Στην διάθεση των Ξανθιωτών η νέα σύγχρονη και χρηστική ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΞ

Ιππ. Καμαρίδης: Παραδίνουμε ένα χρήσιμο ‘’εργαλείο’’ στα χέρια των καταναλωτών μας

Μια νέα, καλαίσθητη, πλήρως ενημερωμένη, ‘’έξυπνη’’ και ιδιαίτερα χρηστική ιστοσελίδα, διαθέτει πλέον η ΔΕΥΑΞ, με πρωτοβουλία του προέδρου κ. Ιπποκράτη Καμαρίδη, όπου ο κάθε πολίτης κατά την πλοήγησή του μπορεί να βρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες ακόμη και για την περιεκτικότητα και την ‘’σύνθεση’’ του νερού της πόλης και βέβαια για την εξυπηρέτησή του σε ο,τι αφορά σε λογαριασμούς και όχι μόνον.

‘’ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ’’ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗ

Για όλα τα παραπάνω μίλησε στην ‘’Θ’’ ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ξάνθης κ. Ιπποκράτης Καμαρίδης, ο οποίος ανέφερε ότι:
Η ιστοσελίδα έχει αρχίσει να λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό αλλά στην τελική της σχεδόν μορφή, εμφανίζεται αυτές τις ημέρες. Και λέμε ‘’σχεδόν’’ γιατί πλέον έχουν ενσωματωθεί και οι διάφορες εφαρμογές που χρησιμεύουν στην εξυπηρέτηση του κοινού. Μέσα από αυτήν την σελίδα, μπορεί ο δημότης να δει με εντελώς ‘’ανοικτές πόρτες’’ ο,τιδήποτε συμβαίνει στην ΔΕΥΑ.
Πρώτον μπορεί να γνωρίζει ποια έργα γίνονται και ποια πρόκειται να γίνουν και ποιες δημοπρασίες προάγονται.
Δεύτερον μπορεί να δει όλες τις εργασίες οι οποίες έγιναν το τελευταίο τρίμηνο και αυτές που πρόκειται να γίνουν.
Τρίτον μπορεί να δει όλες τις επισκευές που γίνονται την ημέρα που επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας και να ειδοποιήσει μέσα από την σελίδα για τυχόν βλάβες.
Μπορεί επίσης, μέσα από την ίδια σελίδα να διαβάζει ανά δεκαπενθήμερο την ποιότητα του νερού που καταναλώνει. Υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες στην σελίδα για να μπορέσουν να δώσουν στον δημότη όλα όσα χρειάζεται.
Αυτό βέβαια το οποίο την κάνει διαφορετική, είναι το ότι έχει ενσωματώσει τις διάφορες εφαρμογές που έχουν να κάνουν:
Πρώτον με το e- ραντεβού, δηλαδή την δυνατότητα να κλείνει ραντεβού ώστε να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος στις ουρές (κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο αυτήν την περίοδο που διανύουμε με τον κορωνοϊό).
Επίσης υπάρχει η εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στον δημότη, να δει τον λογαριασμό του και να ‘’ερευνήσει’’ μέχρι και έξι λογαριασμούς πίσω και ενδεχομένως να καταγράψει και μια παρατήρηση ή αντίρρηση για τον λογαριασμό του.

ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΒΛΑΒΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ – ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ‘’ΕΡΓΑΛΕΙΟ’’ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΑΣ

Επιπλέον ο κ. Καμαρίδης σημείωσε ότι:
Σε λίγο καιρό θα υπάρξει και μια εφαρμογή, από την οποία ο κάθε δημότης μόνο με το κινητό του, θα μπορεί να μεταφέρει σε χρόνο ‘’μηδέν’’ βλάβες ή προβλήματα του δικτύου που βλέπει σε όλη την Ξάνθη, ώστε να υπάρχει άμεση παρέμβαση και διόρθωση.
Πιστεύουμε ότι καταφέραμε να κάνουμε ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο το οποίο παραδίδουμε στον Ξανθιώτη για να το χρησιμοποιήσει.
Μάλιστα επειδή η σελίδα είναι ‘’δυναμική’’, ο,τιδήποτε έχει κάποιος να μας προτείνει, πολύ ευχαρίστως να το ακούσουμε και να εμπλουτίσουμε εκ νέου το περιεχόμενό της. Καλό θα ήταν επίσης να διαβάσει ο κόσμος το πώς θα λειτουργήσει η ΔΕΥΑΞ για την περίοδο του κορωνοϊού και με ποιον τρόπο θα μπορούν να συναλλάσσονται.