Θ. Γεωργιάδης: Δεν προβλέπεται αύξηση εισιτηρίων στο ΚΤΕΛ Ξάνθης – Μικρή αύξηση στην τιμή για Αθήνα

Παρά το «ράλι» ανόδου στις τιμές των καυσίμων…

50% κάτω από το 2019 στην κίνηση – Υποσχέσεις για στήριξη από το υπουργείο – Δύσκολη η ανάκαμψή μας, σημειώνει ο ίδιος, στην «Θ»

Καμία μεταβολή προς τα πάνω, δεν προβλέπεται στις τιμές των εισιτηρίων του ΚΤΕΛ Ξάνθης (πέραν αυτής στην τιμή των εισιτηρίων από Ξάνθη προς Αθήνα), παρά το «ράλι» ανόδου στις τιμές των καυσίμων,  όπως εξηγεί στην «Θ» ο πρόεδρος κ. Θέμης Γεωργιάδης.

Ο ίδιος μιλά παράλληλα και για την πτώση της κίνησης (κατά 50%) σε σχέση με το 2019, αλλά και την υποτονική κίνηση για τα χωριά της περιοχής, σημειώνοντας ότι η ανάκαμψή τους – από την όλη κατάσταση – είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΜΙΚΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ

Αναλυτικότερα ο κ. Γεωργιάδης, εξήγησε στην «Θ» ότι:

Παραβρέθηκα στην Αθήνα, στο συμβούλιο της Ομοσπονδία μας. Δεν προβλέπεται αύξηση εισιτηρίων. Δεν μας δίνουν (αν και έχουμε να λάβουμε από το 2010) ενώ οι τιμές του πετρελαίου έχουν φτάσει στα ύψη, όπως ήδη γνωρίζετε. Δεν υπάρχει – αυτήν την στιγμή – στήριξη από την πολιτεία ούτε ως προς την αύξηση των εισιτηρίων. Εμείς, είχαμε κάνει κάποιες γενναίες εκπτώσεις. Για παράδειγμα, το εισιτήριο για Αθήνα, στοιχίζει 63 ευρώ (οι τιμές βγαίνουν από το Υπουργείο) και όταν είχε μειωθεί ο ΦΠΑ, κατεβάσαμε την τιμή πολύ πιο κάτω (το είχαμε φτάσει στα 53 ευρώ). Τώρα, το ανεβάσαμε στα 60 ευρώ. Και πάλι βέβαια έχουμε έκπτωση από το κανονικό, αλλά και εμείς το πετρέλαιο στις αντλίες μας, το βάζουμε με 1.92€ (έξω, έχει πάνω από 2€). Το μετ΄ επιστροφής (Ξάνθη –Αθήνα) είναι στα 90 ευρώ, ενώ υπάρχουν και κάποιες άλλες παροχές από το e – tickets. Αν για παράδειγμα κοπεί από την κάρτα σου, υπάρχει και εκεί 10% έκπτωση. Επί της ουσίας ανεβάσαμε λίγο τις εκπτώσεις μας, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να  δώσουν αύξηση στα εισιτήρια. Όπως καταλαβαίνετε και εμείς δεν το αντέχουμε όλο αυτό. Μακάρι να σταματήσει εδώ το «ράλι» των τιμών, διότι και εμείς βρισκόμαστε σε πολύ δύσκολη θέση και έχουμε και δικά μας καύσιμα που δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές έξω. Προμηθευόμαστε από το δικό μας πρατήριο, χωρίς κέρδος κλπ. Έχουμε μόνο τιμή διυλιστηρίου και μεταφορικά. Οι τιμές για Θεσσαλονίκη, παραμένουν ίδιες. Δεν άλλαξε τίποτα, όπως επίσης δεν άλλαξαν ούτε οι τιμές από και προς όμορους νομούς.

50% ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 2019 ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ – ΜΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ, ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ

Αναφορικά με την κίνηση, ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης, επισήμανε ότι:

Είμαστε γύρω στο 40%-50% κάτω από το 2019 (προ κορωνοϊου). Η κατάσταση είναι άσχημη. Όσον αφορά στα μαθητικά, τα έχουμε με την συγκοινωνία, οπότε ούτε και εκεί επίκειται αύξηση. Όσοι τα έχουν με αναθέσεις και διαγωνισμούς, προβλέπεται κάθε μήνα, η μέση τιμή του πετρελαίου. Όταν έχεις δηλαδή τον διαγωνισμό και πρόκειται να κόψεις τιμολόγια για την μεταφορά των μαθητών, παίρνεις την μέση τιμή του πετρελαίου και υπάρχει μια κάλυψη. Εμείς τα έχουμε με την συγκοινωνία, οπότε δεν θα λάβουμε καμία αύξηση. Μακάρι να τελειώσει όλο αυτό, γιατί τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα.

ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ – ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΜΑΣ – ΥΠΟΤΟΝΙΚΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ

Κλείνοντας ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι:

Τώρα, το υπουργείο μας υποσχέθηκε ότι θα στηρίξει όλους τους μεταφορείς. Είπαν κάτι για 0,15€ ανά λίτρο, αλλά δεν γνωρίζω πως θα γίνει. Θα το δούμε. Είπαν ότι θα μας στηρίξουν και ότι – όπως σε όλες τις κοινωνικές ομάδες – θα δώσουν και σε εμάς τους επαγγελματίες. Δεν γνωρίζω περισσότερα, αλλά ανέφεραν τα 0,15€ το λίτρο επιδότηση για τον Απρίλιο.

Βέβαια, για να επιστρέψουμε σε κανονικά επίπεδα, θα είναι δύσκολο. Άλλαξε και η νοοτροπία του κόσμου ίσως και ειδικά στα τοπικά δρομολόγια, ο κόσμος δεν ανεβαίνει. Ίσως επειδή έχουν γίνει και όλα ηλεκτρονικά (τράπεζες, πληρωμές κλπ). Κατέβαιναν κάποτε οι ηλικιωμένοι να πληρώσουν την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ κλπ, αλλά τώρα στα χωριά η κίνηση είναι πολύ υποτονική. Δεν βλέπω να ανεβαίνει. Είναι πάρα πολύ δύσκολη η ανάκαμψη.