Για ποιες εθνικές εκλογές μιλάμε… Εδώ πήραν «φωτιά» οι μηχανές των αυτοδιοικητικών και νιώθουμε περισσότερο ότι διανύουμε προεκλογική περίοδο του «Οκτωβρίου», παρά αυτή του «Ιουνίου»! Ο Δημαρχόπουλος ανακοινώνει και επίσημα με μανιφέστο την κάθοδό του (κάτι που δεν αρνήθηκε ποτέ βέβαια), ενώ παράλληλα ο Μελισσόπουλος σχεδόν καθημερινά παρουσιάζει κι ένα νέο μέλος του συνδυασμού του. Τελευταίο «απόκτημα» ο Μάκης ο Καμπριολέ (ποιος θα το έλεγε) που κατέβηκε το 2019 στο πλευρό του Τσέπελη και… έπαιξε «μπάλα» στο Δροσερό, άσχετα αν ο ίδιος δεν κατάφερε να εκλεγεί! Αυτό ήταν φυσικά και το παράπονό του και μετέπειτα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια προς Μελισσόπουλο μεριά! Την ίδια στιγμή ο Στράτος Κοντός, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, σχεδόν ολοκληρώνει τον συνδυασμό του (για το συγκεκριμένο θέμα θα σας έχω σύντομα νεότερα) , ενώ ο Τσέπελης φαίνεται πως είναι ακόμη απορροφημένος στα της Δημαρχίας, γεγονός που του δημιουργεί και ένα disadvantage έναντι των άλλων υποψηφίων Δημάρχων! Θα έχουν πάντως πολύ σασπένς οι εκλογές για τον Δήμο Ξάνθης…
«Ευκαιρίες» ψάχνει ο Σάκης, αλλά…
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Αβδήρων, όπου εκεί η αντιπολίτευση ψάχνει εναγωνίως να βρει «ψεγάδια» για να επιτεθεί στον Γιώργο Τσιτιρίδη! Η παρουσίαση μιας απλής μελέτης σε ότι αφορά το Τοπικό Χωρικό Σχέδιο, έδωσε λαβή για μύδρους και «εκκωφαντικές» επιθέσεις εναντίον του από πλευράς Σάκη Κριτσίνη, οι οποίοι στην ουσία έριξαν και πάλι άσφαιρα, καθόσον η μελέτη παρουσιάσθηκε γι’ αυτό ακριβώς το λόγο… Για να πληροφορηθούν δηλαδή τα μέλη του συμβουλίου τις σκέψεις και τις στοχεύσεις των μελετητών και να υποβάλλουν τις προτάσεις τους συμπληρωματικά ή και τις αντιρρήσεις τους! Ο Γιώργος Τσιτιρίδης από την πλευρά του διευκρίνισε ότι θα ακολουθήσει δημόσια διαβούλευση και άρα δεν υπάρχει κάτι «τετελεσμένο». Ότι κι αν ισχυρίζεται ο φίλος μου ο Σάκης όμως, βλέποντας πως καθημερινά ο Τσιτιρίδης κερδίζει έδαφος, δεν μπορεί να υποβαθμίσει το γεγονός ότι ο Δήμος Αβδήρων πρωταγωνιστεί και δεν άφησε να πάει χαμένη καμία ευκαιρία από κανένα πρόγραμμα που αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση… Και ο κόσμος βλέπει και κρίνει φυσικά…
Τώρα μάλιστα! Συγκροτείται η τουριστική επιτροπή…
Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης συζητήθηκε λέει και το θέμα της συγκρότησης τουριστικής επιτροπής, ένα θέμα που… νιος ήμουν και γέρασα κι ακόμα το ακούω να γίνεται χωρίς να έχει γίνει τίποτα, τουλάχιστον επί της ουσίας! Υποτίθεται ότι η νέα αντιδήμαρχος Τουρισμού (Χαριτωνίδου) έχει αναλάβει εδώ και κάτι μήνες το χαρτοφυλάκιο και περιμέναμε τουλάχιστον να αναπτυχθούν κάποιες πρωτοβουλίες. Ούτε από την νέα αντιδήμαρχο είδαμε κάτι, ούτε φυσικά κι απ’ τον προηγούμενο (Αμβροσιάδη), αλλά ούτε από την τουριστική επιτροπή μέχρι σήμερα. Κι αν συγκροτηθεί τελικά τέσσερις μήνες πριν τις εκλογές, τι θα έχει άραγε να προσφέρει, πότε θα προλάβει να συνεδριάσει, να αποφασίσει, να προτείνει και να υλοποιήσει… Είναι γεγονός ότι μετά τον Οργανισμό Τουρισμού που είχε ιδρύσει ο αείμνηστος Γιώργος Παυλίδης και λειτούργησε με υπεύθυνη την Πέπη Στάντσιου με ορατά αποτελέσματα, δεν υπήρξε καμία άλλη σοβαρή πρωτοβουλία στην κατεύθυνση αυτή. Θεσμικά δηλαδή, ως αντιδημαρχία Τουρισμού (που εύστοχα δημιουργήθηκε, αλλά ουδέποτε λειτούργησε) και ως τουριστική επιτροπή του Δήμου Ξάνθης, ακούσαμε πολλά λόγια, αλλά ουσιαστικά δεν είδαμε έργο και φυσικά δεν περιμένουμε θαύματα μέσα στο επόμενο τετράμηνο.
Να την «χαίρεστε»…
Πρόσφατα είχα μία διαφορετική άποψη με την Εγνατία Οδό Α.Ε στα πλαίσια μιας προτεινόμενης συνεργασία για την δημοσίευση μιας προκήρυξης έργου. Εξέθεσα λοιπόν εγγράφως και με νομικά επιχειρήματα την άποψή μου και η Εγνατία Οδός αντί απάντησης επί των νομικών επιχειρημάτων μου, τι έκανε λέτε; Προχώρησε στην ανάθεση της δημοσίευσης σε άλλες εφημερίδες! Ακολούθως σε έγγραφη ένστασή μου προς τη διοίκηση της εταιρείας, έλαβα μία απίστευτη απάντηση (έγγραφη και με πρωτόκολλο παρακαλώ), η οποία ούτε λίγο, ούτε πολύ, έλεγε πως το προσωπικό της Εγνατίας Οδού έχει πάντα δίκιο γιατί έχει εμπειρία και είναι άρτια εκπαιδευμένο, χωρίς ωστόσο να απαντήσουν επί της ουσίας στα επιχειρήματά μου! Και ενώ ο εργολάβος του συγκεκριμένου έργου, ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ, θα πρέπει να επιβαρυνθεί με την δημοσίευση της προκήρυξης και με τιμολόγιο ιδιώτη, μπαίνει στην μέση η Εγνατία Οδός και λειτουργεί ως «όχημα» για να ελαφρυνθεί ο τελικός πληρωτής της δημοσίευσης (μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες) σε βάρος των συμφερόντων μιας επαρχιακής εφημερίδας! Φίλε Αντώνη Πασχάλη, να την χαίρεστε την Εγνατία Οδό «σας», όπως την χαιρόμαστε (λέμε τώρα) κι εμείς άλλωστε κάθε μέρα που την χρησιμοποιούμε…
Του Τένη Καμαρίδη