Την προσεχή Πέμπτη αρχίζει η αποκατάσταση των χανδάκων του φυσικού αερίου από την ΔΕΔΑ

Γ. Ζερενίδης: Ακολουθούν ασφαλτοστρώσεις και διαγραμμίσεις στην πόλη

Με τα εγκαίνια η επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Ξάνθης για την (επιτέλους) λειτουργία του κολυμβητηρίου

Μόνιμος «βραχνάς» και ταλαιπωρία για τους πολίτες, οι εργασίες διάνοιξης χανδάκων για την εξάπλωση του δικτύου φυσικού αερίου, ενώ δεκάδες τηλέφωνα παραπόνων δέχεται και η «Θ» για το ίδιο θέμα.

Αναμενόμενη σαφώς η ταλαιπωρία των Ξανθιωτών, από την στιγμή που αποφασίσθηκε (με τη σύμφωνη γνώμη τους) η σύνδεση των κατοικιών με το φυσικό αέριο, πλην όμως η «γκρίνια» δημιουργείται από την καθυστέρηση αποκατάστασης των χανδάκων με ρίψη ασφάλτου.

Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Για τον λόγο αυτόν πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση εργασίας μεταξύ Δήμου Ξάνθης και ΔΕΔΑ, απ’ όπου και αποφασίσθηκε η έναρξη εργασιών αποκατάστασης μέσα στην επόμενη εβδομάδα (αρχής γενομένης από την προσεχή Πέμπτη) και με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών περίπου τρεις εβδομάδες.

Κάτι που θα δώσει σε επόμενο χρόνο, την δυνατότητα στον Δήμο Ξάνθης, να ξεκινήσει την πλήρη αποκατάσταση των οδοστρωμάτων, με ασφαλτοστρώσεις και διαγραμμίσεις, καθώς υπάρχουν οι μελέτες αλλά και οι ανάδοχοι για αυτές τις εργασίες, όπως εξηγεί μιλώντας στην «Θ», ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης  κ. Γιάννης Ζερενίδης.

Ο ίδιος, αναφέρεται και στην πολυπόθητη λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Ξάνθης, σημειώνοντας με έμφαση ότι «επιλύσαμε έναν Γόρδιο Δεσμό» και ότι «είμαστε στην φάση της άδειας λειτουργίας. Ολοκληρώνουμε και η επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Ξάνθης, θα γίνει με τα εγκαίνια».

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΥΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΔΕΔΑ

Αναλυτικότερα,  ο κ. Ζερενίδης, εξήγησε στην «Θ» ότι:

Ο Δήμος Ξάνθης έχει δύο εργολαβίες για ασφαλτοστρώσεις, που είναι κοντά στα 2 εκατομμύρια και άλλες 100.000 για διαγραμμίσεις. Αυτήν την στιγμή, είμαστε σε συνεννόηση με την ΔΕΔΑ. Πρέπει να γίνουν σε συνεργασία με την εταιρεία που κάνει το Φυσικό Αέριο. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά και αυτό λέει και η κοινή λογική. Πρέπει να προχωρήσει κάποιες εργασίες η ΔΕΔΑ έτσι ώστε να μην ξανασκάβουμε δρόμους. Να μην προηγηθούμε εμείς και έρθει ξανά η ΔΕΔΑ για να σκάψει δρόμους και σπαταλάμε το δημόσιο χρήμα. Με την έννοια αυτή, είμαστε σε συνεννόηση και βλέπουμε την εξέλιξη εργασιών της ΔΕΔΑ, πως εξελίσσεται το έργο και ταυτόχρονα αναπροσαρμόζουμε και το δικό μας χρονοδιάγραμμα. Παρόλα αυτά όμως, ο Δήμος Ξάνθης είναι έτοιμος. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι έχουμε κάνει όλες τις διαγωνιστικές διαδικασίες, υπάρχουν μελέτες, υπάρχουν ανάδοχοι και περιμένουμε την εξέλιξη των εργασιών. Κάνουμε συσκέψεις με την ΔΕΔΑ, για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτές τις εργασίες.

Δεν έχουμε συνολική εικόνα, αλλά χθες είχαμε και πάλι συνάντηση – παρουσία του Δημάρχου Ξάνθης – με τον εκπρόσωπο της κατασκευαστικής εταιρίας που έχει πάρει τα έργα. Από την επόμενη Πέμπτη, ξεκινούν τις ασφαλτοστρώσεις για την αποκατάσταση των σημείων που έχουν ανοίξει και σε 20 μέρες περίπου, θα ολοκληρώσουν όλες τις ασφαλτοστρώσεις σε όλη την πόλη. Ο,τι έχουν ανοίξει σε ορύγματα για τα έργα της ΔΕΔΑ, θα το αποκαταστήσουν.

Από εκεί και πέρα, είμαστε σε συνεννόηση μαζί τους, βλέπουμε το χρονοδιάγραμμα, για να μπει και ο Δήμος μετά, ώστε να κάνει την πλήρη αποκατάσταση των οδοστρωμάτων, σε κάποιες περιοχές που επιλέγουμε εμείς, σε κάποιους δρόμους, κυρίως για τις κεντρικές οδούς, έτσι ώστε να προχωρήσουμε  και σε ασφαλτική αποκατάσταση και σε διαγραμμίσεις.

Για να κάνουμε την διαγράμμιση, τεχνικά, πρέπει το οδόστρωμα να είναι σε καλή κατάσταση.

ΜΕ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ – ΕΠΙΛΥΣΑΜΕ ΕΝΑΝ «ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ»

Αναφορικά με την λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Ξάνθης, ο ίδιος, σημείωσε ότι:

Είμαστε στην φάση της άδειας λειτουργίας. Ολοκληρώνουμε και η επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Ξάνθης, θα γίνει με τα εγκαίνια. Είναι ένα έργο, μια εγκατάσταση, που δεν έχει πάρει ποτέ άδεια λειτουργίας – από τον χρόνο κατασκευής μέχρι τώρα – συν το ότι από το 2010 έως τι 2014 υπολειτουργούσε και από το 2014 μέχρι σήμερα δεν λειτουργεί. Με την έννοια αυτή, επιλύσαμε πραγματικά έναν «γόρδιο δεσμό».