– Ποιοι συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα
«Βροχή» έπεσαν οι καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2023 καθώς δέχθηκε 16.005 αναφορές σημειώνοντας άνοδο κατά 19,7% έναντι του 2023 που είχαν κατατεθεί 13.374 αναφορές.
Ακόμα μεγαλύτερη αύξηση που φτάνει το 20,3% διαμορφώνεται αν συνυπολογιστούν και οι αναφορές που υποβλήθηκαν στην Αρχή Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτών Ελλάδας φτάνοντας τις 16.709 το 2023 έναντι των 13.889 το 2022.
Η ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το σύνολο του 2023, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή, καταγράφει ραγδαία αύξηση καταγγελιών σε πέντε κλάδους με πρώτο τις υπηρεσίες αναψυχής, δεύτερο τα καταναλωτικά αγαθά, τρίτο τις υπηρεσίες υγείας, τέταρτο τις τηλεπικοινωνιακές / ταχυδρομικές υπηρεσίες και πέμπτο την εκπαίδευση.