ΣΥΡΙΖΑ… τέλος!
Δεν περίμενα να «δικαιωθώ» τόσο γρήγορα στην άποψη περί «αριστερού φασισμού»! Δεν πέρασε ούτε ένας μήνας από την συγκεκριμένη αναφορά της στήλης, στην οποία αντέδρασαν πολλοί αναγνώστες «αριστερών πεποιθήσεων», λέγοντας ότι ο φασισμός χαρακτηρίζει μόνο την δεξιά- ακροδεξιά παράταξη! Έρχεται λοιπόν το ίδιο το συνέδριο του αριστερού ΣΥΡΙΖΑ προς επίρρωση της άποψής μου, με την ίδια την πρώην βουλευτή (βουλεύτρια θέλει να αποκαλείται η ίδια) και νυν συντονίστρια της Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Τάνια Ελευθεριάδου να κάνει ευθέως λόγο για ΦΑΣΙΣΜΟ στο συνέδριο της περασμένης Κυριακής! Η ίδια μάλιστα μας είπε τηλεφωνικά ότι αν και δεν ήταν σύνεδρος, ωστόσο βρέθηκε έξω από τον χώρο του συνεδρίου και μπήκε μέσα από την πίσω πόρτα λέγοντας ένα… «συνθηματικό» σε κάποιον παράγοντα του συνεδρίου! Για να αποδείξει λίγο αργότερα, πως το συνέδριο ήταν διάτρητο και ότι αποκλείστηκαν σύνεδροι που εκλέχτηκαν, ενώ συμμετείχαν άνθρωποι που καμία σχέση δεν είχαν και που απλά ήταν άνθρωποι του «ναι σε όλα»! Για να καταλήξει η συντονίστρια της Καβάλας λέγοντας χαρακτηριστικά: «ΣΥΡΙΖΑ τέλος, θα παραμείνει άλλα τρία χρόνια για να παίρνει τις επιδοτήσεις και θα εξαφανιστεί στις επόμενες εκλογές»… Η Τάνια το είπε, δεν το είπα εγώ!
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί…
Αμέσως μετά τις χθεσινές παραιτήσεις των δεκατριών μελών του ΣΥΡΙΖΑ, Ξάνθης συμπεριλαμβανομένου και του νυν, αλλά και του πρώην συντονιστών (Καραδέδος-Χατζηθεοδώρου) ανέτρεξα στο ηλεκτρονικό αρχείο της «Θ» και ανέσυρα παλιές δηλώσεις των δύο, για να κάνω μια σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα. Τα «σημεία και τέρατα» και ο τραγέλαφος που καταγράφηκε στο προχθεσινό συνέδριο του κόμματος, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ και των δημοκρατικών (;) στελεχών του όλα αυτά τα χρόνια, αφού ο κορυφαίος πυρήνας του που διαφέντευε και κυβερνούσε ήταν αυτοί που διοργάνωσαν όλο αυτό το «φιάσκο» του πρόσφατου συνεδρίου. Δικαιώνονται επίσης και εκείνοι που πρόλαβαν να πηδήξουν έγκαιρα από το «καράβι» και αναφέρομαι στη Νέα Αριστερά του Χαρίτση και των στελεχών που «αυτομόλησαν», μεταξύ των οποίων φυσικά και οι δύο βουλευτές Ξάνθης και Ρόδοπης, αλλά και ο πρώην υπουργός και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Στάθης Γιαννακίδης…
Χωρίς ζώα και με… «στεγνά» χωράφια!
Το φράγμα Θησαυρού στερεύει και ελλοχεύει και ο κίνδυνος να καταστραφούν οι αγροτικές μας καλλιέργειες του χρόνου! Την ίδια στιγμή, πάνω από 150.000- 160.000 αιγοπρόβατα έχουμε σφαγιαστεί και έχουν θαφτεί λόγω της ευλογιάς, με το ζωικό κεφάλαιο στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ να λιγοστεύει επικίνδυνα και ακόμα να μην έχει γίνει κάποια κίνηση από την ΠΑΜΘ για τον εμπλουτισμό ή και τη δημιουργία νέων τάφρων απολύμανσης. Υποτίθεται πως ο πρωτογενής αγροτοκτηνοτροφικός τομέας είναι και η παραγωγική δύναμη της χώρας και της περιοχής, αλλά μετά από όλα αυτά προμηνύονται δύσκολες μέρες για την τοπική, αλλά και την εθνική οικονομία! Στην περίπτωση του αρδευτικού νερού, με βάση τα νέα δεδομένα, δεν ξέρω αν θα έπρεπε να προηγηθεί το μεγάλο έργο του κλειστού δικτύου άρδευσης της Ξανθιώτικης πεδιάδας ή κάποια επιπλέον φράγματα, ειδικά για την άρδευση των χωραφιών μας. Γιατί αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα τι να το κάνεις το δίκτυο διανομής όταν δεν θα έχει νερό μέσα; Και επειδή τα πράγματα βρίσκονται σε μια κρίσιμη καμπή και επειδή δεν προμηνύεται κάτι διαφορετικό τα επόμενα χρόνια, θεωρώ ότι θα πρέπει οι «ταγοί» του τόπου μας να καθίσουν, να βρουν και να προτείνουν λύσεις πριν είναι αργά. Το λέω έτσι απλά αν και τα πράγματα είναι σαφώς πολύ σοβαρότερα από ότι τα θεωρούν κάποιοι.
Υπερήλικοι οδηγοί στους δρόμους…
Στο θέμα έχω αναφερθεί και στο παρελθόν, αλλά μου δίνεται η ατυχής αφορμή μετά και το πρόσφατο δυστύχημα που συνέβη στη γειτονική Χρυσούπολη, να το επαναφέρω… Ο λόγος για την χορήγηση άδειας οδήγησης αυτοκινήτων σε υπερήλικους ανθρώπους… Και όταν λέω υπερήλικους εννοώ άνω των 85-88 ετών! Στο προχθεσινό δυστύχημα ενεπλάκησαν ένας 86χρονος οδηγός ποδηλάτου και ένας… 88χρονος οδηγός Ι.Χ αυτοκινήτου! Με ποιά αντανακλαστικά και με ποιες προϋποθέσεις κυκλοφορίας μπορεί σήμερα ένας σχεδόν 90χρονος άνθρωπος να διαχειριστεί ένα αυτοκίνητο στους δρόμους όπου κυκλοφορούν εκατονταπλάσια σε αριθμό αυτοκίνητα από την εποχή που ο ίδιος έβγαλε δίπλωμα οδήγησης; Και εγώ δεν διανοούμαι τον εαυτό μου -αν και εφόσον ο Θεός επιτρέψει να φτάσω σε εκείνη την ηλικίαχωρίς το δικαίωμα στην οδήγηση αυτοκινήτου ή δικύκλου, αλλά όπως και να το κάνουμε, θα πρέπει σαφώς να υπάρχει ένα όριο ηλικίας από το οποίο και μετά δεν θα επιτρέπεται οδήγηση με οποιαδήποτε προϋπόθεση. Δεν ξέρω αν αυτό το όριο θα είναι στα 80 ή στα 85 έτη, αλλά το να οδηγεί σήμερα ένας 90χρνος ένα αυτοκίνητο οποιουδήποτε κυβισμού και οποιουδήποτε όγκου μέσα και έξω από τις πόλεις είναι σαφώς επικίνδυνο τόσο για την ίδια τη ζωή του, όσο και για τις ζωές των άλλων…