρά το γεγονός ότι η φόρτιση ήταν μεγάλη απευθύνθηκε στον διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ για να του εξιστορήσει το όλο γεγονός, όμως ο διευθυντής ευγενικά του επεσήμανε πως η ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνη μόνο για τις συνδέσεις και ότι θα έπρεπε να απευθυνθεί αποκλειστικά και μόνον στη ΔΕΗ. Από την άλλη οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ΔΕΗ τον ενημέρωσαν ότι αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν… δόσεις για εξόφληση του υπάρχοντος υπολοίπου και μάλιστα έντοκες!!! Σε ερώτησή του για το που υπήρξε τελικά το πρόβλημα και δεν έφθασε ποτέ στα χέρια του ούτε ένας λογαριασμός, οι μισοί του απάντησαν πως φταίνε τα ΕΛΤΑ και οι άλλοι μισοί τον ενημέρωσαν ότι οι λογαριασμοί πήγαιναν τόσο καιρό σε διεύθυνση όπου διέμενε πριν… 4 χρόνια!
Εν κατακλείδι, ο ταλαίπωρος Ξανθιώτης καλείται να πληρώσει το ποσό των 1.000 ευρώ τώρα ή με έντοκες δόσεις, στην περίπτωση διακανονισμού και για την λάθος αποστολή του λογαριασμού, έναν χρόνο τώρα, ούτε λόγος.
Δυστυχώς όμως η απίστευτη ταλαιπωρία του δεν τελειώνει εδώ, αφού αποφάσισε να κάνει άμεσα ρύθμιση με δόσεις για να μπορέσει να συνδεθεί άμεσα το ρεύμα του. Αφού τελείωσε λοιπόν την συνομιλία με όλους τους αρμοδίους, κατευθύνθηκε προς το ταμείο για να εξοφλήσει την δόση. Το ταμείο όμως είχε κλείσει μιας και η ώρα ήταν 14.05!!!
Ενημερώνοντας το προσωπικό ότι έπρεπε πάση θυσία να συνδεθεί το ρεύμα άμεσα, οι ευγενικοί υπάλληλοι του καταστήματος της Ξάνθης τον προέτρεψαν να κάνει ηλεκτρονική πληρωμή από το τερματικό τους. Ένας ακόμη λάθος χειρισμός στον υπολογιστή της υπαλλήλου, είχε ως αποτέλεσμα να μην εκδοθεί η απόδειξη πληρωμής που έκανε ηλεκτρονικά και δεν υπήρξε παραστατικό πληρωμής μιας και η υπάλληλος δεν γνώριζε πως μπορούσε να γίνει η εκτύπωση παραστατικού που έχει ήδη πληρωθεί, αφού δεν υπάρχει τρόπος να δεις ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς πληρωμένους.
Το κερασάκι στην τούρτα έπεσε σήμερα το απόγευμα, όπου αφού πέρασε όλη αυτή τη ταλαιπωρία, δέχτηκε τηλέφωνο από άλλον Ξανθιώτη, ο οποίος διατηρεί επιχείρηση «καφέ» έξω από το κέντρο της Ξάνθης για να τον ενημερώσει ότι… πριν λίγες ημέρες στο καφενείο του κατέφθασε ο τελευταίος λογαριασμός της ΔΕΗ του τρέχοντος μήνα, που αφορούσε τον καταγγέλλοντα!
Ο συμπολίτης μας ήθελε δημόσια να αναφερθεί σε αυτό το γεγονός, ζητώντας να αναφερθεί αφενός η άψογη συμπεριφορά από τους δυο υπαλλήλους που βρέθηκαν στο σπίτι του για να του κόψουν – επανασυνδέσουν το ρεύμα όπως επίσης και στον κ. Γιάννη Παπαδόπουλο, υπεύθυνο της εταιρίας ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος προσπάθησε να τον βοηθήσει όσο μπορούσε. Επίσης ήθελε να αναφερθεί και στους υπόλοιπους υπαλλήλους που συνομίλησε, για την ευγένεια που προσπάθησαν να δείξουν, πλην όμως χωρίς να δώσουν λύση στο πρόβλημα του, υποχρεώνοντάς τον να πληρώσει 1.000 ευρώ, κάτι που… παρακαλάει ο ίδιος να κάνει τμηματικά ως είχε το δικαίωμα τον τελευταίο 1-1,5 χρόνο.