Β. Γεωργιάδης: Δύσκολοι καιροί για τους… ταξιτζήδες

4ωρη στάση εργασίας χθες και στην Ξάνθη…

Εξηγεί τους λόγους της κινητοποίησης και την σημερινή κατάκτηση των επαγγελματιών

 

Σε στάση εργασίας από τις 9.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι, προχώρησαν χθες οι οδηγοί ΤΑΞΙ της Ξάνθης στο πλαίσιο της πανελλαδικής κινητοποίησης που προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων

Μια κινητοποίηση η οποία έλαβε χώρα μετά από το κάλεσμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπεροπούλου καθώς εκδικάστηκε χθες η αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία Beat σε βάρος του.

Η εταιρεία εύρεσης ταξί σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας εναντίον του κ. Λυμπεροπούλου προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ.

Το σκεπτικό της αγωγής των περίπου 70 σελίδων στηρίζεται σε όσα έχει διατυπώσει δημόσια, κατά το παρελθόν, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος για την Beat καθώς φέρεται να έχει κάνει λόγο για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία νομικής υπόστασης της Beat και παράνομη λειτουργία

 

ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

Στα αιτήματά της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων αναφέρει τα εξής:

-Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.

-Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

-Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

«ΑΔΙΑΦΑΝΗΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ…»

Όλα τα παραπάνω επιβεβαίωσε στην «Θ» το μέλος του Σωματείου ΤΑΞΙ Ξάνθης και μέλος της Ομοσπονδίας κ. Βασίλης Γεωργιάδης ο οποίος αναφέρει ότι «χθες εκδικάστηκε η αγωγή της ΒΕΑΤ εναντίον του προέδρου μας κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου και ζητά αποζημίωση για κάποια λεγόμενα του προέδρου, ο οποίος πρόεδρος μιλούσε εκ μέρους της ομοσπονδίας για τον κλάδο. Οπότε για την στήριξη του προέδρου ανακοινώσαμε την στάση εργασίας. Τα αιτήματα είναι η πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία, η αμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς αλλά και η φοροδιαφυγή που κάνουν αυτές οι εταιρίες και η άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά. Δεν γνωρίζω ακριβώς τον τρόπο που δουλεύουν οι εταιρίες αυτές. Όμως υπάρχει ένα θέμα, γιατί έχουν έδρα στο εξωτερικό, οπότε δεν πλήρωναν φόρους εδώ μέσα και γενικά ο τρόπος που δούλευε και έπαιρνε τα λεφτά από τους ταξιτζήδες και τον κόσμο, δεν ήταν διαφανής. Και μόνο το ότι είχε έδρα στο εξωτερικό και τα κεφάλαια έφευγαν στο εξωτερικό και έμενε ένα ποσοστό στην Ελλάδα, αυτό δεν είναι νόμιμο».

 

«4ΩΡΗ Η ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ, ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ»

Μάλιστα ο ίδιος διευκρίνισε ότι «οποιαδήποτε στάση εργασίας δεν είναι υποχρεωτική. Το Σωματείο μας, ενημέρωσε τα μέλη του για την στάση εργασίας στο πλαίσιο του πανελλαδικής κινητοποίησης. Η περιφέρειά μας, κατόπιν συνεννόησης των προεδρείων, αποφάσισε η στάση εργασίας να κρατήσει 9.00-12.00 ώρες διεξαγωγής του δικαστηρίου».

«ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΡΚΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ»

Αναφορικά με την δουλειά και την κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο, ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι «τα πράγματα δεν είναι καλά. Έχει πέσει πολύ η δουλειά μας, έχουμε αρκετά προβλήματα σαν κλάδος, πολλά έξοδα, η νομοθεσία δεν μας βοηθάει ώστε να μπορούμε να επιλύσουμε εσωτερικά θέματά μας και γενικά προσπαθούμε όσο μπορούμε».