Β. Γεωργιάδης: Επιτακτική η ανάγκη αύξησης των κομίστρων στα ΤΑΞΙ – Περιμένουμε κίνηση το Καλοκαίρι, αλλά…

170 οι άδειες σήμερα στις 10 «πιάτσες» του νομού, αλλά… λιγόστεψαν οι πελάτες

Ζητούμε αυξήσεις σε «σημαία», «ταρίφες»,  αναμονή και ελάχιστη χρέωση στα 4€, σημειώνει στην «Θ» ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Ταξί Ξάνθης

Αυξήσεις στην «σημαία», στην μονή και διπλή «ταρίφα», στην ωριαία αναμονή αλλά και στην ελάχιστη χρέωση στα 4€, για όλη την Ελλάδα, ζητούν οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της εποχής και να «αποσβέσουν» τουλάχιστον τα ήδη αυξημένα κόστη καυσίμων, συντήρησης των οχημάτων τους και κόστους εργασίας τους. Ήδη μάλιστα, χθες συζητήθηκαν οι προτάσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ στο Υπουργείο και αναμένονται άμεσες και επίσημες ανακοινώσεις για το θέμα.

Την ίδια ώρα, η κίνηση στην Ξάνθη είναι πτωτική, παρότι οι Ξανθιώτες οδηγοί περίμεναν αύξηση λόγω του Καλοκαιριού, όπως εξηγεί μιλώντας στην «Θ» ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Ταξί Ξάνθης κ. Βασίλης Γεωργιάδης.

Ο ίδιος, αναφέρεται και στον σημερινό αριθμό των αδειών, που αγγίζει τις 170 (αφού δόθηκαν 60 νέες άδειες) εξηγώντας ότι…δεν υπάρχουν οι πελάτες για να καλύψουν το «κέρδος» όλων, στην Ξάνθη με τις…ιδιαιτερότητες!

ΠΤΩΤΙΚΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ, ΠΑΡΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ  – ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΜΙΣΤΡΩΝ

Αναλυτικότερα, ο κ. Γεωργιάδης, εξήγησε ότι:

Στην Ξάνθη η κίνηση είναι πτωτική, παρότι περιμέναμε αύξηση. Λόγω Καλοκαιριού, πιστεύαμε ότι θα ανέβει λίγο αλλά δεν το έχουμε διαπιστώσει ακόμη στην πραγματικότητα.

Εκτός αυτού, τα καύσιμα έχουν ανέβει, όλη η συντήρηση του αυτοκινήτου, το κόστος εργασίας κλπ, έχουν ακριβύνει, εκτός από το τιμολόγιο που έχει παραμείνει σταθερό από το 2009. Για αυτό, έχουμε καταθέσει σαν Δ.Σ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΤΑΞΙ τις προτάσεις μας για το θέμα της αύξησης, οι οποίες χθες το πρωί συζητήθηκαν στο Υπουργείο και περιμένουμε τις επίσημες εξελίξεις.

Είναι επιτακτική η ανάγκη αύξησης των κομίστρων, για να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες μας και όχι για να βγάλουμε κάποιο κέρδος. Διότι η «πίεση» από την άνοδο του πετρελαίου, έγινε στο «καθαρό» κέρδος μας. Η αύξηση στα κόμιστρα που περιμένουμε, δεν θα μας αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος, αλλά θα μας καλύψει το χαμένο κέρδος που είχαμε αυτήν την εποχή λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων.

ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ «ΣΗΜΑΙΑ», ΣΕ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΗ ΤΑΡΙΦΑ, ΣΤΗΝ ΩΡΙΑΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΑ 4€

Αναφορικά με τις προτάσεις που κατατέθηκαν από την Πανελλήνια Ομοσπονδία ΤΑΞΙ σχετικά με τις αυξήσεις, ο κ. Γεωργιάδης επισημαίνει ότι:

Αυτές αφορούν στην «σημαία», στην μονή (αποζημίωση ανά χιλιόμετρο ενός της έδρας μας) και διπλή ταρίφα (και η νυχτερινή και όταν βγαίνουμε εκτός έδρας), στην αποζημίωση ωριαίας αναμονής του πελάτη (όταν μας μισθώνει ο πελάτης και περιμένουμε να τελειώσει την δουλειά του και να επιστρέψουμε) αλλά και στην ελάχιστη χρέωση, η οποία ζητούμε να είναι στα 4€. Σήμερα, η ελάχιστη χρεώση είναι 3.40€ ευρώ περίπου. Είχε πέσει το ΦΠΑ, είχαμε πάει από το 24% στο 13% και είχαμε μια μικρή μείωση της τιμής. Τώρα, προχωράμε στην αύξηση της ελάχιστης χρέωση στα 4€. Μιλάμε για ένα τιμολόγιο που ζητήσαμε να ισχύει για όλη την Ελλάδα. Παλαιότερα είχαμε διαφορετικό τιμολόγιο για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τώρα μιλούμε για όλη την Ελλάδα.

ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 170 ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ ΣΤΟΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΑΛΛΑ… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΣΥΝΤΕΛΕΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Επίσης, ο ίδιος σημείωσε ότι:

Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να συνεχίσει να εργάζεται και να μην αποδίδει η δουλειά του. Βέβαια, δεν υπάρχουν ακόμη στην Ξάνθη οδηγοί που έχουν «παρκάρει» τα οχήματά τους, αλλά κάποιοι έχουν κοιτάξει να κάνουν και άλλη δουλειά και να έχουν το ΤΑΞΙ ως δεύτερη δουλειά. Γιατί και να κλειδώσουμε το ΤΑΞΙ, τα έξοδα τρέχουν. Δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε. Όμως σε σχέση  με άλλες περιοχές, η πόλη μας δυστυχώς δεν είναι στα «καλύτερα» όσον αφορά στον κλάδο μας, σε σχέση με την κίνηση. Έχουμε πολλές δυσκολίες. Από εσωτερικό ανταγωνισμό μεταξύ μας (που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια με τις νέες άδειες που έχουν δοθεί στον Νομό μας) αλλά και από την απελευθέρωση – εν μέρει – του επαγγέλματος. Στον Νομό Ξάνθης, αυτήν την στιγμή, βγήκαν περισσότερες από 60 νέες άδειες ΤΑΞΙ. Αυτές πήραν μερίδιο από την «πίτα» που δούλευαν τα ήδη υπάρχοντα ΤΑΞΙ. Σήμερα, στον Νομό Ξάνθης, συνολικά – στις 10 έδρες που έχουμε – σήμερα είναι λίγο λιγότερες από 170 οι άδειες. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν οι πελάτες για να έχουν κέρδος όλα αυτά τα αυτοκίνητα κατά την σημερινή εποχή, με όλες τις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας (παραμεθόριος, φυγή Ξανθιωτών σε άλλα μέρη για καλύτερες συνθήκες εργασίας και εύρεση εργασίας, κλείσιμο εργοστασίων  με τα οποία συνεργαζόμασταν, υπολειτουργία νοσοκομείου, κλείσιμο Σχολής Αστυφυλάκων, μείωση Στρατού κλπ). Όλα αυτά, συν η αύξηση των αδειών, συντέλεσαν στην «ζημία».